SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
inside joke TTquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:30 schreef Michhas het volgende:
Waarschijnlijk snappen alleen Niels en ik deze
PC?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:38 schreef Bozz187 het volgende:
nog 1 minuut tot dat ik slapende honden heb
Met crack?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:38 schreef Bozz187 het volgende:
nog 1 minuut tot dat ik slapende honden heb
Ik denk eerder via steamquote:
Oververhitte bebrilde bleekscheten aan de kant beuken voor de winquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:30 schreef Michhas het volgende:
Waarschijnlijk snappen alleen Niels en ik deze
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja hoe kan jij dan overleven zonder de eten en drinken te kopen? Nou?
Not sure if serious or...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja hoe kan jij dan overleven zonder de eten en drinken te kopen? Nou?
oko ik dacht dat je op een zonlicht-dieet was en zo de energie van de cosmos absorbeerdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Not sure if serious or...
Mijn eigen waterbron afgraven = drinken.
Jagen en fruit/groenten verbouwen = eten.
Ik ben wall-e nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
oko ik dacht dat je op een zonlicht-dieet was en zo de energie van de cosmos absorbeerde
Ik woon in Twente, dat maakt mij toch automatisch een boer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht van dat je zei ik koop niets maar je koopt dus niets en je bent eigenlijk een boer
Nee, een Duitserquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik woon in Twente, dat maakt mij toch automatisch een boer?
doe ff rustig ja!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
wat is dat voor vraag? ga terug naar je eigen land man! ben je helemaal besodemieterd?
Hallo stunt dubbelquote:
Wie?, red Sonjaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Dames en heren.. er mag gedanst worden!
Niet in een ijskelder verblijven? wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:55 schreef Michhas het volgende:
3 minuten in de keuken en het zweet loopt over mijn voorhoofd
Klotewarmte
Gulmeztopics zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ruzie escaleerd vriendin is uit de audi gestapt
Vriend van Nelis?
Jammer van de vrije trappen van Driesjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
Hoppa 5 - 0 !!
Gewoon de nul gehouden voor het eerst in 20120 wedstrijden.![]()
En alle andere grote kansen had gewoon dubbele cijfers kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer van de vrije trappen van Driesje
We hadden ook gewoon achter kunnen staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En alle andere grote kansen had gewoon dubbele cijfers kunnen worden.
Ja, bij sommige moest ik wel ff lachenquote:
Zie het vaker voorbij komen, maar ik klik er bewust niet opquote:
Dat is dan ook gewoon een hitquote:
Ik ken wel iemand in deze SC die dan de beats moet makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wij moeten ook een dikke nummertje bouwen man.
De domheid straalt er gewoon van af, best sneu eigenlijkquote:
Jij vleier jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand in deze SC die dan de beats moet maken
Oh sorry, maar ik had het niet over jouquote:
Je hoeft dit niet te zeggen zodat ik me minder verlegen voel hoor, ik kan de waarheid aan en ik weet dat ik de bom ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh sorry, maar ik had het niet over jou
Jij en verlegen? bitch plsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet te zeggen zodat ik me minder verlegen voel hoor, ik kan de waarheid aan en ik weet dat ik de bom ben.
Word je dan boos als ik dat in je oor fluisterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
en wie noem jij een bitch, bitch?! he?!
ja , ik probeer hier te slapen ja! potverdikwik!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Word je dan boos als ik dat in je oor fluister
Dat gaat niet lukken met dit weer hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
ja , ik probeer hier te slapen ja! potverdikwik!
same here.... matras is een spons. 29,5 graad op slaapkamer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:23 schreef Rossdale het volgende:
't is heetKan niet meer slapen verdomme
Hey dat ga ik ook doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:04 schreef Rossdale het volgende:
Ontbijten met een raketijsje! FUCK yeah
Geen perenijsjes eten als ontbijtquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:04 schreef Rossdale het volgende:
Ontbijten met een raketijsje! FUCK yeah
Perenijsjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen perenijsjes eten als ontbijt
Hoe heten die staafjes die je moest laten bevriezen? Die hadden ook een cola smaakquote:
In die langwerpige plastic zakjes als het ware? Dat je de bovenkant eraf moet knippen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe heten die staafjes die je moest laten bevriezen? Die hadden ook een cola smaak
Vrieslollies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe heten die staafjes die je moest laten bevriezen? Die hadden ook een cola smaak
Ja die! Of zijn die naamloos?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In die langwerpige plastic zakjes als het ware? Dat je de bovenkant eraf moet knippen?
Zoals Michhas zei, vrieslollies!quote:
Die kun je nog steeds halen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:30 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Vrieslollies van de Euroshoppert
Dit dat BlackBerry zus zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:31 schreef tliciouz het volgende:
waarom zie bitches nergens liggen dan.
Niet waar, je koopt ze in vloeibare vorm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dat BlackBerry zus zo
Nee, liggen nog gewoon in het vriesvak bij de perenijsjes etcetera
Woeps, true thatquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet waar, je koopt ze in vloeibare vorm.
Tamz: ze liggen bij de limonadesiroop.
Hehe daar moest die tussen, dat niet slapen deze nacht begint op te breken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dat BlackBerry zus zo
Nee, liggen nog gewoon in het vriesvak bij de perenijsjes etcetera
Straks lekker in de zon op je balkon slapenquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe daar moest die tussen, dat niet slapen deze nacht begint op te breken.
Ah vond het al raar want vroeger moest je ze eerst bevriezen. Vanmiddag eens kijken want de perenijsjes heb ik al op gegeten vannachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet waar, je koopt ze in vloeibare vorm.
Tamz: ze liggen bij de limonadesiroop.
Of of of urenlang uitdrogen tussen duizenden bezweete nerds!quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Straks lekker in de zon op je balkon slapen
Ik plopte er altijd een koffie lepeltje in, good old timesquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:36 schreef PierreTT het volgende:
Maar nog belangrijker, weet je die ijsjes die je zelf kon maken nog![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, zon stokje in zon vormpje steken. Zo kon je ook die Danone-ijsjes maken![]()
Ik blijf een trouwe raketjesfan (wel die van de AH)quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah vond het al raar want vroeger moest je ze eerst bevriezen. Vanmiddag eens kijken want de perenijsjes heb ik al op gegeten vannacht
Ja precies! En dan vullen met Tropical-limonade, bohquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik plopte er altijd een koffie lepeltje in, good old times
Raketjes zijn ook wel heel erg goed inderdaad. Met warm weer kan je toch altijd beter waterijsjes hebben vind ik. Zo'n Magnum is ook wel kneiterlekker, maar daar krijg je instant weer dorst van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik blijf een trouwe raketjesfan (wel die van de AH)
Leuk manquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of urenlang uitdrogen tussen duizenden bezweete nerds!
Hihaho grappen en grollen. Lekker in de rij staan bij AC en Borderlandsquote:
Niels had kaartjes gewonnen, dus Hugo en ik mochten meequote:Op zondag 19 augustus 2012 08:45 schreef tliciouz het volgende:
Oh dat in Duitsland Mich? Ga je daarheen? Tof
Hoe laat gaan jullie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niels had kaartjes gewonnen, dus Hugo en ik mochten mee
Erg tof
Niels en Pim zijn om 8 uur vertrokken uit Breda, Hugo en ik om 9 uur uit in Arnhem.quote:
Ah chillquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niels en Pim zijn om 8 uur vertrokken uit Breda, Hugo en ik om 9 uur uit in Arnhem.
Zijn er rond elf uur denk ik.
Tof! Have fun!quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niels had kaartjes gewonnen, dus Hugo en ik mochten mee
Erg tof
Gewoon verlies accepteren. Beetje rondhangen op het veld, leunen op je stokquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef Pixell het volgende:
En ik moet hockeyen vandaag, lekker uitsloven in dit kutweer
Het is gecanceld, tegenstander heeft het te warm. Het was misschien ook wel te gevaarlijk voor ongetrainde mensen zo warm, in de zon word het 35+quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon verlies accepteren. Beetje rondhangen op het veld, leunen op je stok
Terecht. Nu dus bier bij de hockey?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het is gecanceld, tegenstander heeft het te warm. Het was misschien ook wel te gevaarlijk voor ongetrainde mensen zo warm, in de zon word het 35+
Nu helemaal niks, we waren nog niet eens onderweg, iedereen is nog thuis..ik verwacht een saaie zondag. Misschien vanavond maar de bbq aanzetten en een hoer bellen voor gezelschap..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terecht. Nu dus bier bij de hockey?Zo ging het in ieder geval bij ons altijd
Lees: tot de bbq Diablo spelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nu helemaal niks, we waren nog niet eens onderweg, iedereen is nog thuis..ik verwacht een saaie zondag. Misschien vanavond maar de bbq aanzetten en een hoer bellen voor gezelschap..
Ben weer terug me bedje in gekropen, straks weer ff de zon inquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga lekker buiten in de zon hangen
Je vriend?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben weer terug me bedje in gekropen, straks weer ff de zon in![]()
Oh en mn moeder + vriend konden mijn bbq idee niet weerstaan, dus het word nog semi-gezellig ook
Is dit serieus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee helaas, de mijne kon niet vandaag
Had gekund, ik weet ook niet allesquote:
Als je alles wist, was je nu multimiljonair of nobelprijs winnaar in de wetenschap ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had gekund, ik weet ook niet alles
Oh mallerd!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had gekund, ik weet ook niet alles
Edit: Niet echt, een beetje dusBob toch
![]()
Haha makkelijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme Bob, wij vullen dit topic wel op deze warme dag
Precies. Gewoon zelf zwembadje opblazen en cocktails drinkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rij bij het zwembad van 1,5 uur ben maar naar huis gegaan
Tering, kun je idd beter gewoon je hoofd in een emmer dumpenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rij bij het zwembad van 1,5 uur ben maar naar huis gegaan
Of hele dag binnen gamenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Tering, kun je idd beter gewoon je hoofd in een emmer dumpen
hele ochtend mijn best gedaan en dan maak je 1 foutje..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)oord/161954673894356
och och zeurtietquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Enige goede aan film is die hete tante die de vrouwelijk hoofdrol speelt
mehquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tropic Thunder van de week gekeken die is pas grappig
Waz met jou, beetje raar zeggen dit dat, is niet goed hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wollah deze jongetje heeft geen smaak wayo
Ah vriend beetje respect he. Kom straks potje fifa stoere knulquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waz met jou, beetje raar zeggen dit dat, is niet goed hoor
Als het filmpje is afgelopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah vriend beetje respect he. Kom straks potje fifa stoere knul
Nomnomquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga vanavond lekker de barbeque aanzetten kratje beugelflessen erbij
http://www.nu.nl/achterkl(...)nieuwe-tatoeage.htmlquote:Ben Saunders heeft nieuwe tatoeage
AMSTERDAM - Ben Saunders heeft een nieuwe tatoeage laten zetten. De 29-jarige zanger is momenteel in New Orleans en de vele live-muziek daar heeft hem daartoe geïnspireerd.
"Ik heb gister een nieuwe tattoo laten zetten hier in New Orleans", zegt Saunders op Twitter.
"Overall waar ik hier loop hoor ik 'music' in mijn oren. Dus daarom een musicnote vlakbij mijn oor." De zanger heeft ook een foto geplaatst van zijn kersverse aanwist op zijn lichaam.
Saunders staat naast zijn zangtalent ook bekend om zijn vele tatoeages. In Hoorn, de plaats waar hij is opgegroeid, is Saunders nog regelmatig te vinden in de plaatselijke tattoo-shop. Daar zet hij zo af en toe zelf nog een tatoeage.
Als je het snapt is het toch mooi meegenomenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef Cliffy het volgende:
Zit nu dat Continuum te kijken maar eerlijk gezegd snap ik wat jullie er allemaal geweldig aan vinden..
Kanker opquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Breaking news
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)nieuwe-tatoeage.html
quote:
Laatst de pilot gekeken, wel grappig. Ik geef het nog wel een paar episodes de kans om mij te overtuigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef Cliffy het volgende:
Zit nu dat Continuum te kijken maar eerlijk gezegd snap ik wat jullie er allemaal geweldig aan vinden..
Zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef Pixell het volgende:
Zonnetje, beetje wind, bbq, kratje Grolsch Hertog
Yyeeeaaahhhh
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig hoefde mich maar 5 uur in de rij te staan om ac3 te spelen
En dat voor zo'n pauper spel. Je had beter Gears kunnen doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef Bozz187 het volgende:
Gamescom was lachen, vooral dat er een rij van meer Dan 5 uur stond bij ac3
die waren er niet eensquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat voor zo'n pauper spel. Je had beter Gears kunnen doen
Heb je ook nog andere grappen in je arsenaal of blijf je voor eeuwig deze gebruiken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoo tycoon is leuk maar echt geen Gears.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transport Tycoon or gtfoquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zoo tycoon is leuk maar echt geen Gears.
Zo te merken blijft ie dezelfde grappen gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere grappen in je arsenaal of blijf je voor eeuwig deze gebruiken?
Half manquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef Pixell het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/558689
Piet, alles goed, leef je nog?
Dan begrijp je ook waarom ik boos word als ik 40-1 ga.quote:
Inderdaad. Voetbal is geen spelletje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee want dat is maar een spelletje
Wie zegt dat ik het er mee eens was?quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:26 schreef KoningStoma het volgende:
Nick-GizMo,
Bedankt dat je het ermee eens bent
Mvg,
De Boer
quote:Oké of OK (ook okay (als op zijn Engels geschreven) of okee (vooral in Vlaanderen)) is een tussenwerpsel met de betekenis "goed", "akkoord".
Sorryquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verbaast me weinig, je was gisteren al zo'n zombie
Heb me zeker vermaaktquote:
Klopt, maar is een MMOquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
Omerta code was altijd al zo'n text based maffia ding...
En die achterlijke stumpers heb je nu allemaal aangestoken moet je maar denken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef Michhas het volgende:
Ben je fucking ziek, maak je een afspraak bij de dokter, laten ze je vervolgens DRIE KWARTIER wachten in de wachtkamer, tussen smerige kampers en een heleboel schreeuwende kankerkinderen![]()
Fucking idiots.
Blaffen,helping you against tokkies since 2011quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef Michhas het volgende:
Ben je fucking ziek, maak je een afspraak bij de dokter, laten ze je vervolgens DRIE KWARTIER wachten in de wachtkamer, tussen smerige kampers en een heleboel schreeuwende kankerkinderen![]()
Fucking idiots.
Ik hoop het.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En die achterlijke stumpers heb je nu allemaal aangestoken moet je maar denken.
Fuck yes
Ik las "potver de kiwi" en moest lachenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Vooral die kutkindereb. Dat ze allemaal de mazelen krijgen, potverdikwik!
De huisarts,ik ben daar al bijna 12 jaar niet meer geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Dat je dokter niet op vakantie is!?!?! de gemiddelde huisarts is 50 weken per jaar op vakantie.
En als ze niet op vakantie zijn zijn ze van 8:45 tot 9:00 telefonisch alleen bereikbaar, incl. wachtrij van 2 uur.
Ik heb er nog steeds 1 in mijne oude woonplaats van 14 jaar terug en weet niet eens wie of wat het is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De huisarts,ik ben daar al bijna 12 jaar niet meer geweest
Precies als het ernstig is naar de huisartsen post krijg je wel een random arts maar dat boeit me niet. Anders de EHBOquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De huisarts,ik ben daar al bijna 12 jaar niet meer geweest
Denken dat ik meteen naar de huisarts ben gegaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:20 schreef SoldMayor het volgende:
Ziek zijn en meteen naar de huisarts gaan.
Echt mannen gaan het bos in om daar ingredienten te zoeken en een medicijn maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denken dat ik meteen naar de huisarts ben gegaan
Ben al sinds vorige week woensdag niet in orde, en begon er nu wek genoeg van te krijgen.
Soms vergeet ik hoe stoer je bent, mijn excuses.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt mannen gaan het bos in om daar ingredienten te zoeken en een medicijn maken.
Goeie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soms vergeet ik hoe stoer je bent, mijn excuses.
Echte mannen spelen al lang geen MW3 meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt mannen gaan het bos in om daar ingredienten te zoeken en een medicijn maken.
Booya.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echte mannen spelen al lang geen MW3 meer
Klopt maar wel Counter Strike natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echte mannen spelen al lang geen MW3 meer
Natuurlijk niet, die komt morgen pas uit poepedorisquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Klopt maar wel Counter Strike natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Wat is dit dan ineens weer voor onzin?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hopelijk zie ik jou ooit nog een keer op een meet verschijnen, met je stoere geblaat altijd
Het alternatief is niet verzekerd zijn. Ga ik liever voor het eerste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:32 schreef Michhas het volgende:
Daarnaast;
Mensen die 100 euro zorgverzekering per maand betalen, en vervolgens nooit naar een dokter gaan_!
Ik maak gewoon gebruik van hetgeen waarvoor ik elke maand betaal, simpele logica.
Ik zal de trial downloaden als dat kan teminste maar of ik het nou echt leuk ga vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die komt morgen pas uit poepedoris
Lavezzi mag zoiets gewoon.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is dit dan ineens weer voor onzin?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik móést gewoon even kijken hoe je zou reageren
Iedereen die het woord "batta" gebruikt is niet serieus te nemen.quote:
Helaas is het al internationaal geworden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen die het woord "batta" gebruikt is niet serieus te nemen.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:32 schreef Michhas het volgende:
Daarnaast;
Mensen die 100 euro zorgverzekering per maand betalen, en vervolgens nooit naar een dokter gaan_!
Ik maak gewoon gebruik van hetgeen waarvoor ik elke maand betaal, simpele logica.
wijze taal hierquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen die het woord "batta" gebruikt is niet serieus te nemen.
Haha ik reageer hier niet op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Batta is voor mensen die FIFA spelen, gisteren op de GamesCom stond een rij van 3 uur voor de FIFA 13 stand. Ik heb echt niemand boven de 20 in die rij zien staan
Kindergame voor kinderachtige mensen die kinderachtige woorden gebruiken, wanneer ze elkaar kinderachtig uitschelden over Xbox Live.
Kinders
Extra wapens uit CQ zijn de beste uit het spel. Wat is nou 30 euro voor alle dlc als je 2 losse koopt ben je 20 euro kwijt. Betaal ik wel een tientje meer dan heb je meteen alles.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:09 schreef Rossdale het volgende:
Geen premium kopen is een verdomd verstandige keuzeClose Combat maps zijn bagger. Gewoon armored kill en Endgame los kopen
Spaquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:10 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Rossdale we zitten inmiddels alweer over de helft van de F1 zomerbreak.
Komt eerst SPA of Singapore?
Hoezo crap? CQ is best leuk om zo nu en dan te doen en de wapens zijn briljant. Speel bijna alleen maar met die wapens. Is inderdaad geen 10 euro waardquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
10 euro betalen voor crap is zonde. Close combat, en survival mode. Fuck that shit
Endgame lijkt me tof door de motoren, maar wellicht is ook die gewoon crap en is alleen Armored kill het kopen waard. Scheelt dan toch al weer 20 euro
Er is hier iemand die metro beter kent als zijn eigen badkamer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Metro is een schijtmap en no way dat ik nog meer van die baggermaps hoef te hebben.
Battlefield is rondraggen met voertuigen, of op zijn minst rondrennen op grote maps waar je moet oppassen voor voertuigen
15 euro uitgeven aan Forza om mij 40 euro te laten betalen voor Premium..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zjozz die iets zegt over serieus nemen. Weet niet of dat wel zo slim is
Je vind Black Ops ook niet slecht. Dat wil niet zeggen dat het geen grafgame isquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je blijft wel zeuren over een ding wat helemaal niet slecht is.
Armored kill doe je toch wel mee?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
15 euro uitgeven aan Forza om mij 40 euro te laten betalen voor Premium..
Vervolgens er een maand over doen om Forza ook daadwerkelijk te hebben en dan nog eens drie weken wachten voordat het spel ook daadwerlijk gespeeld wordt..
En dan boos worden dat ik geen DLC koop voor een spel dat ik niet meer speel...
Zijn je eigen woorden niet die van mij. Eerst was het Forza kopen toen moest ik in eens level 50 zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
15 euro uitgeven aan Forza om mij 40 euro te laten betalen voor Premium..
Vervolgens er een maand over doen om Forza ook daadwerkelijk te hebben en dan er nog eens drie weken wachten voordat het spel ook daadwerlijk gespeeld wordt..
En dan boos worden dat ik geen DLC koop voor een spel dat ik niet meer speel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |