Wat voor speciale zaak?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef Brannagh het volgende:
@pasopikbijt Ik ken het probleem... Ik heb nu eigenlijk een paar spijkerbroeken met stretch, dat helpt enorm.
@Cavalinho Ik ga jou steeds aardiger vinden, haha![]()
Ik slaag altijd wel bij Esprit, voor de rest kan ik nooit wat vinden, en voor jeans ga ik naar een speciale zaak. Die goedkope winkels vind ik echt afschuwelijk, te druk, slechte kwaliteit en niet mijn smaak. Helaas.
Hier ook zo een. Flink aan de bak in de sportschool.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Brannagh het volgende:
Zelfde hier. Ik heb tot 2 jaar geleden wel een fantastisch achterwerk gehad, maar die is na een paar weken plat op mn rug liggen enorm ingeslonken, meh.
En ik probeer ook even nog wat extra vetjes kwijt te raken, mijn taille zou nog zo'n 8 cm slanker kunnen, en mijn benen wat strakker. Dus even een jaar lang goed doortrainen, en ik kan weer blij zijn met mezelf en hopelijk ook mn figuurtje
Moet ik dat zien als een hulpje zegmaar? Gaat het dan echt sneller? En werkt het ook bij benen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Cavalinho het volgende:
Taille afslanken gaat heel makkelijk en snel met een sjaal ofzo erom knopen bij inspanning (joggen, dansen).
Ik heb een paar weken geleden zo'n soort middenstuk gekocht waarvan je taille ineens wespentaille wordt, zit strak, gaat zweten, maar ik zie al een beetje resultaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Moet ik dat zien als een hulpje zegmaar? Gaat het dan echt sneller? En werkt het ook bij benen?dan zou ik misschien met corrigerend ondergoed moeten gaan joggen..
Deze heb ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Moet ik dat zien als een hulpje zegmaar? Gaat het dan echt sneller? En werkt het ook bij benen?dan zou ik misschien met corrigerend ondergoed moeten gaan joggen..
Ja ik heb dus zo'n ding ooit voor de grap gekocht voor onder een bepaalde jurk. Gaat van boven de knie tot onder de borst. Het voelt inderdaad vreselijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden zo'n soort middenstuk gekocht waarvan je taille ineens wespentaille wordt, zit strak, gaat zweten, maar ik zie al een beetje resultaatHet helpt volgens mij wel dan...
Ja, dat werkt ook bij je bovenbenen met corrigerend ondergoed. Dat komt omdat je het plaatselijk meer verhit. Maar je kont wordt daar ook platter van he... Folie om je benen wikkelen kan ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet als je flink sport, volgens mij. Daarom hebben al die fitness fanaten neppers.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Brannagh het volgende:
WAT? MIJN BORSTEN?
Hoe zorg je dat je borsten hetzelfde blijven?
Zwanger worden.. De pil gaan slikken... Niet afvallen.... Siliconen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Brannagh het volgende:
WAT? MIJN BORSTEN?
Hoe zorg je dat je borsten hetzelfde blijven?
Huilhuilhuil. Zit ik bijna aan de E, godver.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet als je flink sport, volgens mij. Daarom hebben al die fitness fanaten neppers.
De pil is heilig, afvallen is leuk, siliconen zijn lelijk, kinderen zijn stom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zwanger worden.. De pil gaan slikken... Niet afvallen.... Siliconen..
Je hebt al cup E? Waarom dan moeilijk doen om iets kleinere borstenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Brannagh het volgende:
[..]
De pil is heilig, afvallen is leuk, siliconen zijn lelijk, kinderen zijn stom.
Oke, ik ga gewoon wat verzinnen.
Bíjna, en 70E, dat is dus niet wat jij in gedachten hebt. Het is precies een grote hand vol, meer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt al cup E? Waarom dan moeilijk doen om iets kleinere borsten
Ik denk dat jij ook helemaal niet hoeft af te vallen verder...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bíjna, en 70E, dat is dus niet wat jij in gedachten hebt. Het is precies een grote hand vol, meer niet.
Persoonlijk vind ik ze nu al behoorlijk klein, dus ik hou ze het liefste zoals ze nu zijn...
Meer spiertjes aanzetten... Ik denk dat je vetlaagje wel mooi is zo. Maar dat is maar een vermoeden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef Brannagh het volgende:
Ik slik de pil al, maar veel effect heeft dat niet. Ben er juist iets steviger door geworden. En nee, in principe zou ik niet af hoeven vallen, maar ik voel me wat fijner in een strakker lichaam, zoals ik gewend was.
Gewoon bewegenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer spiertjes aanzetten... Ik denk dat je vetlaagje wel mooi is zo. Maar dat is maar een vermoeden.
Ik vind het maar lelijk als iemand geen vet meer heeft... Perfectionistisch schiet nog wel eens door naar te dun bij vrouwen.. Maar tof dat je aan je lichaam werkt, daar heb ik wel respect voor altijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Gewoon bewegen
Mannen hebben er inderdaad geen problemen mee, maar ik ben een perfectionist. Dus dan moet ik zelf ook wel een goed lichaam hebben, dan mag ik tenminste weer commentaar geven op iedereen
60 kilo 1.75 cup E is gewoon geile bimbo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Brannagh het volgende:
Kijk, nu voel ik me dus echt gemeen. Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo, en vind mezelf echt een gedrocht als ik in de spiegel kijk
Het is ook lelijk als iemand geen vet meer heeft, eens, maar ik was vroeger naar mijn weten echt heel blij met mn lichaam, heel slank, en nu... Grrr.
Ik vind jou inderdaad wat dun, maar wie ben ik ... Ik weeg zelf 80 kilo bij een lengte van 1.71. Dat is pas om te huilen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Brannagh het volgende:
Kijk, nu voel ik me dus echt gemeen. Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo, en vind mezelf echt een gedrocht als ik in de spiegel kijk
Het is ook lelijk als iemand geen vet meer heeft, eens, maar ik was vroeger naar mijn weten echt heel blij met mn lichaam, heel slank, en nu... Grrr.
Nou, vochtophoping kwijt raken op een bepaalde plek zorgt wel degelijk voor een ander silhouet, en daar gaat het toch om? Je wilt je figuur veranderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
Sjaaltjes en folie wikkelen is achterhaalde onzin, het enige wat je verliest is vocht ... En zo'n band over je buik die je zou helpen met afvallen tijdens sporten is gewoon geldklopperij.
Zoals een leraar van de AALO zei: "Ik kan net zo goed zeggen dat je een paperclip vast moet houden tijdens het hardlopen, natuurlijk zul je afvallen, door het hardlopen".
Niet meer aan doen qua gewicht. Lijkt me prima zoquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Brannagh het volgende:
Geloof me, dat is echt niet waar. Ik zou eigenlijk rond de 56 moeten wegen voor het mooie, althans, wat ik mooi vind.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
60 kilo 1.75 cup E is gewoon geile bimbo.
Geen idee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Geloof me, dat is echt niet waar. Ik zou eigenlijk rond de 56 moeten wegen voor het mooie, althans, wat ik mooi vind.
Ik ben echt niet dun, ik zweer het je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind jou inderdaad wat dun, maar wie ben ik ... Ik weeg zelf 80 kilo bij een lengte van 1.71. Dat is pas om te huilen.
Het is tijdelijk. Als jij vocht vasthoudt op bepaalde plekken, zal dat niet ineens opgelost zijn. Je zal daar opnieuw weer vocht gaan vasthouden na een tijdje. Beter verlies je vet, want een teveel aan vet is ook nog eens ongezond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nou, vochtophoping kwijt raken op een bepaalde plek zorgt wel degelijk voor een ander silhouet, en daar gaat het toch om? Je wilt je figuur veranderen.
De vergelijking met de paperclip vasthouden gaat dus totaal niet op.
Het gaat niet om kilos kwijtraken, maar om shapen.
Ik heb zelf resultaten gezien bij vriendinnen.
Je bent een vrouw, die geloof ik bij voorbaat niet als het gaat om hoe slank ze is en of ze dun is of niet, sorry excuses.. Maar je komt over als zo een puber die nooit tevreden is met haar lichaam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dun, ik zweer het je.
En, ehm, ja, dat is inderdaad wel een beetje te zwaar. Maar het kan erger, ik ken iemand van 1.60 bij 127kg.
Ik vraag me dan toch af hoe het komt dat je zo weinig weegt. Of heb je vet met een spons structuurquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Brannagh het volgende:
[..]
En, ehm, ja, dat is inderdaad wel een beetje te zwaar. Maar het kan erger, ik ken iemand van 1.60 bij 127kg.
Hangt ook heel erg van lichaamsbouw af hoor. Jij zal dan niet zulke brede schouders hebben als ik. Ik ben een vrouwelijk kastjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Brannagh het volgende:
Daarom ook 10 kilo eraf, dan zit ik weer op een normaal, gezond gewicht. Ik heb wel het geluk dat het bij mij erg verdeeld zit. Sommige mensen hebben alleen een buik, ik heb overal een klein beetje. De meesten geloven mij niet als ik mijn gewicht vertel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Na een tijdje is niet dezelfde dag. Dagelijks bijhouden dus.... (terwijl je ondertussen met sporten ook je vet reduceert...)quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is tijdelijk. Als jij vocht vasthoudt op bepaalde plekken, zal dat niet ineens opgelost zijn. Je zal daar opnieuw weer vocht gaan vasthouden na een tijdje. Beter verlies je vet, want een teveel aan vet is ook nog eens ongezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |