Maar ik ga niet met foxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wij volgens mij ook allemaal!
Joh, die is compleet onschadelijk en leuk in het echt.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Joh, die is compleet onschadelijk en leuk in het echt.
Die bijt niet.quote:
agreequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Joh, die is compleet onschadelijk en leuk in het echt.
Oké, das 1.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die bijt niet.
En waarschijnlijk is hij zo stoned als een garnaal en kan jij hem met kop en al opvreten.
Er moet toch íemand thuisblijven om de was te doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef Robby87 het volgende:
Nu jij, waarom gaat moeders des FMT niet mee, nou?
Ik wist dat het een principekwestie was, maar dat je zo ouderwets was in moraal had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moet toch íemand thuisblijven om de was te doen?
Dat doet die vrijer van je maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moet toch íemand thuisblijven om de was te doen?
Ideaal, kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef wyccie het volgende:
Later als ik groot ben, dan neem ik zo'n interieurverzorger in dienst.
Oh dat lijkt me ook zo luxe. Net de was gedaan en straks moet ik de wc schoonmaken, maar huishouden is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef wyccie het volgende:
Later als ik groot ben, dan neem ik zo'n interieurverzorger in dienst.
Ik snap niet dat er mensen zijn bij wie het dat wel is...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook zo luxe. Net de was gedaan en straks moet ik de wc schoonmaken, maar huishouden is niet echt mijn ding
Doe ons een lol en waarschuw dan even meteen om welke film het gaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:32 schreef picodealion het volgende:
Wat is het soms toch zonde van mijn tijd dat ik uit principe films afkijk als ik ze eenmaal aanzet.
Ik vind dat dat hoort. Als je em niet afkijkt, mag je er geen commentaar over hebben (vind ik)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:32 schreef picodealion het volgende:
Wat is het soms toch zonde van mijn tijd dat ik uit principe films afkijk als ik ze eenmaal aanzet.
Kom op, ik durf waarschijnlijk zelfsquote:
Mag wel, maar dan zou ik geen waarde aan dat oordeel hechten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind dat dat hoort. Als je em niet afkijkt, mag je er geen commentaar over hebben (vind ik)
Natuurlijk wel. Als je de helft van de film hebt gezien weet je misschien niet het complete plot, maar uitzonderingen daargelaten (From Dusk Till Dawn) kan je er vanuitgaan dat de tweede helft in grote lijnen dezelfde acteurs, regie, cinematografie, stijl qua humor/dialoog etc heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind dat dat hoort. Als je em niet afkijkt, mag je er geen commentaar over hebben (vind ik)
Of ze gaan naar buiten en drinken een wijntje en hoeven zichzelf niet nog 2 uur te tergen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt al geld neergelegd, en je voelt je rot doordat je de film niks vindt, en dan ga je weg en is dat gevoel dan opeens weg? Beter geef je jezelf eraan over en probeer je de dingen die wel goed zijn te zien.
Ik denk dat ik daarom liever thuis naar dat soort films kijk, dan in een bioscoop. Daar ga ik liever voor een film met een hoge amusementswaarde, dan weet je bijna altijd wel zeker dat je de film uit zit. Thuis kun je de film nog es op pauze zetten ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Robby87 het volgende:
Doet me denken aan toen ik The Tree of Life in het filmhuis zag. Mensen die na driekwartier tot een uur nog weglopen...![]()
Je hebt al geld neergelegd, en je voelt je rot doordat je de film niks vindt, en dan ga je weg en is dat gevoel dan opeens weg? Beter geef je jezelf eraan over en probeer je de dingen die wel goed zijn te zien.
dat heb ik nou met musicals of uit eten gaan.. uitzitten en opvretenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Robby87 het volgende:
Maar doe dat dan zonder de mensen lastig te vallen die wel gewoon die film willen zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of ze gaan naar buiten en drinken een wijntje en hoeven zichzelf niet nog 2 uur te tergen?
Als je een film kut vindt, mag je best weggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |