Zou wel een keer moeten.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie zitten allemaal op dezelfde server ?
Ik zit voornamelijk op fort haven. Net buiten krobowombo ofzo richting elektroquote:
u bent er bekent mee dat er in chernarus een samenschoolingsverbod geld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef marinos.. het volgende:
Iemand zin om nu te groeperen op een server?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
u bent er bekent mee dat er in chernarus een samenschoolingsverbod geld?
Zelf nooit lee enfield gehad, maar ik zou winchester nemen. Meer anno per vakje en 2 soorten ammo. Kom ook vaker winchester ammo tegen dan enfield ammo.quote:
Tsja, met die uitrusting is het ook niet handig om dangerzones als de airfield te bezoeken. Zorg in ieder geval dat je weerbaar bent voordat je dat soort avonturen gaat belevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:35 schreef VelitoX het volgende:
Kom ik met mn maat op het airfield aan... eerste de beste gebouw waar we in kunnen zit een bandit (met bandit skin) in een kamertje te campen. Kom je met je hatchet en makarov...
.
Hmjah maat vond daar m4, maar tijdens oppakken werd ie neergeknaltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, met die uitrusting is het ook niet handig om dangerzones als de airfield te bezoeken. Zorg in ieder geval dat je weerbaar bent voordat je dat soort avonturen gaat beleven
lol, eerste plek die ik opzoek na een nieuwe spawn, als het dichterbij dan cherno of elektro is..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, met die uitrusting is het ook niet handig om dangerzones als de airfield te bezoeken. Zorg in ieder geval dat je weerbaar bent voordat je dat soort avonturen gaat beleven
Niet echt nee, moet je vooral naar wild zoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef drumstickNL het volgende:
NW Airfield vind je niet veel voedsel oid.
Alleen een huntingknife is genoeg om je honger te stillen. Bij mij duurde het wel even voordat ik dat ding gevonden had maar als je dat ding eenmaal had, heb je bijna altijd voedsel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:01 schreef drumstickNL het volgende:
Fresh spawn heeft niet genoeg shizzle om wild te slachten / koken.
Rauw vlees kun je ook eten. Hersteld 200 blood ipv 800 bij gekookte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |