Nee niet zo snel denk ik dat daaraan begin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zolang jouw hobby blijft bij het lezen over oorlogswapens en het verzamelen van poppen is er niets engs aan jou.
Zodra je deze hobbies andersom gaat beleven wordt het al een stuk enger...
Eerder ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vergeet nog: terwijl hij luistert naar Country & Westernmuziek.
Wacht zal even een foto uploaden..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef lievedraak het volgende:
Ondertussen heeft TS dus wel een heel poppenleger waar hij ons mee gaat aanvallen he!
OT: nee, je bent niet eng, de combo is wat ongewoon, maar daar zou ik me niks van aantrekken als ik jou was
Anime heb ik niet zo heel veel meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
Kom eens langs in dit topic Het grote anime/manga topic #312: Sunohara :')
Maar dan wil niemand bevriend met mij geraken merk ik dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef Jellereppe het volgende:
Het is een niet alledaags hobby, maar ik zou gewoon jezelf blijven. Mensen hebben vaak bepaalde vooroordelen over een etniciteit, geaardheid of hobby. Als je daar open over bent naar andere mensen, dan kun je erop wachten dat ze een bepaald oordeel gaan vellen over jou. Dat is de aard van de mens en daar moet je mee weten om te gaan.
Nee dit soort poppenquote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee dit is serieus al zet ik liever niet mijn eigen poppen online...
Luister, jongen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Maar dan wil niemand bevriend met mij geraken merk ik dus
Oorlogsvoering en forensische onderzoek hebben mijn al van jongs af en aan geïnteresseerd. De poppen verzameling heb ik pas sinds dit jaar en zelf geen flauw idee waarom maar er kwam een popje in huis en al vlug meerdere en kan er ook niet mee stoppen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef lievedraak het volgende:
Combineer je die hobby's ook met elkaar?
Dat je de poppen kapot schiet ofzo? Of zijn het 2 op zichzelf staande hobby's?
En.. waar haal je die hobby's vandaan? Hoe zijn ze begonnen?
Forensisch onderzoek.. daar kun je je werk van maken. Oorlogsvoering vind ik ook interessant, en dan met name de tweede wereldoorlog, niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oorlogsvoering en forensische onderzoek hebben mijn al van jongs af en aan geïnteresseerd. De poppen verzameling heb ik pas sinds dit jaar en zelf geen flauw idee waarom maar er kwam een popje in huis en al vlug meerdere en kan er ook niet mee stoppen.
Dom? Omdat ik het niet geloof?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook zo dom af en toe
Reacties krijgen is een ding maar dan gelijk vergeleken worden als een terrorist is weer een tweede en ik wil het blijven doen maar het zou wel eens leuk worden als ik weer eens wat meer mensen leerde kennen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Luister, jongen.Ik kijk nergens meer van op tegenwoordig en heb nog nooit gehoord van jouw hobby, maar vind je totaal niet raar. Als het jouw hobby is, dan moet je het vooral blijven doen, maar als je er over open bent naar andere mensen toe, dan moet je wel open staan voor rare opmerkingen/vooroordelen.
Helaas. Ik weet hoe je je voelt. Probeer er mee om te gaan, hoe lastig het ook is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Reacties krijgen is een ding maar dan gelijk vergeleken worden als een terrorist is weer een tweede en ik wil het blijven doen maar het zou wel eens leuk worden als ik weer eens wat meer mensen leerde kennen.
Tweede wereldoorlog daar is het allemaal mee begonnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:05 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Forensisch onderzoek.. daar kun je je werk van maken. Oorlogsvoering vind ik ook interessant, en dan met name de tweede wereldoorlog, niks mis mee.
Die poppen.. dat snap ik dus ook niet, maar als jij je daar fijn bij voelt, moet je dat gewoon doen.
Wel oppassen dat je er niet 200 in je huis hebt straks he.. dan gaat het wel eng worden
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dom? Omdat ik het niet geloof?
Ok!
Tot nu toe is dat dus niet zo gegaan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Helaas. Ik weet hoe je je voelt. Probeer er mee om te gaan, hoe lastig het ook is.Ik zou zelf niet gelijk bij de eerste beste persoon uit de deur klappen, maar als de persoon jou een beetje heeft leren kennen, kun je het proberen. Het blijft een niet alledaags hobby en als mensen vernemen dat dit jouw hobby is, dan kan het zijn dat ze zich geen houding weten te geven.
Hoe bedoel je? Begonnen mensen je gelijk voor gek te verklaren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Tot nu toe is dat dus niet zo gegaan...
Nogal maar dat doet men toch al zo gauw ze me net iets beter leren kennen. Vooral van mij eigen leeftijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Begonnen mensen je gelijk voor gek te verklaren?
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Niks tegen jou, maar ik zou niet te veel aandacht richten op de hobby, het zorgt voor ongemakkelijke situaties!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nogal maar dat doet men toch al zo gauw ze me net iets beter leren kennen. Vooral van mij eigen leeftijd.
Jammer zeg. Ik blijf toch met de vraag zitten waar die poppenhobby vandaan komt..quote:
Probeer dat ook niet maar het is gewoon zichtbaar als je bij mij in huis binnenkomt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Niks tegen jou, maar ik zou niet te veel aandacht richten op de hobby, het zorgt voor ongemakkelijke situaties!
Het is toch wel een beetje meer dan dat als ik om me heen kijk zijn alle ogen op mij gericht... In vorm van foto schilderijen en poppen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik blijf toch met de vraag zitten waar die poppenhobby vandaan komt..
En dat vind je fijn? Dus eigenlijk wil je in de spotlights staan, je wilt graag die aandacht en die aandacht krijg je nu in poppenvorm?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Probeer dat ook niet maar het is gewoon zichtbaar als je bij mij in huis binnenkomt...
[..]
Het is toch wel een beetje meer dan dat als ik om me heen kijk zijn alle ogen op mij gericht... In vorm van foto schilderijen en poppen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |