Ik denk dat mn lijn gewoon iets losser is geschoten. Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen en nu geen pijn meer. maar ik durf niet echt heel vrij en soepel mn nek te bewegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker dan M_D
Laysa, hoe is het afgelopen na je lijntrekmedicatie-avontuur?
Nee....die lijn zit gelukkig gewoon vast in mn nek. ik kan hem voelen, maar de lijn is langer dan nodig en heeft dus speelruimte. ik had al eens van een andere patient gehoord dat die verschoven was, alleen zelf nog niet meegemaaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet dat nog gecontroleerd worden door een arts morgen?
dat ben ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn eigen mail, ik kreeg de bon(nen) ook. Blijkbaar val ik ook in 30+ kattenvrouwtjes categorie
hier nu alquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Qwea het volgende:
volgens buienradar krijgen we straks rond 18u regen
Is het voor mij ook nog steedsquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Lijkt me toch een raar idee dat zoiets vast in je zit
Ik willut ookquote:
oh was het leuk!?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker buitje, graag.
Ff paar witbiertjes gehaald, hopelijk koelt het dan zo wat af en dan ff lekker in de tuin biertje drinken en bijkomen van avondje Foo Fighters
Ja, gouden showtje weer, lekker 2 uur lang staan knallen. Daarna echt vet vuurwerkquote:
Nee, kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef sararaats het volgende:
Foo Fighters waren op Pukkelpop of heb ik mis?
Indrukwekkend!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, gouden showtje weer, lekker 2 uur lang staan knallen. Daarna echt vet vuurwerkwas een mooie afsluiter, je zag ook bij de organissaaassie de ontlading dat het dit jaar toch weer was gelukt en wel goed ging
Meest imposante was toch wel de minuut stilte om 1810u, precies een jaar na de storm. Alle eet- en dranktentjes vielen stil, artiesten stopten met optreden, en 60.000 man was gewoon ECHT stil. Echt bizar, nog nooit mee gemaakt zoveel volk bij elkaar wat gewoon echt stil is. En ook nog op zo'n locatie, normaal op zo'n festival is er altijd herrie, muziek, geschreeuw, gezang, etc, 24u lang, 3 of 4 dagen achter elkaar. En nu kon je een speld horen vallen.
Foo's droegen ook nog een nummertje opwas ook mooi (wel verwacht overigens, aangezien ze vorig jaar de rampdag zouden afsluiten, maar dat dus niet meer doorging)
Jup, live altijd goed eigenlijk. Vind alleen Muse live beter, maar dat is dan ook echt bizar hoe goed en strak dat is. Daarna volgt op gepaste afstand de Foo'squote:Op zondag 19 augustus 2012 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Indrukwekkend!
Foo's zijn sowieso al goed
Hier is het anders nog steeds bloedheetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het nu zelfs fris worden in de tuin
Terwijl jij niet heel ver van hier (leiden) af zit toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier is het anders nog steeds bloedheet
Jij woont toch in Enschede ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Terwijl jij niet heel ver van hier (leiden) af zit toch?
Het begint hier nu ook (iets) af te koelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Terwijl jij niet heel ver van hier (leiden) af zit toch?
Ja, maar mijn vader nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij woont toch in Enschede ofzo?
ligt ze nu voor pampus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Zooooo. Uuuuuren op het hondenstrand geweestHeerlijk!
En La Biet is total loss nu...
Hier helemaal betrokken maar nog wel erg warm.
Hier ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het nu zelfs fris worden in de tuin
Heerlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Zooooo. Uuuuuren op het hondenstrand geweestHeerlijk!
En La Biet is total loss nu...
Hier helemaal betrokken maar nog wel erg warm.
Ll, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad![]()
ooooooh Bietje is zo leuk dat ik haar wel wil knuffelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
Samenvatting van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
Samenvatting van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gehad dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
Samenvatting van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie het al voor mequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik mijn handdoek weer goed gelegd had, vloog er weer een kudde honden overheen in razend tempoSoms gingen ze zich ook uitschudden pal naast me als ze net hadden gezwommen, lekker verfrissend
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
Samen zwemmen![]()
[ afbeelding ]
En ze was heel gelukkig met d'r eigen parasol.
Die ik nu even terug ga brengen naar de buren![]()
[ afbeelding ]
lekker!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Mooie foto's Greys
Ik ga maar even douchen en daarna aan de HOegaarden..
*Gniffelquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:03 schreef Qwea het volgende:
Bikinifoto's, waar blijven de naaktpics?
Hihi, Greys was nat ()
Ik zat nog te kijken naar die benen van dr en dr pens. En toen bedacht ik me : Wat loopt ze nou toch te janken, ziet er toch prima uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhhh....... je bent gewoon een rete lekker wijf...Dat mag best gezegd worden
Nee, die foto heeft ze gemaakt met de zelfontspannerquote:
Ik zie het dr doen trouwensquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die foto heeft ze gemaakt met de zelfontspanner
Ik dacht exact hetzelfde...jankwijf om niks met dr lange benenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar die benen van dr en dr pens. En toen bedacht ik me : Wat loopt ze nou toch te janken, ziet er toch prima uit
Kan ook een vriendin/nicht/neef/random persoon zijn geweestquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die foto heeft ze gemaakt met de zelfontspanner
Nee, nee, zelfontspanner it isquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook een vriendin/nicht/neef/random persoon zijn geweest
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde...jankwijf om niks met dr lange benen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[Greys] Ja maar al die vetrollen dan? [/Greys]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
Samen zwemmen![]()
[ afbeelding ]
En ze was heel gelukkig met d'r eigen parasol.
Die ik nu even terug ga brengen naar de buren![]()
[ afbeelding ]
Misschien was het wel ma's mond consumptie wat je voeldequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:23 schreef sararaats het volgende:
net een paar druppels regen waargenomen via ons ma. het is maar een piske.
oei. geef die knapperd een knuffel van mequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
hmm, kuttig. Ik denk dat Baloe oorontsteking krijgt.
Zijn ene oor is wat rood en best warm. En hij flappert steeds.
hahaha jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien was het wel ma's mond consumptie wat je voelde
Ja maar daar kan ik niet tegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhhh....... je bent gewoon een rete lekker wijf...Dat mag best gezegd worden
O hopelijk nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef Qwea het volgende:
hmm, kuttig. Ik denk dat Baloe oorontsteking krijgt.
Zijn ene oor is wat rood en best warm. En hij flappert steeds.
ik vermoed helaas van welquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:27 schreef indaha het volgende:
[..]
O hopelijk nietkan dat van het zwemmen komen soms ?
Ja. En hij blijft flappen. Dus ik weet niet zo goed of ik daar mee tot morgen moet wachten of nu heen moet.quote:
Ja dan maar even na laten kijken dan, ik zou ook niet weten wat je nu kunt doen, beterschap voor Baloequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vermoed helaas van wel
Mo zegt ook, oor roder, stinken, en warm. Dus morgen ff DA.
Weet ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. En hij blijft flappen. Dus ik weet niet zo goed of ik daar mee tot morgen moet wachten of nu heen moet.
dierenarts van wacht misschien of is dat niet bij jullie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. En hij blijft flappen. Dus ik weet niet zo goed of ik daar mee tot morgen moet wachten of nu heen moet.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh godver.. we zagen vanmiddag wel een half uur een helikopter die op dezelfde plek in de lucht rondjes bleef vliegen. Dus S vroeg zich al af wat dat was.
Nou, dit dus![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_val__in_plas__.html
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh godver.. we zagen vanmiddag wel een half uur een helikopter die op dezelfde plek in de lucht rondjes bleef vliegen. Dus S vroeg zich al af wat dat was.
Nou, dit dus![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_val__in_plas__.html
bel ff danquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |