SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me dan weer een vrij dure oplossing, als we het hebben over de elektriciteitsrekening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef VoetenMat het volgende:
Ik heb er Geen![]()
Gewoon ventilator aanzetten kunnen ze niet bij je komen
Nederland kennede is er maar een hooguit 2 maanden weer dat we nu hebben, die paar euro's kunnen er wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een vrij dure oplossing, als we het hebben over de elektriciteitsrekening.
helaasquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarom wordt ik nooit gestoken?alleen vrouwelijke muggen bijten toch? ben ik zo onaantrekkelijk dan
![]()
Ziehier weer een van de nadelen van masturbatie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarom wordt ik nooit gestoken?alleen vrouwelijke muggen bijten toch? ben ik zo onaantrekkelijk dan
![]()
Het is niet omdat ze bij jou niet steken, dat ze daarom bij een ander niet steken hè.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef Era het volgende:
Ik heb al drie maanden geen muggenbulten gehad. Ik ziet het probleem niet.
Je hebt gelijk. Oops, ik bedoelde natuurlijk zie. :pquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het is niet omdat ze bij jou niet steken, dat ze daarom bij een ander niet steken hè.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:55 schreef Era het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Oops, ik bedoelde natuurlijk zie. :p
Minder last van het gezoem zou ik het niet willen noemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dan heb je automatisch heel wat minder last van het gezoem. Dat is zo venijnig hè, met het gezoem verraden dat je er bent, dat je elk moment gaat steken maar je kan ze niet vinden. Zo gauw je het licht aanmaakt houden die muggen zich weer rustig en doordat je ogen aan het licht moeten wennen kan je hen onmogelijk vinden.
Echt, dat gezoem is een ultieme vorm van sadisme, alsof het niet erg genoeg is dat ze steken.
Leuk voor jou dat jij er geen last van hebt.![]()
Mijn bloed hebben ze heel erg graag. Hoe vaak ik niet 20 bulten op mijn armen en benen had, grote bulten.
Steekvliegen steken mij ook erg graag, De eerste keer schrok ik nogal: ik had een bijtwond in mijn been met een forse zwelling zonder dat ik een idee had waardoor ik die wond had opgelopen, bleek het van een steekvlieg te zijn.
Leve de hor! Wanneer ik een huis koop dan komt er in elk raam wat ik open een hor.
Voor wie last heeft van jeuk door muggensteken: azijn smeren.
Mogelijk helpt het eten van knoflook als preventief middel maar dat is nog wat betwist.
Wat dacht je van 27?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef pasopikbijt het volgende:
"oh nee ik heb 6 muggenbulten"
WAT DACHT JE VAN 26?
Ja ik word dan om 4 uur wakker door de jeuk van een muggenbult die ik in mijn slaap helemaal paars heb gekrabdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Vorige nacht kon ik er gewoon letterlijk niet van slapen...
Ik viel maar na 4u30 in slaap en that's a true story.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ja ik word dan om 4 uur wakker door de jeuk van een muggenbult die ik in mijn slaap helemaal paars heb gekrabd
Je moet gewoon een heel vies, chemisch, sterk antimuggenspulletje op je smeren, dan blijven ze wel uit je buurt. Iets als azaron ofzo. Werkte bij mij wel gisteravondquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik viel maar na 4u30 in slaap en that's a true story.
Ik ben gisteren om zo'n chemische rommel voor in het stopcontact geweest, en inderdaad, deze nacht geen muggen meer! (Wel jammer van de guur, en de verdampers waren natuurlijk op...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Je moet gewoon een heel vies, chemisch, sterk antimuggenspulletje op je smeren, dan blijven ze wel uit je buurt. Iets als azaron ofzo. Werkte bij mij wel gisteravond
En voor de jeuk moet je ook een spulletje hebben!
Die dingen werken hoe je het draait of keert in mijn ervaring nog steeds het beste ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik ben gisteren om zo'n chemische rommel voor in het stopcontact geweest, en inderdaad, deze nacht geen muggen meer! (Wel jammer van de guur, en de verdampers waren natuurlijk op...)
Je gaat toch niet niet een kind van een moeder doodmaken gekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Maar die moeder heeft te veel kinderen op de wereld gezet.
Nee, ik maak de moeder wel dood, dan heb jij geen argument meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je gaat toch niet niet een kind van een moeder doodmaken gek.
En dan is die mug weer weesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:57 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, ik maak de moeder wel dood, dan heb jij geen argument meer.
Ja, dat is jammer voor die weesmuggen dan, dan hadden ze maar een sociale zekerheid moeten uitvinden met zijn allen. Nu sta ik niet in voor de gevolgen.quote:
Je hebt geen gevoelensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer voor die weesmuggen dan, dan hadden ze maar een sociale zekerheid moeten uitvinden met zijn allen. Nu sta ik niet in voor de gevolgen.
Tandpasta ook, maar die chemische troep gebruik ik om geen last te hebben van dat vervelend gezoem, want dat vind ik nog het vervelendst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zoals ik al zei, de jeuk gaat weg wanneer je wat azijn smeert. Daar moet je geen chemische troep voor gebruiken.
zo'n eletrocuteermepper?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:24 schreef computerprobleem het volgende:
ik heb vannacht nie kunnen slapen door die VIEZE KUT muggen
het zijn er een aantal FU CCK FUCK zelfs ytijdens het typen van dit topic irriteren ze mij
ARGHHHHHHHHH!!!!!!!!!
ik heb net verdomme een steelbook kapot geslagen man, dat ding kostte mij 28 euro verdomme tyfus kut mug en dat smerige aids-beest vliegt vrolijk rond met zijn vieze sletterige troll-hoofd !!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ren net dat tyfus beest achterna door de kamer en struikel verdomme bijna over een posterlijst en dat kut beest vliegt hier nog
alle ramen opengezet, deur opengezet en dat verrekte autistische kut mug samen met zijn autistische vrouw of whatever zijn compagnon is vliegt vrolijk door en landt waar het maar wilt
TIPS AUB DIT IS EEN PROFESSIONELE VLIEG, HIJ GLIPT STEEDS TUSSEN MIJN HANDEN VANDAAN
heb ik nietquote:
Dan moet je het wel in de brand steken anders werkt het nog niet.quote:
Wel in een beveiligd gaasdoosje natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je het wel in de brand steken anders werkt het nog niet.
Ik zou eerder schieten.quote:
FIJNquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef armageddin het volgende:
net zo'n insectenkenner gesproken. zegt dat er in september een muggenplaag begint
7! The fuque ik vind het al heel wat als ik er 4 op een nacht heb kapot geslagen. Gisteren zat er maar 1 die was dan ook redelijk gauw dood.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:00 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb er 7Maar gister heb ik een speciaal lampje gekocht waar hoge tonen uit komen die muggen wegjagen, plus schoteltjes met citroensap neergelegd verspreid over de kamer.
Ik had een rustige nachten ben niet gestoken.
2 muggen kunnen al heel veel schade aanrichten. Nogmaals, 26 muggebulten op mijn lijf, van ik weet niet hoeveel muggen. Ze zitten op mijn handen, vingers, armen, benen, voeten, buik, zij en zelfs op mijn kontquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:16 schreef Argo het volgende:
[..]
7! The fuque ik vind het al heel wat als ik er 4 op een nacht heb kapot geslagen. Gisteren zat er maar 1 die was dan ook redelijk gauw dood.
Betere kwaliteit onderbroek kopen, of heb je z'n vrouwen onderbroek met dunne stof en gaten erin? Dan lijkt het me niet vreemd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:20 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
2 muggen kunnen al heel veel schade aanrichten. Nogmaals, 26 muggebulten op mijn lijf, van ik weet niet hoeveel muggen. Ze zitten op mijn handen, vingers, armen, benen, voeten, buik, zij en zelfs op mijn kontvind ik dan toch knap van ze. Gewoon dwars door m'n onderbroek heen steken.
Loop je nou zomaar mijn ondergoed te bevooroordelen? Foei. Het zijn gewoon hele zelfverzekerde muggen. Ziekelijk snel ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Betere kwaliteit onderbroek kopen, of heb je z'n vrouwen onderbroek met dunne stof en gaten erin? Dan lijkt het me niet vreemd.
Nee maar ik bedoel door z'n ondergoed daar komt hij makkelijk heen ik weet niet wat je droeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Loop je nou zomaar mijn ondergoed te bevooroordelen? Foei. Het zijn gewoon hele zelfverzekerde muggen. Ziekelijk snel ook
Gewoon zo'n blije gekleurde meisjes-onderbroek met een kinderachtig printjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel door z'n ondergoed daar komt hij makkelijk heen ik weet niet wat je droeg.
Wel lief.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:22 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Gewoon zo'n blije gekleurde meisjes-onderbroek met een kinderachtig printjenee, ik schaam me eigenlijk niet. Ik hou er gewoon van.
1? ik heb er 7 op mn kamer ze helpen wel want mn kamer is nu mug vrijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:15 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
FIJN![]()
ik ga gewoon opzoek naar een lief klein spinnetje en die laat ik dan een web maken bij mijn plafondlamp![]()
Veel (rauwe) koflook eten schijnt ook te helpen. Dan vinden ze je stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |