De meeste die ik daarvan probeer blijven hangen tijdens het updaten. Best irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628
Hatsiekiedee, allemaal custum rommetjes voor de Desire. Inclusief Jelly Beans (4.1.1).
Cerberusquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef 1517 het volgende:
Wat is de beste "Help-ik-ben-mijn-telefoon-verloren-en-waar-is-hij" app?
Beter dan Prey?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet je wel voor geroot hebben, maar wat een prachtige app is dat
Ik heb geen ervaring met Prey. Maar Ceberus kun je in je rom "bakken". Zelfs als je telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen wordt gebracht, blijft Ceberus er op staan.quote:
Hmm, ja die app lijkt me inderdaad wel wat!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Prey. Maar Ceberus kun je in je rom "bakken". Zelfs als je telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen wordt gebracht, blijft Ceberus er op staan.Een van de grote voordelen.
Die komt meteen in je Gmailquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, ja die app lijkt me inderdaad wel wat!
Als ik een screenshot / foto maak, hoe kan ik die dan terugvinden?
Nope, ik draai hem ook zonder root. Werkt prima, je kan hem hiden in je app drawer, als er 2 mislukte unlock pogingen worden gedaan krijg ik netjes een mail met pic van de front cam. Hij monitort het als er een andere sim in het toestel wordt gestoken en zo nog heel veel meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet je wel voor geroot hebben, maar wat een prachtige app is dat
Damn, dat is netjes. Ik heb al direct een license gekocht :-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die komt meteen in je GmailZelfde als video's, locaties, logbestanden en geluidsopnames
Voor alle functies is het beter als je geroot hebt. Vooral als je de app in je rom wilt in laten bakken. Met hiden uit de drawer schiet je niet veel op, omdat de app na een nieuwe installatie toch weer verdwijnt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, ik draai hem ook zonder root. Werkt prima, je kan hem hiden in je app drawer, als er 2 mislukte unlock pogingen worden gedaan krijg ik netjes een mail met pic van de front cam. Hij monitort het als er een andere sim in het toestel wordt gestoken en zo nog heel veel meer
Klopt, maar goed, op een niet geroote telefoon is dit as good as it gets, en kan je er denk ik tegen de huis-, tuin- en keukenzakkenroller best wat mee. Plus gewoon handig voor bij verliesquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor alle functies is het beter als je geroot hebt. Vooral als je de app in je rom wilt in laten bakken. Met hiden uit de drawer schiet je niet veel op, omdat de app na een nieuwe installatie toch weer verdwijnt.
Hoe kan ik 'm in de ROM bakken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor alle functies is het beter als je geroot hebt. Vooral als je de app in je rom wilt in laten bakken. Met hiden uit de drawer schiet je niet veel op, omdat de app na een nieuwe installatie toch weer verdwijnt.
Is een optie die je bijna meteen krijgt als je de app opstart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe kan ik 'm in de ROM bakken?
Telefoon tien minuutjes op 180 graden in de oven. Halverwege draaienquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe kan ik 'm in de ROM bakken?
Ik zag nietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is een optie die je bijna meteen krijgt als je de app opstart.
Foutje, het is al een tijd geleden dat ik het heb moeten doen. Er staat een bestandje op de website van Ceberus. Deze moet je even flashen in recovery-mode op je mobiel en je bent klaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zag niets
Is het toevallig Device Admin?
Super! Dat gaan we even doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Foutje, het is al een tijd geleden dat ik het heb moeten doen. Er staat een bestandje op de website van Ceberus. Deze moet je even flashen in recovery-mode op je mobiel en je bent klaar
Werkt idd. ook onder Sense.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, ik draai hem ook zonder root. Werkt prima, je kan hem hiden in je app drawer, als er 2 mislukte unlock pogingen worden gedaan krijg ik netjes een mail met pic van de front cam. Hij monitort het als er een andere sim in het toestel wordt gestoken en zo nog heel veel meer
Omdat ik dat vermoeden had maar het werkt dus prima.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom zou het niet onder Sense werken?
Android is Android hequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat ik dat vermoeden had maar het werkt dus prima.
True. Ik ben een 'light' gebruiker dus wat er allemaal kan of niet kan is voor mij ook nog niet altijd duidelijk.quote:
Ik gebruik de stock weer, bevalt me nu wel goed, HOX hier met 4.0.4quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
ik moet dit topic ook maar eens gaan volgen nu ik een One V heb![]()
welke browser gebruiken jullie? ik heb net forefox geinstalleerd en dat werkt wel een stuk beter dan de default browser!
Zeker. Moet je wel rooten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef xAuke0 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om android 4.0 te krijgen op een Galaxy S i9000 ?
firefox scrollt iig veel soepeler en rendert ook sneller. Maar misschien is dat met wat meer processorkracht allemaal noet zo'n issue.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruik de stock weer, bevalt me nu wel goed, HOX hier met 4.0.4
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef xAuke0 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om android 4.0 te krijgen op een Galaxy S i9000 ?
En hier nog meer:quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zeker. Moet je wel rooten.
http://slimroms.net/
Super! Dankquote:
Ben een beetje n00b wat dat betreft. Kan het schadelijk voor je telefoon zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
En hier nog meer:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665
Als je precies doet wat er staat bij elke custom rom en je houdt je aan de juiste volgorde, dan kan er eigenlijk niks mis gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ben een beetje n00b wat dat betreft. Kan het schadelijk voor je telefoon zijn?
Oké, bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je precies doet wat er staat bij elke custom rom en je houdt je aan de juiste volgorde, dan kan er eigenlijk niks mis gaan.
Ben zelf ook een n00b, maar heb ondertussen al een aantal custom roms op mijn telefoon gehad. Gewoon goed en rustig lezen wat er staat.
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me toch af hoe je m dan terug gaat vinden hoor. Volgens mij wordt dat toch vrij lastig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, Cerberus is inderdaad echt goed!
Foto's van de frontcam bij verkeerde unlockcode, gespreksgeschiedenis met alle nummers, nummer van 'dief' zijn simkaart krijgen, etc
En dankzij root kan je GPS aanzetten op afstand en is de app alleen te verwijderen door een nieuwe ROM te installeren
Ik koop maar meteen zo'n license, beter 3 euro kwijt als je telefoon nooit wordt gejat dan je telefoon kwijt en een marokkaan die ervan geniet.
Even langs gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me toch af hoe je m dan terug gaat vinden hoor. Volgens mij wordt dat toch vrij lastig.
Niet zo lastig. Je verzamelt mooi al het bewijsmateriaal en gaat even langs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me toch af hoe je m dan terug gaat vinden hoor. Volgens mij wordt dat toch vrij lastig.
Ja en dan. Doet Ali met z'n brede schouders open.quote:
Even met de fok knokploeg langsgaan gaan dan. En als het een blond mooi dametje is mag de knokploeg even buiten wachten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en dan. Doet Ali met z'n brede schouders open.
Of er staat een leuk jong blondje.
"Hee volgens mijn informatie heb jij mijn telefoon."
"Ik? Nee hoor"
"Oh oke.." Dimmak draait zich weer om
Je kan toch ook aangifte te doen? Je kan alles op het presenteerblaadje van de politie leggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en dan. Doet Ali met z'n brede schouders open.
Of er staat een leuk jong blondje.
"Hee volgens mijn informatie heb jij mijn telefoon."
"Ik? Nee hoor"
"Oh oke.." Dimmak draait zich weer om
Ja maar ik weet niet of de politie daar iets mee kan doen hoor. Denk het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan toch ook aangifte te doen? Je kan alles op het presenteerblaadje van de politie leggen.
Even een huiszoekingsbevelletje regelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef KomtTijd... het volgende:
De politie kan daar best eens langsgaan en als ze dan zien dat jouw telefoon inderdaad daar aanwezig is, doet het er echt niet meer toe hoe ze die gevonden hebben.
Lijkt me verschrikkelijk, zo'n gevoel van machteloosheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Klopt ja, dat las ik ook, ging over een iPhone en de politie wilde er niks mee doen.
kwam omdat een defensiemedewerker em had gejat ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
Ergens op Fok heb ik wel eens gelezen over iemand die z'n telefoon had getracked en naar de politie was gegaan; politie deed er alleen niets mee...
alsof politie iets met defensie te maken heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:19 schreef wise het volgende:
[..]
kwam omdat een defensiemedewerker em had gejat ofzo
Lijkt me dat je t vooral daarom moet doen. Je gegevens beschermen enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, met de locatie kan je inderdaad niet echt veel, maar als je de dief/medeplichtige-aan-heling zijn nummer hebt, zijn laatste gesprekken (inkomend/uitgaand, dus ook als de turk zijn papa of mama belt voor het middag-gebed), etc kan je misschien nog op een schuldgevoel of angstgevoel inspreken.
Daarnaast kan je je telefoon ook locken en/of wipen zodat je dickpics niet openbaar worden of dat er plotseling honderden uren naar marokko is gebeld op jouw kosten.
Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Droathoah het volgende:
Iemand ervaring met films kijken op het Galaxy Tab 2? Hoe kun je een film erop zetten bijvoorbeeld?
Via SD-kaartjes of via een usb-verbinding met de computer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Droathoah het volgende:
Iemand ervaring met films kijken op het Galaxy Tab 2? Hoe kun je een film erop zetten bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |