Omdat dat wel handig uitkomtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef vosss het volgende:
Waarom staat dat logo de boel te blokken daar?
Jep. Je weet vast het model ook wel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
De koplampen ogen rond. Of ze zijn hevig vervormd door de crash.
Is het een Bentley?
Plaats maar hoor!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef TT22 het volgende:
Ik heb nog een leuke uitdaging liggen voor het geval er geen nieuwe komt
Dan is de dak/kooi constructie iig niet origineel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Uit welk jaar is de productie? Ik neig naar een Mazda Miata uit de jaren 90.
Reden is de vrij korte achterkant en de soepele lijnen naar de voorkant waardoor de voorzijde groot uitvalt. Korte wielbasis en voor twee personen max.
[ afbeelding ]
Nee, officieel niet. Er zijn wel een paar in omloop, maar dat zijn conceptcars die nooit in productie zijn gekomen. Zijn wel mooie karretjes, die coupes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Je hebt toch ook geen cabriolet versies van?
Ah, dan heb ik vroeger waarschijnlijk ook een omgebouwde gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:36 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Nee, officieel niet. Er zijn wel een paar in omloop, maar dat zijn conceptcars die nooit in productie zijn gekomen. Zijn wel mooie karretjes, die coupes.
Ik gok een Honda s2000!
And we have a winnerquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij moet het dan een BMW zijn. Uit de ZX serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |