Nee andere mensen vinden het raar en veroordelen het. Als ze wisten waarom zou het misschien eens naders worden maar ja dat vertellen ga ik dus echt niet doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:31 schreef Marsenal het volgende:
Als je ongelukkig word van de gevolgen van je hobby moet je er over nadenken om er mee te stoppen. Als er een simpele oplossing voor was had je die al gevonden.
Omdat het niet lukt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je die diepere reden niet wil vertellen, de reden waarom je die poppen verzamelt?
Helemaal als je zelf zegt dat ze het dan misschien wel zouden begrijpen.
Kan je het hier niet vertellen? Is toch anoniem, toch? Ik begrijp er zelf ook geen ene drol van namelijk, en kan me best voorstellen dat mensen het een vaag of freaky idee vinden.
Om de reden erachter vertellen niet lukt? Maar waarom lukt dat niet? En hier vertellen moet toch helemaal lukken? Je kan het typen. Je kan er zo lang over nadenken over hoe je het wil beschrijven als je wil toch?quote:
Nog goeie titels voor mij, TS?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Anime heb ik niet zo heel veel mee
[..]
Maar dan wil niemand bevriend met mij geraken merk ik dus
[..]
Nee dit soort poppen![]()
[ afbeelding ]
En dit is dan mijn pdf boekenbestand...
[ afbeelding ]
Dat vinden mensen dan weer vaag eng of heel raar. Het is maar een hobby hoor.
Wat is dat dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Ook nog de combo van een bepaald verleden en dan mijn muzieksmaak daar zal het ook wel aan liggen.
Waarom lukt dat niet? Als je weet wat het is, en je kan overal over vertellen behalve de daadwerkelijke reden, dan klinkt het net alsof je bewust dingen achterhoud.quote:
En dat is een beetje eng.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Waarom lukt dat niet? Als je weet wat het is, en je kan overal over vertellen behalve de daadwerkelijke reden, dan klinkt het net alsof je bewust dingen achterhoud.
is er een verschil tussen iemand die postzegels of starwars producten spaart en iemand die dat met poppen doet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef VeerEli het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je die diepere reden niet wil vertellen, de reden waarom je die poppen verzamelt?
Helemaal als je zelf zegt dat ze het dan misschien wel zouden begrijpen.
Kan je het hier niet vertellen? Is toch anoniem, toch? Ik begrijp er zelf ook geen ene drol van namelijk, en kan me best voorstellen dat mensen het een vaag of freaky idee vinden.
Objectief gezien niet natuurlijk, maar weinig mensen zijn echt objectief maar reageren vanuit hun onderbuik, en daar moet je wel rekening mee houden als je dat niet leuk vind.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
is er een verschil tussen iemand die postzegels of starwars producten spaart en iemand die dat met poppen doet?
Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
is er een verschil tussen iemand die postzegels of starwars producten spaart en iemand die dat met poppen doet?
vertel, .. is het maatschapelijk niet verantwoord om poppen te verzamelen? Is dit een sociaal verschil, is het niet wenselijk... waarom is het belangrijk te weten waarom iemand iets verzameld behalve dan dat iemand het leuk vind om te verzamelen. Moet er een diepere reden achter zitten zoals ouderlijke mishandeling of andere nare gebeurtenissen die een persson zo geknipt maken dat hij/zij poppen gaat verzamelen?quote:
Het is een bepaald gevoel wat ik er van krijg. Ik zou heus niet bij de eerste date aan iemand vragen of hij vage dingen verzameld ofzo. Maar als ik er later achter zou komen dat hij z'n huis vol heeft met die poppen zou ik dat wel echt freaky vinden ja. En ook met hele andere ogen naar diegene kijken. Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Maar ik heb toch het idee dat bij iemand die poppen verzameld en dit ook echt in z'n woonkamer heeft staan, dat daar iets ''mis'' mee moet zijn. Ik vind postzegel verzamelingen ook dom en snap daar ook geen reet van, maar dat vind ik niet bizar zeg maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:45 schreef Re het volgende:
[..]
vertel, .. is het maatschapelijk niet verantwoord om poppen te verzamelen? Is dit een sociaal verschil, is het niet wenselijk... waarom is het belangrijk te weten waarom iemand iets verzameld behalve dan dat iemand het leuk vind om te verzamelen. Moet er een diepere reden achter zitten zoals ouderlijke mishandeling of andere nare gebeurtenissen die een persson zo geknipt maken dat hij/zij poppen gaat verzamelen?
Als onderwerp van gesprek met iemand die je nog niet goed kent? Ja, ik denk het wel. Vooral als iemand zelf niet kan aangeven waarom hij poppen spaart. Dat laat ruimte voor speculatie. En dat is anders bij postzegels dan bij poppen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
Er wordt zoveel verzameld dus nee ik zou er niet vreemd van opkijken, althans niet vreemder dan iemand die zijn huis vol heeft hangen met star wars memorabilia of alles in de stijl heeft van AC/DC of weet ik veel wat. Zolang het geen pathologische obsessie is zou ik niet weten waarom de ene verzameling nou anders is dan de anderequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is een bepaald gevoel wat ik er van krijg. Ik zou heus niet bij de eerste date aan iemand vragen of hij vage dingen verzameld ofzo. Maar als ik er later achter zou komen dat hij z'n huis vol heeft met die poppen zou ik dat wel echt freaky vinden ja. En ook met hele andere ogen naar diegene kijken. Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Maar ik heb toch het idee dat bij iemand die poppen verzameld en dit ook echt in z'n woonkamer heeft staan, dat daar iets ''mis'' mee moet zijn. Ik vind postzegel verzamelingen ook dom en snap daar ook geen reet van, maar dat vind ik niet bizar zeg maar.
En ja, ik ga inderdaad nadenken over wat diegene mee heeft gemaakt dat hij er toe gekomen is om freaking poppen te gaan verzamelen.
Maar jij vind het dus doodnormaal en zou er niet raar van op staan te kijken als een volwassen gozer zijn huis vol heeft staan met poppen?
Nou, ik zit er inderdaad ook niet op te wachten om een huis binnen te lopen dat volhangt met star wars hoor. Dat je iets tof vind en daar wat van hebt oke, maar je hele huis er vol mee hebben staan, dan ben je in mijn ogen gewoon niet helemaal lekker. Daarbij vind ik mensen die gek zijn van een band en daarom veel spul er van hebben nog minder freaky dan een volwassen vent die fucking poppen verzameld.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
Er wordt zoveel verzameld dus nee ik zou er niet vreemd van opkijken, althans niet vreemder dan iemand die zijn huis vol heeft hangen met star wars memorabilia of alles in de stijl heeft van AC/DC of weet ik veel wat. Zolang het geen pathologische obsessie is zou ik niet weten waarom de ene verzameling nou anders is dan de andere
En dit speelt ook mee. Het heeft gewoon iets ''creepy'' over zich.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:02 schreef LookAtMe het volgende:
Misschien komt het wel doordat poppen creepy as hell zijn en andere verzamel objecten niet.
Dus liever dat een huis vol staat met Ikea meubilair net als de buren en de hele straat? Want als iemand tegenwoordig net even het allemaal op een andere manier doet. Is dat eng?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zit er inderdaad ook niet op te wachten om een huis binnen te lopen dat volhangt met star wars hoor. Dat je iets tof vind en daar wat van hebt oke, maar je hele huis er vol mee hebben staan, dan ben je in mijn ogen gewoon niet helemaal lekker. Daarbij vind ik mensen die gek zijn van een band en daarom veel spul er van hebben nog minder freaky dan een volwassen vent die fucking poppen verzameld.
En je had toch op tv ook zo'n programma ''Fans'' geloof ik. Die hadden ook van alles van hun ''idool''. Zijn ook altijd van die zwakzinnige idioten. En nee, daarmee zeg ik niet dat TS ook zo is. Het zegt alleen wel iets over iemand.
[..]
En dit speelt ook mee. Het heeft gewoon iets ''creepy'' over zich.
Nee hoor, het is niet het zo zwart/wit. Beetje domme redenatie. Ik ben gewoon eerlijk. Ik wil best iemands reden weten en daar kan ik best voor open staan. Maar zo op het eerste gezicht komt het (op mij) inderdaad een beetje creepy en bizar over ja. En dan praat ik niet over iets wat net even op een andere manier gaat. Maar een huis vol fucking poppen is wel even wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus liever dat een huis vol staat met Ikea meubilair net als de buren en de hele straat? Want als iemand tegenwoordig net even het allemaal op een andere manier doet. Is dat eng?
Ik denk wel dat je op een aantal internationale watchlists bent gekomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Anime heb ik niet zo heel veel mee
[..]
Maar dan wil niemand bevriend met mij geraken merk ik dus
[..]
Nee dit soort poppen![]()
[ afbeelding ]
En dit is dan mijn pdf boekenbestand...
[ afbeelding ]
Dat vinden mensen dan weer vaag eng of heel raar. Het is maar een hobby hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |