Ok, ja ik crashte weer (kapotte videokaart), toen was mijn leven ook ineens weer vol. Maar nu is die server offline en heb ik dus niets te doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:45 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als je alles hebt kun je wild gaan zoeken. Een koe is het best. Dat beest dood maken en met je huntingknife gutten. Vuur maken en vlees gaan koken.
Aan je ouders vragen wat voor klusjes je kan doen totdat je 25 euro gespaard hebt, dan kan je de game kopen en alle servers in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ok, ja ik crashte weer (kapotte videokaart), toen was mijn leven ook ineens weer vol. Maar nu is die server offline en heb ik dus niets te doen.
Over een paar dagen komt het zakgeld weer binnen. Máár, de PC is zaterdag weer een tijdje wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Aan je ouders vragen wat voor klusjes je kan doen totdat je 25 euro gespaard hebt, dan kan je de game kopen en alle servers in.![]()
...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik had gewoon over dit spel gedroomd. Al was het in mijn droom een stuk epischer met mega dikke wapens en kon ik op een gegeven moment zwemmen in het geld nadat ik een soort van clan had uitgemoord met soort van gasten die een hypermodern combat pak aan hadden, i.p.v. een ghillie suit (en dus erg moeilijk dood gingen tot je ze in de ogen schoot)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef Topiek het volgende:
Hey wie wil co voor mij kopen
Mijn mama vind dat ik teveel heb uitgegeven.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik had gewoon over dit spel gedroomd. Al was het in mijn droom een stuk epischer met mega dikke wapens en kon ik op een gegeven moment zwemmen in het geld nadat ik een soort van clan had uitgemoord met soort van gasten die een hypermodern combat pak aan hadden, i.p.v. een ghillie suit (en dus erg moeilijk dood gingen tot je ze in de ogen schoot)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Silvergator het volgende:
Nu een paar dagen binnen Fort Haven actief. Na twee keer de helicopter kwijt te zijn geraakt door lastige resets en alle gear idem, nu toch wat moois aan het opbouwen. Uiteindelijk doel om een Safe Haven te maken waar iedereen kan traden zonder het risico afgemaakt te worden. Hopen dat 1.7.3 of 1.7.2.6 snel uitkomt waarin na resets niet alles verdwijnt. Toch wel gaaf als een teammaat is afgeknald en jijzelf op een heuvel met je AS-50 + Ghillie de boel verkent/verdedigt met het risico dat je aangevallen kan worden.
Geweldig spel, ben echt compleet hooked. Merk dat als ik in die groep bezig ben, dat ik zo een paar uur kwijt ben zonder dat ik het door heb!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]Ik heb nu eindelijk de Arma II OA icm Arma II Free. Niet de beste graphics, maar het gaat om de gameplay. Thanks to Mender van FOK!
Gaat je dat wel lukken als de scholen weer gaan beginnen? Omdat het vakantie was had ik wel een paar uurtjes over om DayZ te spelen maar aankomende periode gaat het heel druk worden voor mij (helaas).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Geweldig spel, ben echt compleet hooked. Merk dat als ik in die groep bezig ben, dat ik zo een paar uur kwijt ben zonder dat ik het door heb!
Ik zit al een tijdje niet meer op school, heb wel werk en een vriendin waar ik rekening mee moet houdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Gaat je dat wel lukken als de scholen weer gaan beginnen? Omdat het vakantie was had ik wel een paar uurtjes over om DayZ te spelen maar aankomende periode gaat het heel druk worden voor mij (helaas).
Als ik de wiki moet geloven; je was in een shock (door schade op te lopen). Als je uitlogt terwijl je in shock bent, en weer inlogt, dan ben je meteen bewusteloos. Dus een lege server opzoeken en even laten staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Topiek het volgende:
Lee Enfield gevonden, toen crashte mijn videokaart weer. Nu ik weer levend ben, krijg ik zo'n zandlopertje, dat minimaal 5 min duurt Wat is dit?
In shock?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als ik de wiki moet geloven; je was in een shock (door schade op te lopen). Als je uitlogt terwijl je in shock bent, en weer inlogt, dan ben je meteen bewusteloos. Dus een lege server opzoeken en even laten staan
Met wat speel je?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
In shock?Ja ik schrok ook van mijn brakke videokaart.
Update je drivers en gooi eventueel de fan speed wat omhoog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Topiek het volgende:
Lee Enfield gevonden, toen crashte mijn videokaart weer. Nu ik weer levend ben, krijg ik zo'n zandlopertje, dat minimaal 5 min duurt Wat is dit?
Heb alles al geprobeerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Update je drivers en gooi eventueel de fan speed wat omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |