http://dayzdb.com/database/weapon-comparisonquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Snelle vraagje: Welke is beter?
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
Voordeel aan M16 is betere sight en slikt alle stanag magazijnen.
Nadeel is semi of burst only.
Voordeel aan M4 is Silenced + full auto
Nadeel is slikt alleen Stanag SD magazijnen en slechtere sight tov M16.
Weet niet welk ik moet kiezen
als je een alice pack hebt kan je ze wel allebij nemenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
Heb een ALICE backpack inderdaad en is op het moment volgestouwd met Stanag magazijnen. Goed idee, ik neem ze allebeiquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef wuuht het volgende:
[..]
als je een alice pack hebt kan je ze wel allebij nemen
Ben net klaar met spelen, maar Fort Haven gebruikt een Mumble, dus zit daar nu elke keer op als ik DayZ speel.quote:
wat is je naam dan? Heb je niet gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ben net klaar met spelen, maar Fort Haven gebruikt een Mumble, dus zit daar nu elke keer op als ik DayZ speel.
Heb een half uur in de interviewroom1 gezeten en toen 2 uur AFK, jij zat een lange tijd in de patrol channel als ik het me goed herinner. Maar ben nu bij Cherno hospital fully geared, dus 1 van dezer dagen moeten jullie me maar oppikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wat is je naam dan? Heb je niet gezien.
Beide zijn leuke wapens, M16 zijn scope is echt tof als je mid range wil gaan vechten, alleen bij de M4 SD als je met schoten van 3 schiet is het bijna onmogelijk om je locatie te pin pointen als je gaat sneaken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
Die m4 weggooien, ding doet totaal geen damage (ook niet op zombies) echt een drama ding.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
met '.' of '/' verander je van chatchannel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe zit het met dat chatsysteem? Zit geen global bij ofzo?
Volgens wiki doen alle M4 en M16 evenveel damage. ACOG werkt niet echt lekker dichtbij. Heb nog wel een PDW (Uzi) voor echte closerange gevechten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef invine het volgende:
[..]
Die m4 weggooien, ding doet totaal geen damage (ook niet op zombies) echt een drama ding.
Wat is fully geared?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb een half uur in de interviewroom1 gezeten en toen 2 uur AFK, jij zat een lange tijd in de patrol channel als ik het me goed herinner. Maar ben nu bij Cherno hospital fully geared, dus 1 van dezer dagen moeten jullie me maar oppikken.Naam is trouwens gewoon Chef.
Ja alleen group direct of vehicle.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
met '.' of '/' verander je van chatchannel.
Dat je alles hebt wat je nodig hebt, dus main wapen, side weapon, genoeg medical supplies en kogels, genoeg voedsel en water, en voor de rest nog een volle Alicepack.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |