abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116189677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef Braddie het volgende:
Overigens heb ik mijn bestelling bij Bax-Shop gecancelled... ze hadden hem eerst retour gestuurd gekregen (Zonder enige reden) En later wilde ze geen bestelling van mij aannemen omdat ik hem al besteld had :')
Jij vindt het gek dat je een bestelling niet opnieuw kan doen omdat ze die eerste terug hebben gekregen? :|W Ze sturen voor de gein maar weer een gitaar op met het risico dat die weer terugkomt zonder reden... Het is een bedrijf dat winst wil maken, geen liefdadigheidsinstelling.
Don't let my username fool you...
pi_116189845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Jij vindt het gek dat je een bestelling niet opnieuw kan doen omdat ze die eerste terug hebben gekregen? :|W Ze sturen voor de gein maar weer een gitaar op met het risico dat die weer terugkomt zonder reden... Het is een bedrijf dat winst wil maken, geen liefdadigheidsinstelling.
Nee, maar ik bedoel... ze hadden de gitaar naar me verstuurd, track and trace code deed niks (bestond niet) dus ik belde met Post NL en bax-shop en ze hadden de gitaar teruggestuurd gekregen, en vertelde me verder dat ik gewoon weer opnieuw deze gitaar zou kunnen bestellen.

Dus ik probeerde dit, en dit ging niet...
vandaar.
pi_116189883
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef guitarist het volgende:
Must resist. No clicking on the name...

[ afbeelding ]
Leuk joh.... echt leuk.

Gitaristen zijn toch aardige gasten onder elkaar?, doe dan niet zo fucking sneu please.
Dean doet ook nog aardig tegen me, Brother probeert dit ook nog...
pi_116190293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Leuk joh.... echt leuk.

Gitaristen zijn toch aardige gasten onder elkaar?, doe dan niet zo fucking sneu please.
Stop eens met janken om alles, Jezus Christus...
pi_116190773
quote:
15s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:04 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Stop eens met janken om alles, Jezus Christus...
Is niks jankerigs aan dude, het is zo... er worden 9 van de 10 keer kut opmerkingen naar mij gemaakt om helemaal niks, of van dit soort uitlokkerige dingen van een Guitarist of een Menno....
pi_116190898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Is niks jankerigs aan dude, het is zo... er worden 9 van de 10 keer kut opmerkingen naar mij gemaakt om helemaal niks, of van dit soort uitlokkerige dingen van een Guitarist of een Menno....
Uitlokken = op de kast jagen. Niet reageren dus. Is het zo moeilijk? Dankzij jou hangt hier vrijwel altijd een kutsfeer..
pi_116190924
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Uitlokken = op de kast jagen. Niet reageren dus. Is het zo moeilijk? Dankzij jou hangt hier vrijwel altijd een kutsfeer..
Dank je :)
Het is voor mij niet zo lastig om NIET te reageren, maarr als er zo vaak op mij geaast word.
pi_116191092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Braddie het volgende:
Het is voor mij niet zo lastig om NIET te reageren,
Dat valt nog te bezien want als er één woord over jou valt ben je gelijk hier om even mee te delen dat iedereen tegen je is en je altijd wordt aangevallen door iedereen etc. Houd dan gewoon op met reageren want het is teringirritant.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Braddie het volgende:
maarr als er zo vaak op mij geaast wordt.
Wat een non-argument :') Je kunt ook bijvoorbeeld een TR maken als je meent dat je weer wordt gepest, dan kunnen de mods je even vertellen dat je moet kappen met zo kinderachtig te reageren, en dan is de sfeer hier een stuk leuker.

Of anders kun je ook gewoon opflikkeren, natuurlijk. :)
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 16:25:52 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116191125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Leuk joh.... echt leuk.

Ik denk dat wij moeten stoppen met jouw quoten want dan kan guitarist je posts niet lezen en er ook niet op reageren.... win win situatie...

Oh nu quote ik je ook :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_116191167
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat wij moeten stoppen met jouw quoten want dan kan guitarist je posts niet lezen en er ook niet op reageren.... win win situatie...

Oh nu quote ik je ook :P
Lijkt me inderdaad wat verstandiger als ik gewoon niet meer gequote word, maar als ik al gequote werd was dit om mij te vertellen wat ik allemaal wel niett fout doe...
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:27:02 #261
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_116191174
Middag lui.

Ergens volgende week maar eens sterkere veren in de ibanez laten zetten. Dan komt de brug weer mooi lekker vlak en strak.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_116191191
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef stefanhaan het volgende:
Middag lui.

Ergens volgende week maar eens sterkere veren in de ibanez laten zetten. Dan komt de brug weer mooi lekker vlak en strak.
Jij houdt wel van strak hè. :9
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 16:27:32 #263
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116191194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad wat verstandiger als ik gewoon niet meer gequote word, maar als ik al gequote werd was dit om mij te vertellen wat ik allemaal wel niett fout doe...
Valt best mee quitarist heeft je post niet gelezen, de rest vroeg om uitleg en die heb je net gegeven.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:27:40 #264
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_116191199
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Jij houdt wel van strak hè. :9
#yolo
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_116191213
Weetje, ik heb het al zovaak gezegd, het is elke keer hetzelfde gezeik hier, zelfs als ik een nieuwe gitaar koop en vol trots vertel hoe en wat word dit de grond in geboort, alles wat ik doe is slecht, ik kan niet gitaarspelen, ik ben geen fatsoenlijk persoon etc etc.

De groeten, als het zo gaat op dit forum ben ik weg, ben er wel klaar mee constan dat gezeik op mij...

*Stop volgen*
pi_116191248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef Braddie het volgende:
Weetje, ik heb het al zovaak gezegd, het is elke keer hetzelfde gezeik hier, zelfs als ik een nieuwe gitaar koop en vol trots vertel hoe en wat word dit de grond in geboort, alles wat ik doe is slecht, ik kan niet gitaarspelen, ik ben geen fatsoenlijk persoon etc etc.

De groeten, als het zo gaat op dit forum ben ik weg, ben er wel klaar mee constan dat gezeik op mij...

*Stop volgen*
Doei :W
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 16:29:52 #267
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116191276
quote:

*Stop volgen*
:D ach braddie trek je slip recht dan voelt het allemaal weer een stukje beter.
pi_116191291
Even 5 verschillende plectrums gehaald. Eens kijken wat ik fijn vind :)
Feyenoord Rotterdam
pi_116191318
quote:
19s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:30 schreef Fuszy het volgende:
Even 5 verschillende plectrums gehaald. Eens kijken wat ik fijn vind :)
Welke muziek speel je zoal? :)
pi_116191360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:30 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Welke muziek speel je zoal? :)
nog niks _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_116191383
Welke muziek wil je gaan spelen, dan? :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:32:24 #272
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_116191387
Dat heb ik ergens eerder gehoord :') nouja opgelost
pi_116191507
quote:

*Stop volgen*
Dat gebeurt bij niemand anders behalve bij jou, rara hoe kan dat? Waar ligt het dan aan?

Maar zoals onze gitaarspelende hond al zegt: dat heb ik ergens eerder gehoord :') Ben benieuwd...
Don't let my username fool you...
pi_116191543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Metalfreak het volgende:
Maar zoals onze gitaarspelende hond al zegt:
_O-
pi_116191565
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij niemand anders behalve bij jou, rara hoe kan dat? Waar ligt het dan aan?

Maar zoals onze gitaarspelende hond al zegt: dat heb ik ergens eerder gehoord :') Ben benieuwd...
Dat ligt aan mij, dat weet ik ook best, maar al zou ik een grandioze Sweep solo hier neerzetten zonder fouten gespeeld op de duurst mogelijke Ibanez, dan zou het nog de grond in getrapt worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')