"The new Mini". Doet Apple ook, is veel hipper.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat deze nu "mini 2" heten op fok?
lol kan me daar wel wat bij voorstellen, door de warmte ga je echt in zombi modequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, het is echt te warm hier op kantoor hoor![]()
Bevordert mijn werk ook niet, ik ben met een tekst bezig waarin ik elke keer als ik 'walking dinner' moet typen, 'walking dead' typ..
Dat was de vorige ook in mijn buik jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
lol kan me daar wel wat bij voorstellen, door de warmte ga je echt in zombi mode
Maak je daar het thema van!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaMaar of mensen echt enthousiast worden van een uitnodiging voor een show met aansluitend walking dead weet ik niet...
Dan krijgt ie ook middelmatige hardware specs en een te hoog prijskaartje...quote:
Dat prijskaartje is altijd te hoog. Al is het natuurlijk onbetaalbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan krijgt ie ook middelmatige hardware specs en een te hoog prijskaartje...
quote:
Proberen kan altijd! En dan hoeft zn haar niet zo netjes te zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is verder niet mijn show, geen idee of de Engelse kapper daarvoor in is
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Proberen kan altijd! En dan hoeft zn haar niet zo netjes te zitten
Die wil ik!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
Tal! Kan je anders bevallen van deze Japanese dwarf flying squirrels? Want die zijn zo schattig!![]()
[ afbeelding ]
omg omg omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
Tal! Kan je anders bevallen van deze Japanese dwarf flying squirrels? Want die zijn zo schattig!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |