SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Door tekenfilms weet ik juist dat ze je altijd te slim af zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was ik toch met kaas begonnen, want tekenfilms.
quote:
Nee die heb ik dus nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je een ventilator? Lekker rondjes laten draaien op een paar meter afstand.
Dat laatste wtf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 van de 10 keren kan je er echt helemaal niets aan doen als je muizen hebt. Die kunnen op tal van manieren binnen komen, zeker oudere woningen zijn daar gevoelig voor. Als je in de buurt van een park oid woont is de kant ook groot dat je er een keer mee te maken hebt. Bij jullie zal de buttler het wel oplossen.
wtf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Nee die heb ik dus nietSowieso mag ik dat ding niet aan hebben staan als ik ga slapen van mijn mama
Bij dezequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste wtf?
Wou dat ik een butler had man
ja stel je eens voor dat .. wat eigenlijk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Nee die heb ik dus nietSowieso mag ik dat ding niet aan hebben staan als ik ga slapen van mijn mama
En dan expres een onbekend persoon voor mij posten hèquote:
Op welk deel 'wtf' je?quote:
Jou vader betaald niet voor je kennis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan expres een onbekend persoon voor mij posten hè
slecht voor je ofzo zei ze.. weet niet meer precies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja stel je eens voor dat .. wat eigenlijk?
Gerald Butler niet kennenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou vader betaald niet voor je kennis?
Nee echt niet veel, meer als ik me écht de tyfus verveel en zelfs FIFA saai isquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gerald Butler niet kennenik dacht dat jij zoveel films keek
Post icon..zo'n geilig lachebekje zeg maar. Als in: Ik maak een grapje. Toon van mijn post was verder ook totaal niet vervelend ofzo en dat heeft GJE ook wel door. Als ik nou had gezegd dat hij wereldvreemd was omdat hij niet weet dat veel mensen met schone woningen alsnog muizen (geen rattenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
Het is een grapje, dat snap ik. Maar GJE heeft volgens mij al meerdere keren aangegeven dat hij het niet zo grappig vindt, want als hij er over begint krijg je reacties van : verwend nest, je bent niks gewend, ga zelf maar eens werken bla bla
Maar jullie maken er wel grapjes over, en probeer je GJE uit te lokken. Dat is nergens voor nodig.
En wat is PI?
Zij hebben luxe airco, een pauper ventilator komt er bij hun niet inquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gedeelte dat je geen ventilator mag hebben aanstaan van je moeder
Dat is Gerard Butler, een acteurquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee oke, maar het was wel weer zo'n grapje over GJE, wanneer hij zelf zo'n grapje maakt krijgt hij alleen maar negativiteit over zich heen. En het was niet nodig, als was het wel grappigquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post icon..zo'n geilig lachebekje zeg maar. Als in: Ik maak een grapje. Toon van mijn post was verder ook totaal niet vervelend ofzo en dat heeft GJE ook wel door. Als ik nou had gezegd dat hij wereldvreemd was omdat hij niet weet dat veel mensen met schone woningen alsnog muizen (geen ratten) kunnen krijgen, dan was het anders geweest.
En nee, ook dit is geen verkapte sneer
Nee we hebben niet eens airco, wel vloerverwarmingquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zij hebben luxe airco, een pauper ventilator komt er bij hun niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |