Want? Er zijn nauwelijks verschillen gemaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:46 schreef Evertjan het volgende:
jammer wel goed voor Gesink en Mollema
ze hebben ook weinig verlorenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? Er zijn nauwelijks verschillen gemaakt.
Ach, je moet nu geen energie verkwisten aan het beschermen van een trui.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:47 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop nog op een correctie van 11 seconden.
Maar dan zit je wel lekker vooraan en val je niet zo snel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, je moet nu geen energie verkwisten aan het beschermen van een trui.
Meh, veel te makkelijk om te ontmaskeren, zullen vast meegeklokt worden door ploegleidersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik doe normaal niet aan de complottheorieën, maar als ik de tijden van Euskaltel en Movistar zo zie heb ik het gevoel dat ze de chrono bij die ploegen ergens een halve minuut tot een minuut stil hebben laten staan.
Eigenlijk is dat genoeg, mooier zou misschien nog 10-6-4 zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar wel 12-8-4 (dacht ik) ipv de normale 20-12-8.
Ah ok.quote:
Mollema maakt misschien nog een kansje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah ok.
Anders nog kansen op rood in aankomstje bergop dacht ik met een groepje voor Rabo, maar daar zullen ze dus echt serieus voor moeten rijden!
twitter:Greghenderson1 twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 20:51:28The biggest winner today. @jurgenroelandts had 1000¤ on Movistar for the win. 140/1 odds. reageer retweet
Ze staan daar allemaal dicht bij elkaar. Contador, Froome, Rodriguez, Moreno en Gilbert staan allemaal in of meer in dezelfde tijd. En Piti staat er natuurlijk nog een eind voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mollema maakt misschien nog een kansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |