abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2003 @ 20:21:29 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_10229503
Ik twijfel nog of ik m zal kopen of niet... Degene die m tóch kopen: Zet hier ff neer wat er voor extra's zijn en of het de moeite waard is!
pi_10230052
Whehe, ja zal ik doen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2003 @ 20:42:22 #203
47213 ArmaniMania
pi_10230128
Ik snap niet wat de mensen aan de Sims vinden...ik heb het eens gespeeld, maar echt entertaining is het niet.... Maar goed dat is smaak
  maandag 5 mei 2003 @ 22:35:14 #204
47102 Elvi
miemkwien
pi_10233385
Mja, kep toevallig gister The Sims van mn pc afgehaald en Rollercoaster Tycoon (eerste deel) erop gezet. Scheelt schijfruimte! En ik was The Sims ff zat... Mssn dak m er weer op zet als de nieuwe add-on wat is.
pi_10243849
Aangekondigd: The Sims 2.0

Artikel

Enige probleempje is dat het waarschijnlijk niet samen kan werken met de uitbreidingen die je nu hebt..

dinsdag 6 mei 2003 @ 17:31:41 #206
47102 Elvi
miemkwien
pi_10251771
Oh het klinkt wél erg gaaf! Hebbuh! Maar aan de ene kant wil ik nu dus wachten tot The Sims 2, maar aan de andere kant is het ook wel heel gaaf om alles van The Sims 1 te hebben... Dilemma!
Wel gaaf dat de kinderen in deel 2 nu ook kunnen opgroeien!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:51:27 #207
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_10252177
Dacht ik vandaag "Laat ik The Sims weer eens uit de kast pakken" En dan doet dat kutspel het weer eens niet. Hij start op, de hardeschijf ratelt... het scherm flikkert.... en dan loopt de computer vast of de opstartprocedure van het spel wordt gewoon afgebroken. Heb al gekeken of het soms aan de grafische drivers lag, maar dat is niet het probleem. Iemand een oplossing voor het probleem?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_10252494
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:31 schreef Elvi het volgende:
Oh het klinkt wél erg gaaf! Hebbuh! Maar aan de ene kant wil ik nu dus wachten tot The Sims 2, maar aan de andere kant is het ook wel heel gaaf om alles van The Sims 1 te hebben... Dilemma!
Wel gaaf dat de kinderen in deel 2 nu ook kunnen opgroeien!
Ja vind het idee op zich ook wel heel kicke, jammer alleen wel, dat je dr een vrij stevige videokaart voor nodig hebt en dat dus de expansies dr niet mee gaan werken. Na Superstar schijnen trouwens nog wel meer expansies te komen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:50:53 #209
47102 Elvi
miemkwien
pi_10255231
Nóg meer?! Ze buiten het succes wel uit he... Wat kunnen ze nog meer doen met de uitbreidingssets? Meer met die kinderen doen? Want die vind ik behoorlijk saai... Ik laat ze altyd verdrinken of verbranden ofzo, en als ik in n lieve bui ben gaan ze naar het leger! En ík werk dan in de kinderopvang...
pi_10255276
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:50 schreef Elvi het volgende:
Nóg meer?! Ze buiten het succes wel uit he... Wat kunnen ze nog meer doen met de uitbreidingssets? Meer met die kinderen doen? Want die vind ik behoorlijk saai... Ik laat ze altyd verdrinken of verbranden ofzo, en als ik in n lieve bui ben gaan ze naar het leger! En ík werk dan in de kinderopvang...
Dus we weten in ieder geval wat er is gebeurt als je een tijdje niet fokt
pi_10255492
Nou ik hoop dat ze wat doen met die kinderen want die zijn inderdaad erg boring maar heb geen idee wat er dan verder nog zou moeten kunnen .. Heb heel veel ideeën maarja kom je ook niet verder mee
pi_10255590
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:05 schreef Kuukske het volgende:
jammer alleen wel, dat je dr een vrij stevige videokaart voor nodig hebt
O, ik had eerst een pc met een kutvideokaart en het draaide prima
pi_10257381
Ehm, voor The Sims 2.0 heb je een 3d videokaart nodig? En het komt pas in 2004 uit.. dus ehm misunderstanding? Of snap ik het nu niet meer
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:43:12 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10265197
SimCity vond ik al erg leuk, maar afgelopen week heb ik House Game geinstalleerd, en ben werkelijk helemaal verslaaaafd geraakt aan dit spel.

Geweldig!
En nog leuker; dat ik er gisteren achter kwam dat een collegaatje er ook zo weg van is!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 7 mei 2003 @ 23:39:04 #215
39446 303
(C) Roland
pi_10286445
Weet iemand of je alle uitbreidingssetten kan installeren zonder problemen? Ik heb ze allemaal behalve The Sims Online.

Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:

1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed

??

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_10286900
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:39 schreef 303 het volgende:
Weet iemand of je alle uitbreidingssetten kan installeren zonder problemen? Ik heb ze allemaal behalve The Sims Online.

Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:

1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed

??

Volgens mij zijn 2 en 3 omgedraaid, want ik heb een set gekocht met de sims en living large samen.

The sims online is trouwens uitgesteld en schijnt ook een erg slecht spel te zijn (momenteel) volgens de Power Unlimited.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 8 mei 2003 @ 00:12:32 #217
39446 303
(C) Roland
pi_10287155
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 00:01 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij zijn 2 en 3 omgedraaid, want ik heb een set gekocht met de sims en living large samen.

The sims online is trouwens uitgesteld en schijnt ook een erg slecht spel te zijn (momenteel) volgens de Power Unlimited.

ik had het ook gelezen dat het niet zo super is, maar meeste tests waren gedaan in de periode dat het spel nog maar net uit was. Misschien is het nu leuker?

Maar ik ga voor star academy, het wordt ook allemaal wel een beetje veel. Mag zo wel een extra harde schrijf aanschaffen voor al die sim uitbreidingen, dit is al vele gigabytes!

donderdag 8 mei 2003 @ 09:56:28 #218
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10290363
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:39 schreef 303 het volgende:

1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed

??

Volgens mij:
1) the sims
2) livin' large
3) house party
4) hot date
5) vacation
6) unleashed
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 8 mei 2003 @ 10:03:44 #219
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10290489
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Aangekondigd: The Sims 2.0

Artikel

Enige probleempje is dat het waarschijnlijk niet samen kan werken met de uitbreidingen die je nu hebt..

Deze lijkt me echt helemaal geweldig!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:36:05 #220
39446 303
(C) Roland
pi_10300549
Goed nieuws, allemaal dit ff checken:

http://www.gamer.nl/nieuws/17654

Screenshots van The Sims 2 !!!

Mijn mond viel open van verbazing, wat mooi!

Aanvulling: damn, zie nu dat op bovenstaande link ook al foto's staan... nouja, voor de liefhebbers dan maar.

donderdag 8 mei 2003 @ 22:29:12 #221
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_10308755
hallo, zijn hier misschien slimme mensen?
Ik heb vandaag het the sims beestenboel cadeau gegeven aan mijn zusje voor haar verjaardag maar nu lukt het me niet ze te installeren, of tenminste dat lukt me geloof ik wel, maar dan start ik m op en dan krijg ik dat beginscherm, dan wordt mn beeld zwart en dan kom ik gewoon weer op mn bureaublad terecht, terwijl de cdspeler maar doorratelt.
Ik vind het echt heel erg maf, ik heb ook bijna al een boek uit door het wachten op de installaties. Ook al een keer alles gewist en weer opnieuw geinstalleerd maar met hetzelfde resultaat. Kan iemand mij misschien helpen?
ik hoop het :d
x
I'm just a girl in the world.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:06:29 #222
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_10318910
Even een kort vraagje:

Ik heb alleen de originele Sims, en die ben ik nu aan het spelen. Is het mogelijk om mijn kleine huisje te verkopen en intrek te nemen in een van de grotere huizen???? Zal toch wel, anders is het onmogelijk om in die grote villa te komen. Ik kan nergens iets vinden over huis verkopen of iets dergelijks.

I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_10323907
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even een kort vraagje:

Ik heb alleen de originele Sims, en die ben ik nu aan het spelen. Is het mogelijk om mijn kleine huisje te verkopen en intrek te nemen in een van de grotere huizen???? Zal toch wel, anders is het onmogelijk om in die grote villa te komen. Ik kan nergens iets vinden over huis verkopen of iets dergelijks.

je kan door de bulldozer volgens mij je gezin uit het huis zetten. Ze houden dan als het goed is wel het geld dat hun huis waard is. Met dit geld kunnen ze dan vervolgens het grotere huis kopen (en opnieuw inrichten want alle meubels zijn ook weg volgens mij)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 9 mei 2003 @ 17:29:53 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10324340
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 17:13 schreef koei het volgende:

[..]

je kan door de bulldozer volgens mij je gezin uit het huis zetten. Ze houden dan als het goed is wel het geld dat hun huis waard is. Met dit geld kunnen ze dan vervolgens het grotere huis kopen (en opnieuw inrichten want alle meubels zijn ook weg volgens mij)

Dat ga ik meteen proberen! Zat toevallig met dezelfde vraag, en ben benieuwd hoe die grotere huizen eruit zien!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 9 mei 2003 @ 17:52:36 #225
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_10324895
Ja, kijk! Daar hebben we wat aan. Ik ga het ook meteen proberen.

Maar er moet toch wel een andere manier zijn? Die twee huizen die meer dan 20.000 waard zijn staan er toch niet alleen voor de sier, lijkt mij?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')