Bij mij werkt het, zowel onder Sense 4.0 als onder de stock ICS.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was geweest was ik er zelf nog uitgekomen hoor.
Bedankt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Via SD-kaartjes of via een usb-verbinding met de computer.
Verder raad ik je MxPlayer aan om films te kijken. Of BSPlayer. Staan allebei gratis in de Play Store.
MX Playerquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verder raad ik je MxPlayer aan om films te kijken. Of BSPlayer. Staan allebei gratis in de Play Store.
Ah dat heeft MX Player dan weer nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:46 schreef xSouL het volgende:
BSplayer is geniaal! De map met je films op je computer delen en hoppa gewoon via LAN mode op je telefoon kijken. Ideaal!
Ohja die moet ik ook nog eens uitproberen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:21 schreef xSouL het volgende:
Ja interface is zwaar kut.
Ik gebruik zelf ook XBMC met Aeon skin op mijn galaxy S3. Werkt super en pakt de meeste videos + je hebt een super strakke interface met een mooi geordend library.
Ja die developers van XBMC hebben er 1,5 jaar aan gewerkt om te porten naar Android. Wat nog best goed gelukt is, aantal minor dingen werken niet en veel bugs. Maar dat is niet meer dan normaal, gezien het een BETA was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog eens uitproberen!
Edit: ik zie dat er alleen nog maar nightlies van zijn?
Maar even geïnstalleerd op m'n PCquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ja die developers van XBMC hebben er 1,5 jaar aan gewerkt om te porten naar Android. Wat nog best goed gelukt is, aantal minor dingen werken niet en veel bugs. Maar dat is niet meer dan normaal, gezien het een BETA was.
Nu de source is open gegooid en de community er verder aan mag werken, zijn er meerdere versies uitgekomen. Ik zelf draai nog steeds de BETA van XBMC zelf, maar op XDA developers heb je ook een aantal andere varianten. Die schijnen al een paar bugs opgelost te hebben, maar zijn inderdaad allemaal nightly builds.
Op de computer en laptop gebruik ik ook XBMC en het is by far de meest vetste interface die je kan hebben voor je media-bibliotheek.
Ik raad je meteen deze skin te installeren:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar even geïnstalleerd op m'n PC
Ik heb/had Weather Eye, en heb sinds 2/3 dagen hetzelfde..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die Animated Weather gebruiken en die al een hele tijd geen verbinding meer met hun server kunnen maken om het weer te updaten?
Kan MxPlayer ook mkv's (x264) lezen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup, net als BSPlayer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Kan MxPlayer ook mkv's (x264) lezen?
Je weet dat MKV tegenwoordig ook ondersteuning heeft voor ordered chapters e.d.? Je hoeft niets te converteren, je kunt de bestanden gewoon in de container stoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:13 schreef Fiorano het volgende:
Kun je in die andere players ook gewoon volledige DVD afspelen, dus met een Audio_TS/Video_TS map? Dat kan met Doom player wel, en dan hoef ik dus niet te conventeren
Ff voor de goede orde: Zet jij nou MKV bestanden die wel 8GB kunnen zijn op je phone om vervolgens te bekijken op je phone? Is een DIVX dan niet handiger? De gemiddelde scherm van een phone is toch vrij klein, je zal denk ik geen verschil zien tussen MKV en DIVX?quote:
Het gaat om de tablet van vrouwlief. En je hebt ook mkv van rond de 1,5gb en dat is dan wel te doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff voor de goede orde: Zet jij nou MKV bestanden die wel 8GB kunnen zijn op je phone om vervolgens te bekijken op je phone? Is een DIVX dan niet handiger? De gemiddelde scherm van een phone is toch vrij klein, je zal denk ik geen verschil zien tussen MKV en DIVX?
HD ready ziet er verdomd goed uit op de One X, maar m'n telefoon is al bomvol van de mp4tjes dus ik doe het nooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff voor de goede orde: Zet jij nou MKV bestanden die wel 8GB kunnen zijn op je phone om vervolgens te bekijken op je phone? Is een DIVX dan niet handiger? De gemiddelde scherm van een phone is toch vrij klein, je zal denk ik geen verschil zien tussen MKV en DIVX?
Nou, dat verschil zie je vaak nog wel degelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ik wist niet dat het over een tablet ging. Op een phone lijkt het me stug dat je verschil zou kunnen zien tussen divx en mkv.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat verschil zie je vaak nog wel degelijk
De gemiddelde Divx is zo'n 672x368. De meeste tablets hebben al een hogere resolutie dan dat.
Als je een mierenneuker bent wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ik wist niet dat het over een tablet ging. Op een phone lijkt het me stug dat je verschil zou kunnen zien tussen divx en mkv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |