Jaquote:
Hoe vroeg zou je op moeten?quote:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg welquote:
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
Als ik vroeg ga, dan een uur of zes. Ik zie het morgenvroeg wel.
Ja. Het wordt morgen echt heet...quote:
Weer lekker naar het strand met koele zeebries dus.quote:
quote:
Prima uit te houden hier qua warmte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:15 schreef Tegan het volgende:
What's up.
Het was echt warm vanavond [ afbeelding ].
Wat?quote:
Op wat?quote:
Je krijgt wat je verdient.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:17 schreef Tegan het volgende:
Op dat het bij jou wel uit te houden was.
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.quote:
quote:
In de tuin??quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook... Ik werd wakker en ben dus maar opgestaan. Ga zo nog wel een tukkie doen in de tuin.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
In de tuin??
Het is wel al goed warm, gelukkig nog niet zo benauwd als gisteren, wat meer wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop