SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Doe dan niet aan sport, of doe niet aan ramadan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet gegeten én niet gedronken met 30+ graden. Denk niet dat ik dat zou trekken.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Doe dan niet aan sport, of doe niet aan ramadan...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Doe dan niet aan sport, of doe niet aan ramadan...![]()
![]()
Las dat Van Bommel weer geel had gekregen? Als hij zo doorgaat heeft hij na 5 wedstrijden een schorsing aan de broek joh![]()
Wat een drama is het toch bij Feyenoord voorin
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Die Fernandez wordt ook echt met de wedstrijd een grotere mogool
Wéér onnodig geel pakken, downie. En wtf Van La Parra![]()
![]()
Idd, eigen keuze van de spelersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
Als ik trainer was had ik je niet opgesteld... Zwakke spelers heb ik niks aan.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
Als ik trainer was had ik je niet opgesteld... Zwakke spelers heb ik niks aan.![]()
![]()
Dat zag je toch al aankomen na Ajax - psvquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Las dat Van Bommel weer geel had gekregen? Als hij zo doorgaat heeft hij na 5 wedstrijden een schorsing aan de broek joh![]()
![]()
NORDFELDT![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
? Lijkt me ook wel logisch om die spelers gewon niet op te stellen.![]()
Zal wel in 020 wonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is die commentator Anti-Feyenoord zeg![]()
Nordfeldt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Omar Elabdellaoui speelt toch niet? Ik dacht gelezen te hebben in het Feyenoord topic dat Koeman wacht tot hij klaar is met de ramadan.quote:![]()
Je begint haast naar Henk Vos te verlangen......PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
hij was geblesseerd uitgevallen bij Jong Noorwegen ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omar Elabdellaoui speelt toch niet? Ik dacht gelezen te hebben in het Feyenoord topic dat Koeman wacht tot hij klaar is met de ramadan.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hoe is het wedstrijdbeeld bij Feyenoord? Samenvatting? ik zit in Boedapest en heb geen beeld...To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
scoort weer eens nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat met Immers? Heb het even gemist, stond te bellenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
1080pquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef ace_eleven het volgende:
Hoe is het wedstrijdbeeld bij Feyenoord? Samenvatting? ik zit in Boedapest en heb geen beeld...![]()
Hetzelfde liedje als altijd. (zo goed als) Leeg doel en nog falenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat met Immers? Heb het even gemist, stond te bellen![]()
Thanksquote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Man, NAC krijgt wel de tijd om iets te doen, iedere actie grijpen ze pas na 20 seconden in bij twente![]()
![]()
Mijn eerdere bericht over Immers werd niet gewaardeerd:Hoe is de stemming nu?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:59 schreef Rijpie het volgende:
wie schopt Immers terug naar Den Haag?![]()
Was wel penalty.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Specsavers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord, kut Kuypers moet ff naar Hans Anders![]()
Is geblesseerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omar Elabdellaoui speelt toch niet? Ik dacht gelezen te hebben in het Feyenoord topic dat Koeman wacht tot hij klaar is met de ramadan.![]()
![]()
maar als ze zelf niet protesteren waarom zou die fluiten dan? Een Paul Bosvelt had hem wel even haarfijn gevraagd of die goed bij zijn paasei is.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hmm hand zat wel echt voor het lichaam. Het had er waarschijnlijk wel 1 moeten zijn maar ik had het er ook niet voor gegeven.quote:Speelt prima zowel achterin als voorin aanwezig, nu nog kansen afmakenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik Immers geen sterke wedstrijd spelen.![]()
![]()
Meeeh, had gewoon een penal moeten zijn. Da's nou net het geluk wat Feyenoord mist t.o.v. een PSV, wat nu al 3-0 voor had gestaan door een onterechte penalty, een eigen doelpunt een een kutklutsgoal![]()
![]()
Ik heb gehoord van mijn buurman dat Specsavers de officiële sponsor is voor KNVB Scheidsrechterscommissiequote:![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Meeeh, had gewoon een penal moeten zijn. Da's nou net het geluk wat Feyenoord mist t.o.v. een PSV, wat nu al 3-0 voor had gestaan door een onterechte penalty, een eigen doelpunt een een kutklutsgoal![]()
![]()
Idd, PSV heeft alleen maar gelukquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
PSV had vorige week 2 penalty's moeten krijgen en kreeg die niet. Heeft iedere club weleens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi, hopen dat het helptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van mijn buurman dat Specsavers de officiële sponsor is voor KNVB Scheidsrechterscommissie![]()
Nou nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV had vorige week 2 penalty's moeten krijgen![]()
Twee penalty's?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV had vorige week 2 penalty's moeten krijgen en kreeg die niet. Heeft iedere club weleens.![]()
![]()
psv had ook zoveel geluk in waalwijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Meeeh, had gewoon een penal moeten zijn. Da's nou net het geluk wat Feyenoord mist t.o.v. een PSV, wat nu al 3-0 voor had gestaan door een onterechte penalty, een eigen doelpunt een een kutklutsgoal
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV had vorige week 2 penalty's moeten krijgen en kreeg die niet. Heeft iedere club weleens.![]()
![]()
nou dan whahaaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Minstens een. Tweede een twijfelgeval.![]()
Beide waren geen pingel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In dat geval Van Bommel 2 rode kaarten en Strootman een tweede gele kaart voor overdreven fel protesteren na het aanvallen van de keeper.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
En Van Bommel had vorige week rood mogen krijgen.
ja en deze moest dit krijgen blablablablablabla
En dan doen alsof PSV benadeeld wordt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.
En dan doen alsof PSV benadeeld wordt.![]()
![]()
Als je niet aan het trollen bent is verder op je ingaan niet nodig, gefeliciteerd met de 5-0 nogquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die van Willems zeker. Overtreding van Zoet op Matavz had ook gegeven kunnen worden.![]()
![]()
Dat mag jij vinden, gelukkig zag de scheidsrechter het wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die van Willems zeker. Overtreding van Zoet op Matavz had ook gegeven kunnen worden.![]()
Neukende faalhaas die Immers. Hopen dat hij zich nog steeds wel kan ontwikkelen. Hopen dat hij toch aan scoren toe komt. Hopen ook dat Guidetti komt
![]()
'You never walk alone' in Zwolle
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat denk ik niet meer gebeuren dat NAC scoort![]()
0-1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Nac_ Twente?![]()
0-1. Afgelopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Nac_ Twente?![]()
Leroy ''Ik wil prijzen pakken met Twente'' Fer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie gescoort heeft? Tadic ofzo?![]()
Ferquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie gescoort heeft? Tadic ofzo?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fer. (kom op, maak je grapje!)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie gescoort heeft? Tadic ofzo?![]()
En het uitvak?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Heel het stadion ziet een handsbal behalve die Amsterdammer die toevallig scheidsrechter is![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leroy ''Ik wil prijzen pakken met Twente'' Fer.quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij dat die gozert weg is![]()
![]()
Waar is het grapje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij dat die gozert weg is![]()
Ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij dat die gozert weg isOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Waarom flipt mijn stream trouwens zo tijdens de reclames? Tijdens de wedstrijd was het maar 70% hapering maar nu is het gewoon 99%![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou niet weten welke ik moet maken.
Iets met Vergezocht.
KOM OP JE KUNT HET![]()
Heuj, 3 punten mee naar Enschede
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Had ik al voor je gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou niet weten welke ik moet maken![]()
![]()
Eeuhh? Ferassend dat hij scoort?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Iets met Vergezocht.
KOM OP JE KUNT HET![]()
Godsamme, ik dacht bijna dat je het vergeten was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eeuhh? Ferassend dat hij scoort?![]()
![]()
Kan Immers niet gewoon vandeweek bij toeval op gesprek gaan bij o.a. Kindvall?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Er is een nieuwe schilder, oude is naar Twente geloof ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom hebben ze NAC zo'n mooi logo gegevenOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er is een nieuwe schilder, oude is naar Twente geloof ik.![]()
![]()
Kap eens met het janken over je stream joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat zit die gozer van die stream te doen man![]()
Elke drie seconden kabel in en uittrekken ofzo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er is een nieuwe schilder, oude is naar Twente geloof ik.![]()
![]()
![]()
En maar niet willen betalen hè... De pauperquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap eens met het janken over je stream joh.![]()
![]()
Ik hoop dat je verdrinkt in een streamquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap eens met het janken over je stream joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik overweeg het wel nu. Ik bijt zowat mn arm eraf. Meteen een nieuwe TV kopen denk op mn kamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En maar niet willen betalen hè... De pauper![]()
![]()
Mooi?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom hebben ze NAC zo'n mooi logo gegevenGruwelijk lelijk zul je bedoelen.
![]()
![]()
voor ¤5 per maand zorg ik voor een mooie verbinding voor jequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat zit die gozer van die stream te doen man![]()
Elke drie seconden kabel in en uittrekken ofzo![]()
![]()
Nah internet is goed, afgetapt van de NASAquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
voor ¤5 per maand zorg ik voor een mooie verbinding voor je![]()
Zie hier de voordelen van de stream. Het beeld is mooi, je loopt slechts een paar seconden achter op de rest (te kort voor spoilers) en 9 van de 10 keer werkt het perfect.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel nu. Ik bijt zowat mn arm eraf. Meteen een nieuwe TV kopen denk op mn kamer![]()
Ik héb nu al een streamquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie hier de voordelen van de stream. Het beeld is mooi, je loopt slechts een paar seconden achter op de rest (te kort voor spoilers) en 9 van de 10 keer werkt het perfect.![]()
![]()
Te laat voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Boys, hoelaat is vanavond Match of the Day trouwens? Engels Voetbal weer eens kijken![]()
23:20. Heb alleen de eerste helft van ARS-SUN kunnen kijken. Gelijk even meepikken jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Boys, hoelaat is vanavond Match of the Day trouwens? Engels Voetbal weer eens kijken![]()
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En hij valt om de 10 seconden uit met zwaar kutbeeld
Ik ga opzoek naar iets beters deze weekPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Gewoon EL nemen joh. Zo'n brakke stream kijken is echt voor tokkies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En hij valt om de 10 seconden uit met zwaar kutbeeld
Ik ga opzoek naar iets beters deze week![]()
Hoe oud ben jij dan? Fysiek, niet mentaal hea, want anders wou ik zeggen dat Sesamstraat al geweest isquote:![]()
![]()
Wtf doet die Tananne nou? MATCHFIXING!Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Tokkies zijn viezquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon EL nemen joh. Zo'n brakke stream kijken is echt voor tokkies.![]()
![]()
Het grote Feijenoordtopic #983: De eerste test voor Mathijsenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Rijpie het volgende:
Hoe zit het met Guidetti? Ik lees dat hij een zenuwontsteking heeft, en voorlopig niet kan spelen?![]()
Hij komt. Hij komt. Die lieve goede Zweed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Rijpie het volgende:
Hoe zit het met Guidetti? Ik lees dat hij een zenuwontsteking heeft, en voorlopig niet kan spelen?![]()
kan*quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hij wil geen 100 euro betalen voor een heel seizoen streams
Die jongen heeft geen geld.![]()
Deze zomer gewerkt manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan*
Die jongen heeft geen geld.![]()
![]()
Lekker handig om een speler te kopen die pas in december mee kan doen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij komt. Hij komt. Die lieve goede Zweed.
En zelfs dan is het nog maar de vraag.![]()
Ja hallo, ik ga geen feyenoordtopic doorlezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #983: De eerste test voor Mathijsen![]()
![]()
kopen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker handig om een speler te kopen die pas in december mee kan doen waarschijnlijk.
En zelfs dan is het nog maar de vraag.![]()
Nee, stel daar je vraagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga geen feyenoordtopic doorlezen. Lijkt me de gepaste plaats er voor
![]()
![]()
Nog ergerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, stel daar je vraag. Lijkt me de gepaste plaats er voor
![]()
![]()
Van la Parra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, het is een kwestie van tijd voordat een van de goede schoten van Van la Parra het net vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef RvLaak het volgende:
Als dit zo doorgaat, gaat Heerenveen nog winnen ook![]()
Met die fántástische schoten van Rajiv van la Parra zeker wetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef RvLaak het volgende:
Als dit zo doorgaat, gaat Heerenveen nog winnen ook![]()
Cabral en van la Parra zouden samen in een team moeten spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal goedkomen.![]()
FC Knudde, met Immers als spitsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cabral en van la Parra zouden samen in een team moeten spelen.![]()
Koeman is tevreden met een punt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef RvLaak het volgende:
Fernandez en Cissé eruit voor Cabral en Leerdam...
En Immers nu ook echt in de spits ook![]()
Of heeft vertrouwen in Immers. Maar ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Koeman is tevreden met een punt?![]()
wie moet die anders wisselen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Koeman is tevreden met een punt?
Je kan moeilijk Lamprou in de spits zettenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Geen idee. Weet niet wie ze nog op de bank hebben zitten, maar bij een 0-0 stand verdedigend gaan wisselen is ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie moet die anders wisselen?
Je kan moeilijk Lamprou in de spits zetten![]()
Cisse had je in de spits kunnen zetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie moet die anders wisselen?
Je kan moeilijk Lamprou in de spits zetten![]()
hoe fit is die na de ramadan? Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Cisse had je in de spits kunnen zetten.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wordt er ook niet gescoord. Geen netto verschilquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Cisse had je in de spits kunnen zetten.![]()
Geen vertrouwen in Fernandez lijkt mij het waarschijnlijkst... En terechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of heeft vertrouwen in Immers. Maar ik weet het echt niet.![]()
![]()
tsja we hebben geen spits dus alles is verdedigend wat Koeman kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet niet wie ze nog op de bank hebben zitten, maar bij een 0-0 stand verdedigend gaan wisselen is ook een beetje vreemd.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik denk dat het 0-0 zal blijven....Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
miskoopiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers speelt weer voor de 4e keer op rij 'ongelukkig'![]()
Bullshit, heeft Heerenveen net zo veel last vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Gvd. Dit gaat zwaar moeizaam, zal ook wel aan het weer liggen.![]()
Feyenoord moet het spel makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bullshit, heeft Heerenveen net zo veel last van![]()
miskoop dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had er evengoed al 4 in hebben kunnen liggen![]()
we hebben geen spits daar veranderd het weer niks aan hoor. Immers scoort echt niet als het nu gaat sneeuwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Gvd. Dit gaat zwaar moeizaam, zal ook wel aan het weer liggen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Sneeuwen is dan weer wat andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben geen spits daar veranderd het weer niks aan hoor. Immers scoort echt niet als het nu gaat sneeuwen.
En Feyenoord creert sowieso weinig. Kan je wel Huntelaar voorin hebben als killer maar die krijgt hier echt geen ballen![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Omdat hij grote kansen mist?
![]()
![]()
Omdat hij grote kansen creert![]()
Dan is Marcus Berg dus ook een geweldige speler. Weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
aaahOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik denk dat je met KJ nog in de CL zatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sneeuwen is dan weer wat anders
En Feyenoord creert sowieso weinig. Kan je wel Huntelaar voorin hebben als killer maar die krijgt hier echt geen ballenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wtf man. Zeg ik dat ie geweldig is? Ohneequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan is Marcus Berg dus ook een geweldige speler. Weet ik dat ook weer.![]()
Je snapt er echt niks van he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Immers kan er gewoon niks van. Geef dat nou maar toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wtf man. Zeg ik dat ie geweldig is? Ohnee![]()
Wow. Ik sta gewoon weer te kijken van je argumenten, die je net als altijd, niet hebt. Inhoudsloos geblaat, beledigen zonder reden, dát is wat je doetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he.![]()
Berg is een geweldige speler want die mist nog meer kansen, betekent dat 'ie ze ook creëert .quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wtf man. Zeg ik dat ie geweldig is? Ohnee![]()
![]()
Wederom, ik zeg totaal niet dat ie geweldig is. Ik wéét dat lezen moeilijk is voor een mogooltje zoals jij, maar probéér het nou eensquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Berg is een geweldige speler want die mist nog meer kansen, betekent dat 'ie ze ook creëert .![]()
Prima speler zowel aanvallend als verdedigend maar zijn afwerking op doel is hij in Den Haag vergeten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Immers kan er gewoon niks van. Geef dat nou maar toe.![]()
Voor Immers zullen er twee wedstrijden belangrijk zijn dit seizoen: Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax. De rest van de wedstrijden zal je niks aan hem hebben...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of contractueel achtergelatenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima speler zowel aanvallend als verdedigend maar zijn afwerking op doel is hij in Den Haag vergeten.![]()
![]()
Volgens mij heeft Feyenoord de slechtste aanvallers van de hele ED. Echt elke keer weer vol op de handrem aanvallen.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Immers is juist iemand die altijd wel inzet toontquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Voor Immers zullen er twee wedstrijden belangrijk zijn dit seizoen: Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Aajx. De rest van de wedstrijden zal je niks aan hem hebben...![]()
Onzin. Is gewoon iets mentaals. Zodra die er één in heb liggen zal ie vanzelf meer gaan scoren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wow. Ik sta gewoon weer te kijken van je argumenten, die je net als altijd, niet hebt. Inhoudsloos geblaat, beledigen zonder reden, dát is wat je doetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wederom, ik zeg totaal niet dat ie geweldig is. Ik wéét dat lezen moeilijk is voor een mogooltje zoals jij, maar probéér het nou eensBegint lachwekkend te worden dit.
Moet ik nou serieus met iemand in discussie gaan die vindt dat iemand geen miskoop is omdat hij kansen mist.![]()
![]()
Dat wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Samael het volgende:
Volgens mij heeft Feyenoord de slechtste aanvallers van de hele ED. Echt elke keer weer vol op de handrem aanvallen.![]()
Met de aanval van Heerenveen vorig jaar zouden ze echt met een gat van 30 punten kampioen worden![]()
![]()
Inzet zonder rendement is nutteloos!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers is juist iemand die altijd wel inzet toont![]()
Hahaha Mathijssen![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Penal tegen
Rood joris..... mijn god
Angelo Cijntje rent zich ook de pleurisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers is juist iemand die altijd wel inzet toont![]()
ROOD PINGELOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
En ik dacht nog wel dat het een kut aankoop was voor ze
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij zit.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
nee voor de topklassequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima verdediger voor de Eredivisie.![]()
Hij haalt een doorgebroken speler onderuit...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf doet Mathijsenzou hij echt uitglijden of zo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: