Je had toch net een Lee Enfield gevonden, dan ben je al aardig op weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef Topiek het volgende:
Ik snap nu nogsteeds niet precies hoe je nou een goed wapen vind en waar, iemand tips?
Ben dood gegaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je had toch net een Lee Enfield gevonden, dan ben je al aardig op weg.
Ik wil wel een keer samenspelen, heb aardig wat gear dat ik je door kan passen. Steam = Chef89.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:46 schreef Topiek het volgende:
Was gister weer dood gegaan. Neergeschoten
[ afbeelding ]
Ruwe schets van mijn route, had een M4A3 CCC gevonden enzo
Hmm ik kan alleen een Chef vinden, ik weet verder weinig van steam?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer samenspelen, heb aardig wat gear dat ik je door kan passen. Steam = Chef89.
Speel je ondertussen al legaal of nog niet? Probeer anders Mchef89, profielfoto is die van die dikke kat, Garfield.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hmm ik kan alleen een Chef vinden, ik weet verder weinig van steam?
Ja inmiddels welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Speel je ondertussen al legaal of nog niet? Probeer anders Mchef89, profielfoto is die van die dikke kat, Garfield.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Lees mijn nieuwe DM, schaam me dood.
Mag nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu moet je ook met iedereen delen ook
ahwquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Van Chef zal het wel mogen, maar van Danny niet
Oh en toen hij zei dat ik een DM had, was dat meer over de server etcquote:
aaah okequote:Op zaterdag 1 september 2012 12:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oh en toen hij zei dat ik een DM had, was dat meer over de server etcNiet over zijn domme actie, iets met snackbar, sleutels, vergeten en helemaal naar zutphen moeten voor reserve
![]()
Zie je mijn character de ladder vastgrijpen, val ik alsnog als een baksteen naar beneden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:30 schreef Topiek het volgende:
Was wel leuk gister met Chef, hij gaat op een toren kijken, ik op een dak, ik loop rustig met de ladder naar beneden, Chef denkt, fuck it, ik gebruik gewoon de ladder nietAlhoewel, hij wilde wel, maar zijn character was depressief. Nu heb ik alles van hem
Zelfs zijn M4A1 (die hij wel terug krijgt denk ik
).
Wel lief van hem dat ik een ghillie suit mocht hebben, en hij nu helemaal niets meer heeft
Je viel op mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Zie je mijn character de ladder vastgrijpen, val ik alsnog als een baksteen naar beneden.
Juist ja, ik speel het al 5 maanden, jij net 2 weken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Je viel op mijn hoofdMaakt niet uit hoor, iedereen heeft moeten beginnen.
![]()
Sarcasmequote:Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Juist ja, ik speel het al 5 maanden, jij net 2 weken?![]()
Overigens speel ik al een tijdje, maar ik kom nog vaak genoeg nieuwe bugs tegen.
Klote met de videomemory, staat op high bij mij, dus veranderen naar default en dan weer terug. Maar is maar een tijdelijke oplossing, moet je elke 5-10 minuten weer veranderen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
SarcasmeHoe had je gister die graphic bug opgelost trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |