Enige probleempje is dat het waarschijnlijk niet samen kan werken met de uitbreidingen die je nu hebt..
quote:Ja vind het idee op zich ook wel heel kicke, jammer alleen wel, dat je dr een vrij stevige videokaart voor nodig hebt en dat dus de expansies dr niet mee gaan werken. Na Superstar schijnen trouwens nog wel meer expansies te komen
Op dinsdag 6 mei 2003 17:31 schreef Elvi het volgende:
Oh het klinkt wél erg gaaf! Hebbuh! Maar aan de ene kant wil ik nu dus wachten tot The Sims 2, maar aan de andere kant is het ook wel heel gaaf om alles van The Sims 1 te hebben... Dilemma!
Wel gaaf dat de kinderen in deel 2 nu ook kunnen opgroeien!
quote:Dus we weten in ieder geval wat er is gebeurt als je een tijdje niet fokt
Op dinsdag 6 mei 2003 19:50 schreef Elvi het volgende:
Nóg meer?!Ze buiten het succes wel uit he... Wat kunnen ze nog meer doen met de uitbreidingssets? Meer met die kinderen doen? Want die vind ik behoorlijk saai... Ik laat ze altyd verdrinken of verbranden ofzo, en als ik in n lieve bui ben gaan ze naar het leger!
En ík werk dan in de kinderopvang...
quote:O, ik had eerst een pc met een kutvideokaart en het draaide prima
Op dinsdag 6 mei 2003 18:05 schreef Kuukske het volgende:
jammer alleen wel, dat je dr een vrij stevige videokaart voor nodig hebt
Geweldig!
En nog leuker; dat ik er gisteren achter kwam dat een collegaatje er ook zo weg van is!
Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:
1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed
??
quote:Volgens mij zijn 2 en 3 omgedraaid, want ik heb een set gekocht met de sims en living large samen.
Op woensdag 7 mei 2003 23:39 schreef 303 het volgende:
Weet iemand of je alle uitbreidingssetten kan installeren zonder problemen? Ik heb ze allemaal behalve The Sims Online.Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:
1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed??
The sims online is trouwens uitgesteld en schijnt ook een erg slecht spel te zijn (momenteel) volgens de Power Unlimited.
quote:ik had het ook gelezen dat het niet zo super is, maar meeste tests waren gedaan in de periode dat het spel nog maar net uit was. Misschien is het nu leuker?
Op donderdag 8 mei 2003 00:01 schreef koei het volgende:[..]
Volgens mij zijn 2 en 3 omgedraaid, want ik heb een set gekocht met de sims en living large samen.
The sims online is trouwens uitgesteld en schijnt ook een erg slecht spel te zijn (momenteel) volgens de Power Unlimited.
Maar ik ga voor star academy, het wordt ook allemaal wel een beetje veel. Mag zo wel een extra harde schrijf aanschaffen voor al die sim uitbreidingen, dit is al vele gigabytes!
quote:Volgens mij:
Op woensdag 7 mei 2003 23:39 schreef 303 het volgende:
Weet iemand of je alle uitbreidingssetten kan installeren zonder problemen? Ik heb ze allemaal behalve The Sims Online.Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:
1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed??
quote:Deze lijkt me echt helemaal geweldig!
Op dinsdag 6 mei 2003 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Aangekondigd: The Sims 2.0Enige probleempje is dat het waarschijnlijk niet samen kan werken met de uitbreidingen die je nu hebt..
http://www.gamer.nl/nieuws/17654
Screenshots van The Sims 2 !!!
Mijn mond viel open van verbazing, wat mooi!
Aanvulling: damn, zie nu dat op bovenstaande link ook al foto's staan... nouja, voor de liefhebbers dan maar.
Ik heb alleen de originele Sims, en die ben ik nu aan het spelen. Is het mogelijk om mijn kleine huisje te verkopen en intrek te nemen in een van de grotere huizen???? Zal toch wel, anders is het onmogelijk om in die grote villa te komen. Ik kan nergens iets vinden over huis verkopen of iets dergelijks.
quote:je kan door de bulldozer volgens mij je gezin uit het huis zetten. Ze houden dan als het goed is wel het geld dat hun huis waard is. Met dit geld kunnen ze dan vervolgens het grotere huis kopen (en opnieuw inrichten want alle meubels zijn ook weg volgens mij)
Op vrijdag 9 mei 2003 14:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even een kort vraagje:Ik heb alleen de originele Sims, en die ben ik nu aan het spelen. Is het mogelijk om mijn kleine huisje te verkopen en intrek te nemen in een van de grotere huizen???? Zal toch wel, anders is het onmogelijk om in die grote villa te komen. Ik kan nergens iets vinden over huis verkopen of iets dergelijks.
quote:Dat ga ik meteen proberen! Zat toevallig met dezelfde vraag, en ben benieuwd hoe die grotere huizen eruit zien!
Op vrijdag 9 mei 2003 17:13 schreef koei het volgende:[..]
je kan door de bulldozer volgens mij je gezin uit het huis zetten. Ze houden dan als het goed is wel het geld dat hun huis waard is. Met dit geld kunnen ze dan vervolgens het grotere huis kopen (en opnieuw inrichten want alle meubels zijn ook weg volgens mij)
Maar er moet toch wel een andere manier zijn? Die twee huizen die meer dan 20.000 waard zijn staan er toch niet alleen voor de sier, lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |