SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Ik weet eerlijk even niet op de TT te reagerenquote:
Joh hou eens op, je lijkt verdomme wel een klein kind om je buitenechtelijke strijd van FB niet alleen hier te denken moeten door te voeren, mar ook nog eens in de TT te laatsen.quote:
Dat moet je er dan wel even bij zetten, en je ook nog eens beseffen dat je ook andere leden met je gedram aan het plagen/pesten bent.quote:
Hmmmmm, ook daar weet ik even niet wat ik op moet zeggenquote:
Ok, ok. Ik houd m'n mond alquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh hou eens op, je lijkt verdomme wel een klein kind om je buitenechtelijke strijd van FB niet alleen hier te denken moeten door te voeren, mar ook nog eens in de TT te laatsen.
Volgens mij ben je al een aardig aantal weekjes direct doelwit af hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik houd m'n mond al.
Normaal ben ik het altijd die het doelwit is, dus mag ik ook eens een keer..
Hier is trouwens een goede PPPquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor degene die Battle for Haditha net keek (komt voorbij in de film):
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/haditha/etc/release.pdf
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al een aardig aantal weekjes direct doelwit af hoor
Klopt, nou is het ook af. Ik heb mijn 10 onaardige minuten van vandaag gehadquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zoals Amber ook al zei, het is niet netjes om iets wat buiten FOK! plaats vind hier uit te vechten. Dat is iets tussen jullie.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, ik zie net Cobra's post in de vorige SC. Sneaky bugger
Nee nee, ik wist wel dat C4 erg betrokken is bij de SC (en DEF in 't algemeen)quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dacht je werkelijk dat C4 hier niet meelas? Joh, C4 houdt beter dan wie dan ook DEF in de gaten, zie zijn regelmatige edits in de andere DEF-topics.
Precies als mod kijk je altijd met een oog mee, zelfs als je iets anders (op het net) doet. Ben zelf ook mod en weet te waarderen wat de mods hier doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dacht je werkelijk dat C4 hier niet meelas? Joh, C4 houdt beter dan wie dan ook DEF in de gaten, zie zijn regelmatige edits in de andere DEF-topics.
En met mods bedoelen we dus eigenlijk: Cobra4 en Lotusss in mindere mate. En dat was het danquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Precies als mod kijk je altijd met een oog mee, zelfs als je iets anders (op het net) doet. Ben zelf ook mod en weet te waarderen wat de mods hier doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier de hele film in 't Duits.
- knip -
Goede film
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:36 schreef -Amber- het volgende:
Btw ik plaats nog eens een link, is toch geen mens die er na kijkt.
Oh sorry, ik zag hem maar niet gekliktquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:36 schreef -Amber- het volgende:
Btw ik plaats nog eens een link, is toch geen mens die er na kijkt.
Ik ga hier echt geen besmette zaken plaatsen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]komt omdat het een powerpoint link was, ben ik altijd voorzichig mee
Niet erg van die lijstquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ken ik niet
Ow en trouwens ben nog niet toegekomen aan de must see list, maar heb wel weer even een oud topic opgedoken waar veel klassiekers instaan
Oorlogsfilms (oud en nieuwere films)
Ow, dit plaatst het begrip geocaching echt wel in een ander daglichtquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier is trouwens een goede PPP
http://newsblaze.com/pix/2005/1230/pix/bani-dahir-cache.ppt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |