Misschien is dat de reden wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:49 schreef mega-worstje het volgende:
Ik vraag me af waar die maand op gebasseerd is want op fotos was te zien dat er niks kapot is, dan lijkt t mij voor een clubarts toch ook heel lastig
In te schatten? Pluspunt hieraan is dat de vrij niet wordt gekocht
Voetballen in oranje is natuurlijk een heel ander niveau dan voetballen in de eredivisie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus vier weken Mathijsen in de basis mien gut.
twitter:degroenehaas twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:28:0112e Minuut zingen voor @ImmersLex I Am Lexy And I Now it @Feyenoord @fr12nl @fr12live @FeyenoordKanaal @TIFORotterdam #DHIG #dehaasisgroen reageer retweet
Ik neem aan dat Mathijsen - De Vrij het vaste centrum wordt, dus wat dat betreft weinig nieuws toch. Alleen Nelom op links nu, en BMI centraal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus vier weken Mathijsen in de basis mien gut.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:53 schreef Happel het volgende:
twitter:degroenehaas twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:28:0112e Minuut zingen voor @ImmersLex I Am Lexy And I Now it @Feyenoord @fr12nl @fr12live @FeyenoordKanaal @TIFORotterdam #DHIG #dehaasisgroen reageer retweet
now?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetballen in oranje is natuurlijk een heel ander niveau dan voetballen in de eredivisie.twitter:degroenehaas twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:28:0112e Minuut zingen voor @ImmersLex I Am Lexy And I Now it @Feyenoord @fr12nl @fr12live @FeyenoordKanaal @TIFORotterdam #DHIG #dehaasisgroen reageer retweet
Mooi hè.quote:
Dat deuntje inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:16 schreef Typisch het volgende:
Op welk deuntje moet dat in gods naam? I am sexy and I know it klinkt volgens mij voor geen meter in een stadion.![]()
Ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi hè.
[..]
Dat deuntje inderdaad.
Zou wel raar zijn maarja je weet t nooit in de voetballerijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden wel.
Wie heeft de OP trouwens verkloot?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)frustreerd-raakt.htmquote:Immers: 'Het is belangrijk dat je niet gefrustreerd raakt'
18/08/2012 09:12
Lex Immers (foto) kan zich zaterdagavond, als zijn nieuwe werkgever Feyenoord in De Kuip tegen SC Heerenveen speelt, revancheren voor zijn optreden in eerdere wedstrijden. De aanvallende middenvelder, overgekomen van ADO Den Haag als vervanger van de naar Dinamo Moskou vertrokken Otman Bakkal, miste in twee duels op rij – Dinamo Kiev en FC Utrecht – twee opgelegde kansen.
Ook in het oefenduel met Real Mallorca, eerder tijdens de voorbereiding, faalde hij in kansrijke positie. Toch maakt trainer Ronald Koeman zich nog geen zorgen. 'Lex moet gewoon rustig blijven', meent de trainer, 'en dat heb ik hem maandagochtend ook meteen gezegd'.
Koeman ziet wel degelijk progressie bij zijn aankoop. 'Ik kijk veel verder dan het missen van kansen alleen. Ik vind namelijk dat Lex steeds beter begint te spelen. Hij is heel actief, werkt hard en staat wél op de plaats waar we hem willen hebben. En dan is het afmaken van die kansen een volgende stap, maar dat komt echt wel in orde. Als Lex straks scoort, moet hij ook niet overdreven gaan doen.'
Immers blijft laconiek over de discussie rond zijn persoon. 'Ik doe wat ik moet doen en speel lekker mee', zegt de middenvelder. 'En wat die goals betreft... Die komen vanzelf wel. Ik sta wel steeds op de goede plek, maar die ballen moeten erin, dat besef ik heel goed. Ik had nu al op vier treffers, of zo, kunnen staan, maar tegelijkertijd is er ook geen reden tot paniek. We zijn vier wedstrijden onderweg.'
Immers waakt voor een trauma. 'Het is belangrijk dat je niet gefrustreerd raakt en ook dat is geen probleem: ik ben niet gefrustreerd. Als ik die kansen analyseer, schoot ik die bal tegen Kiev gewoon hard in. Tegen FC Utrecht zag ik een leeg doel. Ik dacht ‘m binnen te tikken, maar zag die verdediger niet die zijn eigen fout herstelde. Ik voel me prima op mijn plek bij Feyenoord, heb het in de groep en bij de club uitstekend naar mijn zin. Daarom ben ik ervan overtuigd dat alles wel goed komt', aldus Immers.
quote:Nelom na komst Matthijsen: "Ik was niet bang basisplaats kwijt te raken"
Miquel Nelom stond vorige week in de eerste eredivisiewedstrijd in de basis bij Feyenoord. Deze week leek hij na de komst van Joris Matthijsen weer op de bank te moeten plaatsnemen, maar door een blessure van Stefan de Vrij start hij waarschijnlijk. De verdediger is dan ook blij met hoe het gaat op het moment.
"Ja persoonlijk ben ik redelijk tevreden, als team mogen we ook wel tevreden zijn. Het is jammer dat we de wedstrijd tegen Dinamo Kiev niet hebben gewonnen. Maar toch kunnen we tevreden terug kijken. We wisten dat we goede kansen hadden tegen hun, dat hebben we ook wel laten zien. We hebben momenten het betere van het spel gehad."
Na de komst van Matthijsen is Nelom eigenlijk nooit bang geweest om zijn plek in de basis te verliezen. "Hij is een welkome versterking. We moeten het weer als team doen net zoals vorig jaar. Ik ben me bewust van mijn kwaliteiten en heb een goede voorbereiding gedraaid dus ben eigelijk nooit bang geweest om mijn basisplaats te verliezen."
quote:Bij Aston Villa beginnen de drie spelers die de overstap van de Eredivisie naar Birmingham maakten direct in de basis. Ron Vlaar, Brett Holman en Karim el Ahmadi krijgen tegen West Ham United de kans om te laten zien wat ze waard zijn. Opstelling Aston Villa: Given; Lowton, Vlaar, Clark, Baker; Holman, Delph, El Ahmadi, N’Zogbia; Ireland en Bent.
Die voetballers zeggen toch nooit dat het kut is als iemand anders voor zijn plek wordt gehaald. Het is altijd "vertrouwen in mezelf" of "van concurrentie word ik beter" of "de strijd aangaan"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft die jongen nou gewoon geen verstand of heeft hij Achachbar geinstrueerd om De Vrij kapot te stampen
Vlaar nu een kapotte wenkbrauw.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Grifte het volgende:
El Ahmadi speelt echt heerlijk bij Villa, Vlaar heeft nog bijna niets hoeven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |