Ken het gevoel.... Moest voor een keer weer win opstarten via bootcamp. Wil ik afaluiten,... "Schakel de computer niet uit. Update 1 van 45."quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
En DA, gefeliciteerd.
Heel praktisch hier, mijn nieuwe laptop blijft updaten. Had de laatste ronde ook weer een update, heb ik inene geen internettoegang meer. Systeemherstel dan maar weer.
Hier ging het misquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Doodkapje het volgende:
Moest voor een keer weer win opstarten via bootcamp
Gekke vraag: waarom doe je dat niet in een virtuele machine?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ken het gevoel.... Moest voor een keer weer win opstarten via bootcamp. Wil ik afaluiten,... "Schakel de computer niet uit. Update 1 van 45."
Indeed... Heb persoonlijk liever toch veel updates ipv dat ze er niets aan doen of iets niet meer supporten na een paar jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ach, wat doe je er ook eigenlijk aan? Vrij weinig, typisch microsoft.
gaat trager...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gekke vraag: waarom doe je dat niet in een virtuele machine?
geen last vanquote:
Virtual Machine draait toch binnen OSX? Dus dan draai je twee os'en tegelijkertijd... met Bootcamp niet... Heb ik me laten vertellen... ach... die paar keer dat ik Win gebruik op mijn MBP...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
geen last vanZelfs het installeren van Win7 heb ik op 4 minuten gedaan...
OSX is zo ingericht dat Vmware Fusion genoeg resources krijgt toegewezen om snel te kunnen draaien. Het venster wat de focus heeft, krijgt meer prioriteit dan het achterliggende gedeelte [/nerd]quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Virtual Machine draait toch binnen OSX? Dus dan draai je twee os'en tegelijkertijd... met Bootcamp niet... Heb ik me laten vertellen... ach... die paar keer dat ik Win gebruik op mijn MBP...
Whehe,.. okee. Wsch is die 8 GB ram toch overkill...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
OSX is zo ingericht dat Vmware Fusion genoeg resources krijgt toegewezen om snel te kunnen draaien. Het venster wat de focus heeft, krijgt meer prioriteit dan het achterliggende gedeelte [/nerd]
Een of ander stom programmaatje om geheugenkaarten te recoveren. Uiteindelijk werkte Photorec toch het beste (ook op OSX), dus al die moeite voor niets...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:20 schreef Xcalibur het volgende:
Waar heb je Windows zo dringend voor nodig dan?
Toen ik pas echt over was naar MacOS had ik ook VMware Fusion geinstalleerd, maar ik gebruikte het eigenlijk nooit, dus dat heb ik er op een gegeven moment ook maar weer afgegooid
Tsja, is alleen niet de eerste keer dat het fout gaat na een automatische update. En helaas is systeemherstel dan de enige optie. En weet je, het steekt nogal dat je een laptop van heul veul geld die je nog geen week in huis hebt, al met systeemherstel moet behandelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:23 schreef freud het volgende:
[..]
Indeed... Heb persoonlijk liever toch veel updates ipv dat ze er niets aan doen of iets niet meer supporten na een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |