Joysa lukt het tot nu toe best aardig ja, ze heeft nog niet vaker dan 12 keer een wapen gepaktquote:
jouw wapen zeker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joysa lukt het tot nu toe best aardig ja, ze heeft nog niet vaker dan 12 keer een wapen gepakt![]()
Ja dat kan, en dan bespreken we dat bij een biertjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
Thx xFriendxIk weet alleen niet hoe je een post moet quoten uit het vorige topic dus ik doe het maar even zo..
Royco1: Voor telefoonadvies kan ik dus bij jou terecht?
xFriendx: Wat voor werk doe je bij de gemeente?
Alcoholvrij voor mij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, en dan bespreken we dat bij een biertje
In het kort hou ik mij bezig met de huisnummering en wat zaken er omheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
Thx xFriendxIk weet alleen niet hoe je een post moet quoten uit het vorige topic dus ik doe het maar even zo..
Royco1: Voor telefoonadvies kan ik dus bij jou terecht?
xFriendx: Wat voor werk doe je bij de gemeente?
jaquote:
Oké! Lijkt me interessant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het kort hou ik mij bezig met de huisnummering en wat zaken er omheen.
Pillen, neusspray, oogdruppels (2x)..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaik heb momenteel een neusspray en nog wat pilletjes... en toch liep ik afgelopen donderdag de hele weg te niezen tussen mijn huis en de supermarkt... in de supermarkt niet en vervolgens wel weer toen ik buiten was.... echt irritant
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
oh voorstellen.
ik ben dawgie, 33, heb een grote bek en kom op voor de zwakkeren op fok!
verder ben ik leuk, intelligent, aantrekkelijk, heb ik humor, ben ik vaak cynisch, soms aardig en soms niet.
Hmpf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik leg het je wel eens uit onder het genot van een alcohol-vrij biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |