Ten eerste: Ik ben contact gestoord (vind ik zelf). Als mijn klasgenoten op stap gaan blijf ik thuis. Als mijn zussen naar de stad gaan blijf ik thuis. Ik heb niet veel vrienden en als ik met ze afspreek komen ze meestal naar mij of ga ik naar hun om te chillen. Lekker boeiend. Ik zit er niet mee.
Nu ben ik ook alweer een tijdje vrijgezel en dat begint me nu ook alweer te vervelen.
Ik ben kunstzinnig en ik houd van tekenen. Heb inmiddels al een heleboel jaartjes geoefend en ik ben best ver ontwikkeld in portetten maken. Ben trouwens ook niet de lelijkste.
Nu moet ik best wel vaak met de trein en af en toe zie ik er wel mooie dames in. Nu had ik bedacht dat ik in de treinrit naar school van een half uur een mooie meid kan uitzoeken, die gaan naar tekenen en dan bij het uitstappen ultra non-chalant mijn tekening aan haar geven als zij zit en er achter op schrijven "Een keertje koffie drinken? 06----" ofzoiets.
Alleen weet ik niet zo goed hoe mijn medemens daar over denkt, want ik zie ook allemaal redenen waarom mijn plannetje bagger is. (Hoewel ik me wel er meteen tussen uitnaai.

)
Hoe denkt mijn medemens over zo'n actie? Ben namelijk geen PUA.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 22:30:12 ]