Hier gaan ze wel eens onder de douche.. 10 minuten haatquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:17 schreef Duvel het volgende:
We hebben er de laatste dagen wel over gedacht, aan de andere kant haten ze ons dan voor zo lang als het geheugen van een kat aankan (uur).
Binnen het uur nadat je op ze bent gaan staan, komen ze alweer kopjes geven, dus tja... Of ze zijn extreem vergevingsgezind, maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
denken dat katten maar een geheugen hebben van een uur
Werkt dat tegen het verharen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier gaan ze wel eens onder de douche.. 10 minuten haat.
Ehm. Bij mijn katten? Nee. Daarvoor doen we 't ook niet.quote:
Met de hond doen we het dus zelf...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Anne het volgende:
Iedere week! Dat kost een godsvermogen?!
vakantiemanquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
èèèh mân [ [url=]afbeelding[/url] ]
jepquote:
Die wielen links op de eerste fotoquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
We have a new car trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik móest gewoon effe naast dat bordje parkeren![]()
[ afbeelding ]
de automaterialen zaak daar heeft alleen maar een autostyle catalogusquote:
Kleine correctie; aan stront geredenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:43 schreef densmee het volgende:
[..]
jep
alleen is mijn reserveband niet gestolen
Stijl is niet de sterkte kant van de locals hier, en als ze dat wel hebben is het US-type style, en dus groot, lomp en met veel blingbling. Gele hummer met alle chromen meuk erop die je kunt krijgen, F&F style jappies enzo.. wel grapzaam om te zien, maar mooi?quote:
En ook alweer klaar dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, vakantieman is weer ready for work..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |