x2! Ik kan maar niet begrijpen dat mensen dit lekker vindenquote:
Hehequote:
Have funquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga in mn strookje schaduw zitten... tjuus!!
Het is te warm om ijs mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Aan de AH lag het iig niet, de ijsschappen waren gisteren helemaal nokjevol
Niet verwacht
Ja, die gedachte kwam gisteren ook al in me op, dat het ijs de terugreis nooit overleeft zou hebben, zeker zonder diepvriestasquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is te warm om ijs mee naar huis te nemen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Aan de AH lag het iig niet, de ijsschappen waren gisteren helemaal nokjevol
Niet verwacht
Dat lijkt mij ook.quote:
Daarom kocht ik dat kleurloze waterijs dat je zelf moet invriezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die gedachte kwam gisteren ook al in me op, dat het ijs de terugreis nooit overleeft zou hebben, zeker zonder diepvriestas
Dit is zo enorm herkenbaar..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
Ik zit in een huurhuis van net 2 jaar oud.. hele huis voorzien van vloerverwarming en luchtcirculatie/ventilatie, en boiler op aardwarmte, overal dubbelglas. Heb thermostaat op 18 graden staan, maar hij geeft aan dat het hier iets van 22 a 23 graden is. Toch wel blij mee met dit huisje dat het hier niet zo belachelijk warm wordt binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wel jammer dat met de hedendaagse technologie complete temperatuur controle binnenshuis nog steeds geen optie is zonder te dure climate control shit.
Haha, hadden we het laatst nog over ja. Jeugdsentimentquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daarom kocht ik dat kleurloze waterijs dat je zelf moet invriezen
28 graden binnen nuquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:16 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ik zit in een huurhuis van net 2 jaar oud.. hele huis voorzien van vloerverwarming en luchtcirculatie/ventilatie, en boiler op aardwarmte, overal dubbelglas. Heb thermostaat op 18 graden staan, maar hij geeft aan dat het hier iets van 22 a 23 graden is. Toch wel blij mee met dit huisje dat het hier niet zo belachelijk warm wordt binnenElke keer een verademing om binnen te komen als het buiten zo warm is!
11 - 20 en een andere 11 - 19 vlak bij centraal station, handig voor straksquote:
dit weer vind ik erg relax, maar het is funest voor mijn eetlust.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een broodje gezond
Hier in de buurt nietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
11 - 20 en een andere 11 - 19 vlak bij centraal station, handig voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |