Het is geen trend, maar eerder een schaamte voor het blanke kleurtje. Je wordt keihard uitgelachen op je werk en of door je vrienden zodra je met korte mouwen je witte huid vertoond.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon trendgevoelig ts. Vroegah vonden mensen een kleurtje niet mooi daar enkel arbeiders een kleurtje opliepen met werken in de zon. De elite bleef uit de zon en hitte (zweten onbeschaafd) dus hoe witter hoe beter - denk aan het blauwe bloed, de aderen duidelijk zichbaar, dat hangt ermee samen.
Maar een andere trend is ingezet, een kleurtje staat nu voor gezondheid, voor verre reizen en noem het maar op. Allemaal trends.
Maar wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
Wtf? Ik weet niet in wat voor wijk jij woont, maar..
ja kut is dat hequote:Op zondag 19 augustus 2012 00:05 schreef okiokinl het volgende:
ik ben niet geweest maar had de hele dag het gevoel dat ik eigenlijk zou moeten gaan..
Dit. Het is heet, dus je moet naar het strand.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Voor een tintje hoef je helemaal niet naar het strand.
Het is echter zo dat thuis blijven niet geaccepteerd wordt door deze maatschappij, daarom de grote uittocht.
balen... uit medeleven zal ik morgen weer niet te gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja kut is dat heMorgen warmste dag van het jaar waarschijnlijk en moet ik werken tot 20:00
Thanks broddaquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:07 schreef okiokinl het volgende:
[..]
balen... uit medeleven zal ik morgen weer niet te gaan.
ja, gaan we dan gewoon, als het regent.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Thanks broddaWeer volgende week is kut, toch?
is goed, ik kom je oppikken. Lekker strand, geen file !quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:10 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja, gaan we dan gewoon, als het regent.
Ah daar doelde TS dus op. Getint tuig vergelijken met mensen met een zomers kleurtje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:12 schreef Specularium het volgende:
Aan het strand liggen heeft niks te maken met Opsporing Verzocht, leer dat nou eens.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Verschil is dat Nederlands niet opeens gaan stelen, inbreken, overvallen en verkrachten door dat kleurtje...
Beste post in dit topic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Verschil is dat Nederlands niet opeens gaan stelen, inbreken, overvallen en verkrachten door dat kleurtje...
Dikke bangmakerij, dan moet je zo lang in de zon zitten dat je zelf al doorhebt dat het niet goed kan zijn.quote:
Wat dus een gevolg is van het niet meedoen aan de trend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef Deadre het volgende:
[..]
Het is geen trend, maar eerder een schaamte voor het blanke kleurtje. Je wordt keihard uitgelachen op je werk en of door je vrienden zodra je met korte mouwen je witte huid vertoond.
Ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef TimMer1981 het volgende:
en die mensen zijn ook slim genoeg om in de middag vaak vanaf 12:00-16:00 binnen te blijven. Hier gaat iedereen naar buiten voor een portie huidkanker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:20 schreef Schalks. het volgende:
Wist je dat mensen in Maleisië en andere Aziatische landen hun huid juist ontbruinen? Een gebruinde huid staat daar voor de lagere bevolkingslagen, zoals bouwvakkers of vuilnismannen die gebruind worden door hun werk buiten.
Als je iemand uitlacht die zo geboren is dan ben je wel heel zielig. En die mensen zijn niet echt je vrienden, tenzij je met tokkies/autisten omgaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef Deadre het volgende:
[..]
Het is geen trend, maar eerder een schaamte voor het blanke kleurtje. Je wordt keihard uitgelachen op je werk en of door je vrienden zodra je met korte mouwen je witte huid vertoond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |