Generatie 3.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef penny-wise het volgende:
Geen image search, geen urls spieken.
Here we go
Deeltje 3
[..]
Welke Accord?
Nja, hij werd eigenlijk voorgesteld als Honda Aerodeck.quote:
Gooi er maar één in Frans.quote:
Ford Fiesta.quote:
http://images04.olx.com/ui/3/86/45/45718145_3.jpgquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Het achterraam is uit 1 stuk gebogen... die honda's hebben gewoon een recht stuk glas achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Honda NSX Cabrio uit 1996? heb ik gelijk of niet?
Pic ter referentie.
[ afbeelding ]Zeer uitgebreid antwoord..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede beargumentatie..
En ook correct...
Een Acura NSXIt starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zeer uitgebreid antwoord..
Goede beargumentatie..
En ook correct...
Een Acura NSX
Omdat dat wel handig uitkomtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef vosss het volgende:
Waarom staat dat logo de boel te blokken daar?
Jep. Je weet vast het model ook wel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
De koplampen ogen rond. Of ze zijn hevig vervormd door de crash.
Is het een Bentley?
Plaats maar hoor!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef TT22 het volgende:
Ik heb nog een leuke uitdaging liggen voor het geval er geen nieuwe komt
Dan is de dak/kooi constructie iig niet origineel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Uit welk jaar is de productie? Ik neig naar een Mazda Miata uit de jaren 90.
Reden is de vrij korte achterkant en de soepele lijnen naar de voorkant waardoor de voorzijde groot uitvalt. Korte wielbasis en voor twee personen max.
[ afbeelding ]
Nee, officieel niet. Er zijn wel een paar in omloop, maar dat zijn conceptcars die nooit in productie zijn gekomen. Zijn wel mooie karretjes, die coupes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Je hebt toch ook geen cabriolet versies van?
Ah, dan heb ik vroeger waarschijnlijk ook een omgebouwde gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:36 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Nee, officieel niet. Er zijn wel een paar in omloop, maar dat zijn conceptcars die nooit in productie zijn gekomen. Zijn wel mooie karretjes, die coupes.
Ik gok een Honda s2000!
And we have a winnerquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij moet het dan een BMW zijn. Uit de ZX serie?
En de teamkleding van de monteur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:49 schreef TT22 het volgende:
[..]
Thats it, had al een vermoeden dat dit te makkelijk zou zijn door de hoek
hmja ik was te lui om te uploaden onder andere naam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:06 schreef ß het volgende:
Ik zag de link al voordat het plaatje geladen was
Thnx for being a sport.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:06 schreef ß het volgende:
Ik zag de link al voordat het plaatje geladen was
Wik jij met mij trouwen?quote:
Oeps,sorry..ik ben de wederhelft..zit op haar laptop,thnx anyway!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wik jij met mij trouwen?![]()
Vrouwen die van auto's weten heb ik een zwak voor.
Doe jij maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:09 schreef TT22 het volgende:
@ winterstorm666, zal ik er een doen of heb jij er een
lolquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:10 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
Oeps,sorry..ik ben de wederhelft..zit op haar laptop,thnx anyway!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:10 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
Oeps,sorry..ik ben de wederhelft..zit op haar laptop,thnx anyway!
Zo,onder eigen account....quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Zo,onder eigen account....
Ze weet echter ook akelig veel van auto's...dat is ook 1 van de redenen dat wij samen zijn.
En de winnaar is bekendquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Mits Lancer Evo nummer zoveel (de laatste)
Lijn koplamp van de Cruze loopt met motorkap,de laatste pic is ie in het scherm mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:38 schreef blup het volgende:
ben ik nou achterlijk, die koplamp is ook zowat het zelfde
Woohooo :p Nieuwe dan maar !quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Correct!
Tevens vaak in deze vorm beeindigd.
Vette karretjes die 5 GT turbo's. Net kartjes. En doodskisten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Correct!
Tevens vaak in deze vorm beeindigd.
Idd! 205 GTI had ook deze twijfelachtige reputatie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Vette karretjes die 5 GT turbo's. Net kartjes. En doodskisten.
mwoah...de 205 t16 meer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd! 205 GTI had ook deze twijfelachtige reputatie.
De velgen die er op zitten zijn heel kenmerkend van de r8quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef Charged het volgende:
Da fuck...het is dat ik de motorruimte zie...zou anders op een TT gokken/
Klein hintje dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:31 schreef Charged het volgende:
Hint geven maar?
Ik geef toe dat ie wel erg vervelend is.
Is nooit een concurrent geweest van een swift...quote:
non.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:49 schreef pindaplukker het volgende:
Toyota Corrola! kan niet anders, zelfde voorspatbord ding met een gleuf er in :p
Daihatsu Aplausse.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:49 schreef Charged het volgende:
Zijn grotere broer kreeg een staande ovatie.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:52 schreef winterstorm666 het volgende:
ik kreeg wel een hele beeldende hint.
charged die door de kamer rent al klappend
Het is idd van de Micraquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef Charged het volgende:
Tegenhanger van een Twingo,Micra,latere generatie.
Zo'n windtunnel japanner nemen, of zo'n saaie GM grijze middenklasser .. niemand die daar uit komt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef .Neovo. het volgende:
Zal volgende keer wel een moeilijker doen
done,en dan hebben we experts die het weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n windtunnel japanner nemen, of zo'n saaie GM grijze middenklasser .. niemand die daar uit komt.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Charged het volgende:
[..]
done,en dan hebben we experts die het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |