Hoezo verneukt en waarom pijn doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Alles weer aardig verneukt. Ik weet het ook allemaal niet meer. Heel soms zou ik mezelf wel iets aan willen doen. Niets levensbedreigends. Pijn is genoeg.
Iets te beschamend om uit de doeken te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoezo verneukt en waarom pijn doen?
Wees blij dát je nog een vriendin hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Lastpost het volgende:
Geïrriteerd, vriendin gaat met dure zooi om alsof het niets is.
Dat maakt het gelukkig minder irritant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wees blij dát je nog een vriendin hebt.
Bwoh... jaloers!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hier dus regen! Hele dag al lekker rond de 22 graden en nu nog wat koeler door de bui, dus kan straks nog lekker even gaan hardlopen
![]()
Dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
Het liefst zou ik in een hoekje kruipen, dekentje om mij heen en pas wakker worden als 'alles' voorbij is of gewoon een knuffel krijgen en iemand mij vertelt /garandeert dat 'alles' goed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |