SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me dan weer een vrij dure oplossing, als we het hebben over de elektriciteitsrekening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef VoetenMat het volgende:
Ik heb er Geen![]()
Gewoon ventilator aanzetten kunnen ze niet bij je komen
Nederland kennede is er maar een hooguit 2 maanden weer dat we nu hebben, die paar euro's kunnen er wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een vrij dure oplossing, als we het hebben over de elektriciteitsrekening.
helaasquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarom wordt ik nooit gestoken?alleen vrouwelijke muggen bijten toch? ben ik zo onaantrekkelijk dan
![]()
Ziehier weer een van de nadelen van masturbatie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarom wordt ik nooit gestoken?alleen vrouwelijke muggen bijten toch? ben ik zo onaantrekkelijk dan
![]()
Het is niet omdat ze bij jou niet steken, dat ze daarom bij een ander niet steken hè.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef Era het volgende:
Ik heb al drie maanden geen muggenbulten gehad. Ik ziet het probleem niet.
Je hebt gelijk. Oops, ik bedoelde natuurlijk zie. :pquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het is niet omdat ze bij jou niet steken, dat ze daarom bij een ander niet steken hè.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:55 schreef Era het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Oops, ik bedoelde natuurlijk zie. :p
Minder last van het gezoem zou ik het niet willen noemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dan heb je automatisch heel wat minder last van het gezoem. Dat is zo venijnig hè, met het gezoem verraden dat je er bent, dat je elk moment gaat steken maar je kan ze niet vinden. Zo gauw je het licht aanmaakt houden die muggen zich weer rustig en doordat je ogen aan het licht moeten wennen kan je hen onmogelijk vinden.
Echt, dat gezoem is een ultieme vorm van sadisme, alsof het niet erg genoeg is dat ze steken.
Leuk voor jou dat jij er geen last van hebt.![]()
Mijn bloed hebben ze heel erg graag. Hoe vaak ik niet 20 bulten op mijn armen en benen had, grote bulten.
Steekvliegen steken mij ook erg graag, De eerste keer schrok ik nogal: ik had een bijtwond in mijn been met een forse zwelling zonder dat ik een idee had waardoor ik die wond had opgelopen, bleek het van een steekvlieg te zijn.
Leve de hor! Wanneer ik een huis koop dan komt er in elk raam wat ik open een hor.
Voor wie last heeft van jeuk door muggensteken: azijn smeren.
Mogelijk helpt het eten van knoflook als preventief middel maar dat is nog wat betwist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |