Ik kan je garanderen dat deze kaart zo goed als nieuw is met de best mogelijke custom koeler erop. Die kaart is nu nog 349 euro en de koeler 60 dus ik verzeker je dat dit een koopje isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Pixell het volgende:
Maar ik zal er wel ff over nadenken, mijn 5800 is aan vervanging toe
Ja ik ga die morgen wel even opzoeken, was nu onderweg maar ik vind in het donker kut navigeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
corky en ik hebben net nog een bus gevonden, straks ff vragen waar ie hem heeft neergezet
Als je trouwens een kaart wil van hetzelfde budget als degene die ik aanbied, dan kom je op de 7850. Deze is echter langzamer dan de 6970 en heeft ook nog een stock cooler. D.w.z. dat de kaart gemakkelijk tot de 70/80 graden stressed oploopt, ook al staat je fan heel hoog, en het geeft nog een jet-taking-off sound ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wou zelf mss ook een nieuwe, zat naar de 7xxx te kijken, maar 250 is wel veel..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef KneusTeun het volgende:
is dit een verkoop topic geworden? lijkt wel zo'n vervelende huis aan huis verkoper
Haha, reageer puur op zijn reactiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef KneusTeun het volgende:
is dit een verkoop topic geworden? lijkt wel zo'n vervelende huis aan huis verkoper
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:20 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Als je trouwens een kaart wil van hetzelfde budget als degene die ik aanbied, dan kom je op de 7850. Deze is echter langzamer dan de 6970 en heeft ook nog een stock cooler. D.w.z. dat de kaart gemakkelijk tot de 70/80 graden stressed oploopt, ook al staat je fan heel hoog, en het geeft nog een jet-taking-off sound ook. Daarnaast kan je met een stock cooler veel minder goed overclocken. Maar over die 250 valt vanzelfsprekend te praten, wil er echter niet veel van afwijken.nou die 7850 heb ik, en dat geluid valt reuse mee, al is ie wel echt net nieuw
Zou kunnen, heb btw wel altijd headset op dus hoor ik hem toch nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Haha, maar je hoort de fan, dat bedoel ikEn als die 100% draait hoor je hem helemaal.
Zet post-processing uit en zorg dat resolutie zelfde is als je monitorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef marinos.. het volgende:
Oke ik heb het ook gekocht. Alleen de Youtube filmpjes van andere mensen zien er veel scherper uit dan mijn eigen game. Lijkt wel of ik bloom oid aan heb staan. Ik kan het niet vinden in de options. Is er een fix voor?
Thanks, de 3d resolutie? moest inderdaad ook op de native resolutie. Werd meteen het spel ingezogenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zet post-processing uit en zorg dat resolutie zelfde is als je monitor
was ik heel leuk wielwn zoeken voor die uaz, keihard verdwaald. Dus ik terug naar de auto, staat er opeens een pick up en een motor bij, dus maar stiekem de auto gejat. Kwartier later ding kapot gereden, maar met 800bloed nog overleefdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nog NOOIT een voertuig tegen gekomendie staan natuurlijk niet bij die kustplaatsen natuurlijk.
Maar ik snap niet waarom jullie daar weg willen. Loop je meer dan een uur voordat je landinwaarts op een lekkere lootspot komt
Gisteren zag ik opeens een heli in de verte vliegen haha, was aan de oostkust, meer naar binnenland vloog dat dingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nog NOOIT een voertuig tegen gekomendie staan natuurlijk niet bij die kustplaatsen natuurlijk.
Maar ik snap niet waarom jullie daar weg willen. Loop je meer dan een uur voordat je landinwaarts op een lekkere lootspot komt
first world problemsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef RickoKun het volgende:
Jaaa inderdaad, had vrij weinig bloed overGelukkig had piek mij weer gehealed.
Is wel tof om met die andere lui te spelenAlleen wel irritant als je ouders al liggen te snurken waardoor je niet voluit hardop kan praten (mijn stem dreunt nogal door de muur en moet mijn deur een stukje openlaten voor de internet kabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |