Pleurt toch op met je affiliate marketing zooi..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:37 schreef einzeinz het volgende:
Vandaag krijg je een Sony reader gratis als je een spaarrekening opent bij Bank of Scotland.
Bank of Scotland is interessant omdat je daar nog 2,60% intresten krijgt i.p.v. de huidige 1% bij mijn huidige bank.
Een deposito levert dan weer 2,70% op, wat nog interessanter is.
Mijn vraag is nu, is het daadwerkelijk interessant of zie ik dingen over het hoofd?
Zoals alle stunters als ze eenmaal spaarders hebben. 90% van de mensen kijken nooit meer om naar de rente als ze eenmaal een spaarrekening geopend hebben, dus dan kan je razendsnel in rente zakken zodat je goedkoop geld binnen hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:44 schreef Xetran het volgende:
Ik ben daar ook heengegaan vanwege een aanbieding, ze zakken alleeen heel hard in rente vind ik.
http://www.onedayonly.nl/ <-- De aanbieding waar Einzeinz jullie op wil wijzen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:53 schreef einzeinz het volgende:
Was niet als spam bedoelt, wou gewoon die aanbieding tonen.
quote:Alleen dit weekend en alleen via OneDayOnly: Sony Reader (PRST2) met een winkelwaarde van ¤ 140,- cadeau bij een gemiddeld spaarsaldo van minimaal ¤ 5.000,- in de periode van 17 september 2012 tot en met 16 september 2013 (lees de voorwaarden).
Gemiddeld, je kan dus ook 12 * 5 = 60 er één maand opzetten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef Nizno het volgende:
wel minimaal 5000 euro op de rekening hebben....
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |