Je gunt een ander wat...quote:
Kun je eens optiefen met je gejank steeds?quote:
Ik gun haar een heleboel, er zit alleen weinig goeds tussenquote:
Kun jij dan ook optiefen hier?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je eens optiefen met je gejank steeds?
Jonge doe eens normaal. Negeer iemand gewoon in plaats van iemand subtiel dood te wensen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik gun haar een heleboel, er zit alleen weinig goeds tussen
[..]
Kun jij dan ook optiefen hier?
Waarom zou ik optiefen? Omdat jij dat graag wilt? Doe normaal man, achterlijke.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik gun haar een heleboel, er zit alleen weinig goeds tussen
[..]
Kun jij dan ook optiefen hier?
Precies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik optiefen? Omdat jij dat graag wilt? Doe normaal man, achterlijke.
Ik doe gewoon normaal mee. Negeer me gewoon, of zo.
Ik neem aan dat je nu ook achter aan gaat geven dat hier een doodsverwensing is uitgesproken?quote:
alles goed samquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu ook achter aan gaat geven dat hier een doodsverwensing is uitgesproken?
Ja, superquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super. Behoorlijk oververhit ondertussen, geen airco op de zaak
.
Ja, ik zit nu ook rustig. Er is even niks te doen, dus ik maak er mooi even gebruik van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven
Doe ik ook
Waar stoor jij je aan dan? Ik heb toch niets tegen jou gezegd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jonge doe eens normaal. Negeer iemand gewoon in plaats van iemand subtiel dood te wensen.
Hee Basquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar stoor jij je aan dan? Ik heb toch niets tegen jou gezegd?
Nee, TR dit topic maar als je het serieus opvatquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu ook achter aan gaat geven dat hier een doodsverwensing is uitgesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |