Dan speel je op 'regular' zeker, dat klopt wel volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja er is geen zelfmoordknop, en ook niets hoogs in de buurt
Volgens mij minimaal high (en daarboven zit dus supermarket, deer stand, daar kan je het beste goede wapens enzo vinden)quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Op jouw map, moet ik dan de low, medium of high hebben voor een map?
Waar, in de supermarket of in de deer stand?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij minimaal high (en daarboven zit dus supermarket, deer stand, daar kan je het beste goede wapens enzo vinden)
Ja dat maakt het juist leuk. Anders had het helemaal geen zin meer zoals in het begin, lui die gewoon steeds respawnen om goed loot bij begin te hebben.Hele charme van de game weg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt mij wel het beste. Ben je net doodgegaan? Zo ja, dan kan je beter weer effe zelfmoord plegen
Anders mag je lekker 20 minuten gaan lopenDat vind ik wel zo nadelig van dit spel, kost veels te veel tijd.
Beiden hebben meer kans op hogere kwaliteit spulletjes dan die high value volgens mij (maar soms ook niet hoor), maar in de supermarket vind je wel veel meer items (meer plekjes waar de items kunnen spawnen). Een deer stand ziet er uit als een wachttorentje, ligt best vaak een wapen in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waar, in de supermarket of in de deer stand?
Snap ik, snap ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat maakt het juist leuk. Anders had het helemaal geen zin meer zoals in het begin, lui die gewoon steeds respawnen om goed loot bij begin te hebben.Hele charme van de game weg.
Alsof je mario speelt en bij eerste level meteen bij het goede kasteel van bowser bent!!!!
pp-19?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:01 schreef Topiek het volgende:
Ga je eindelijk een beetje goed.. goed automatische SMG, silenced. Wordt je de lucht in geblazen door een cheater.
Voor de betaalde wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef Topiek het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik geen geld heb voor de betaalde momenteelZélfs die 25 euro niet
NO-CD versiequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja ik speel nu (nog) even de NO-CD versie. Inkomen, en dan kopen als ik weer geld heb![]()
Nee. Gewoon gepirate dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
NO-CD versieIk denk dat de meeste hier de NO CD versie spelen
Je bedoelt vast gewoon gedownload.
Ja, of je wacht even op de standalone
ik denk dat hij het over cd keys heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
NO-CD versieIk denk dat de meeste hier de NO CD versie spelen
Je bedoelt vast gewoon gedownload.
Ja, of je wacht even op de standalone
Ja.. ik moet in NO-CD servers. Dus dat je hem niet gekocht hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
Dat bedoel ik
Alleen no-cd is wat anders dan een pirated versie. No-cd werd vooral in de jaren 90 gebruikt om niet de hele tijd de cdrom erin te hoeven doen als je een spel wilde spelen.
Voor nog geen 10 euro kan je al legaal spelen. ARMA 2 Free downloaden en op een cd-key site even een goedkope key scoren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja.. ik moet in NO-CD servers. Dus dat je hem niet gekocht hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor nog geen 10 euro kan je al legaal spelen. ARMA 2 Free downloaden en op een cd-key site even een goedkope key scoren.
HD 1080p alles. Alleen sommige textures zijn niet van geweldige kwaliteit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:55 schreef Topiek het volgende:
[..]Maar heb ik dan wel gewoon HD Graphics?
Heb jij een goede site waar je het voor een tientje kunt kopen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
HD 1080p alles. Alleen sommige textures zijn niet van geweldige kwaliteit.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb jij een goede site waar je het voor een tientje kunt kopen?
En het liefst eentje waarvan Steam ook de keys van accepteert?
Als je alles hebt kun je wild gaan zoeken. Een koe is het best. Dat beest dood maken en met je huntingknife gutten. Vuur maken en vlees gaan koken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:20 schreef Topiek het volgende:
Inmiddels heb ik op zo'n gratis server alles, map, compass etc. zelfs een Ghillie suit. Alleen waar kan ik het beste eten halen? Want heb nog maar 300 blood. (Of iemand wil natuurlijk even de server joinen en een blood bag doen op mij (heb er 2).)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |