Zombies worden volgens mij ook gewoon gemarkeerd op mappen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben bij mogilevka en zag net op de map 3 orange stippen als "man" aangeduid. Zijn dat andere spelers?
Ook kwam ik een legertent tegen in 1 van de gebouwen, helaas wel leeg.
1:jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Saind het volgende:
Okay gentlemen,
Ik moet ArmA 2 kopen en dan DayZ downloaden?
Valt deze shit te piraten?
quote:
succesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ja bwai dat hielp wel, thanks.
Moet er helaas alweer vandoor , nachtdienst 3/4 overleven en dan alleen morgen nog en dan weekengdz
Blood bag kan je alleen op andere spelers gebruikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef RickoKun het volgende:
Hoe werkt zo'n blood bag? Zit nu overigens op de fort haven serverben aardig gewond maar ben goed gepacked, GPS, map alles.
Op sommige servers wel maar het verschilt per server. Na 2 minuten kap ik het meestal af en ga ik naar een ander server.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
duurt dat waiting for caracter to create lang ?
Pfffffquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blood bag kan je alleen op andere spelers gebruiken
Ik wil best wel de blood pack op je gebruiken. Heb wel wat humanity punten nodig nadat ik in paniek een survivor heb doodgeschoten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pfffffmaar andere spelers schieten je massaal af op sight. Tenzij je razendsnel je headset op doet en zegt dat je friendly bent.
Dan moet je typen in de direct chatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb geen headset. Ze moeten toch een soort global chat maken. Of iig een friendly mode ofzo.
corky en ik hebben net nog een bus gevonden, straks ff vragen waar ie hem heeft neergezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Pixell het volgende:
Tegen ghosters en disconnecters spelen is toch best lastig
Goede deal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:58 schreef Silvergator het volgende:
Iemand trouwens geinteresseerd? Is een koopje! Kan je ArmA 2 nog soepeler spelen[TK] XFX HD6970 i.c.m. custom koeler Arctic Accelero Xtreme Plus II
Ja maar dan is die wel nieuwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef drumstickNL het volgende:
Als je naar een 7xxx zat te kijken dan was je toch ook al meer dan 200 kwijt iig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |