die heeft de pest aan iedereenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuker dan in NWS-FB, waar sp3c mij pest.
zo klopt iequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heeft de wordt gepest aan door iedereen
Vissticks, spinazie a la creme, aardappelpuree. Lekker makkelijk en zo klaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? In ONZ weten ze niks
Fruts en ik hebben al samen in een blijfvanmijnlijfhuis gezeten, maar hij weet ons overal te vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet er een lotgenotencontact worden opgericht...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fruts en ik hebben al samen in een blijfvanmijnlijfhuis gezeten, maar hij weet ons overal te vinden
Vroeger had je de Ghostbusters, nu zijn er de Specsavers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet er een lotgenotencontact worden opgericht...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger had je de Ghostbusters, nu zijn er de Specsavers.
Door de regen trok me niet zo aan, ik heb maar gehakt uit de vriezer gehaald voor macaroni/spaghettiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vissticks, spinazie a la creme, aardappelpuree. Lekker makkelijk en zo klaar.
Is ook lekker. Wij hebben hier trouwens nog even een zonnetje. Best aangenaam, dat herfsweer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Door de regen trok me niet zo aan, ik heb maar gehakt uit de vriezer gehaald voor macaroni/spaghetti
Hier al 2 uur regen en onweerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook lekker. Wij hebben hier trouwens nog even een zonnetje. Best aangenaam, dat herfsweer.
Ik zit helemaal in het noordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier al 2 uur regen en onweer
zonnige zuiden my ass
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger had je de Ghostbusters, nu zijn er de Specsavers.
sp3culaasbrokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? In ONZ weten ze niks
+tquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook lekker. Wij hebben hier trouwens nog even een zonnetje. Best aangenaam, dat herfsweer.
Ik dacht daar Maddy te hebben gevonden, bleek Paddy te zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fruts en ik hebben al samen in een blijfvanmijnlijfhuis gezeten, maar hij weet ons overal te vinden
Ga heen joh, heb je d'r nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef De_Guidance het volgende:
Weerforum
Dat is mijn guilty pleasure hobby. Al van kinds af aan enorm geïnteresseerd in het weer.
Heb ook een weerstation enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |