SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me dan weer een vrij dure oplossing, als we het hebben over de elektriciteitsrekening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef VoetenMat het volgende:
Ik heb er Geen![]()
Gewoon ventilator aanzetten kunnen ze niet bij je komen
Nederland kennede is er maar een hooguit 2 maanden weer dat we nu hebben, die paar euro's kunnen er wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een vrij dure oplossing, als we het hebben over de elektriciteitsrekening.
helaasquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarom wordt ik nooit gestoken?alleen vrouwelijke muggen bijten toch? ben ik zo onaantrekkelijk dan
![]()
Ziehier weer een van de nadelen van masturbatie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarom wordt ik nooit gestoken?alleen vrouwelijke muggen bijten toch? ben ik zo onaantrekkelijk dan
![]()
Het is niet omdat ze bij jou niet steken, dat ze daarom bij een ander niet steken hè.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef Era het volgende:
Ik heb al drie maanden geen muggenbulten gehad. Ik ziet het probleem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |