FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vooral - zolang de transferwindow niet afgelopen is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Merkie het volgende:
Vind die Overmars-discussie nogal nutteloos, je kan hem echt nog niet beoordelen als buitenstaander hoor. Dat Ajax veel speler geprobeerd heeft te halen maar ze uiteindelijk niet gehaald heeft kan zowel goed als slecht zijn, dat weet je als buitenstaander niet. Zie Assaidi hoe de sympathie met 1 bericht kan omslaan. Wees voorzichtig in het vellen van een oordeel als je geen weet hebt van de feiten.
Of dat echt meteen door hem kwam weet je ook niet, ook daarom is het moeilijk te oordelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en vooral - zolang de transferwindow niet afgelopen is.
Overmars kwam en de situatie Vertonghen was binnen een paar dagen opgelost, Cvitanich verkocht en Ozbiliz op de fiets naar Rusland gebracht.
Vind ik ook geen geweldige optie. Net zoals Moisander, Nuytinck of Mathijsen niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zie vorige post. Wat is jouw beste herinnering aan Rajkovic?
Rajkovic kan de huidige defensie wellicht wel leren hoe je agressief en fel moet verdedigenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind ik ook geen geweldige optie. Net zoals Moisander, Nuytinck of Mathijsen niet goed genoeg.
Mijn voorkeur gaat uit naar Fontas huren en volgend jaar Denswil laten spelen.
Dat hebben ze ook min of meer aangegeven, dat ze iemand zoeken die het een jaar goed zou kunnen invullen en dan Denswil het laten overnemen. Daarom verwacht ik ook geen grote aankoop daar, als ze daar toch voor kiezen komt alleen Viergever zo in me op.
Jullie gaan wel winnen. Heb gevoel dat het als groep wel goed zit en daar kan je ook mee winnen. Goede spelers die niet voor elkaar willen werken verlies je meer punten mee dan met dit Ajax. Ben wel benieuwd hoe ze Anita's plaats gaan invullen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
Wordt knap lastig tegen NEC. Goed middenveld hebben ze.
mooi hoef ik niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:25 schreef blackAFCA het volgende:
Fischer - Sigthorsson - Sana
Eriksen - Serero
Schöne
Dijks - Denswil - Alderweireld - Van der Wiel
Vermeer
NEC 0 - 7 Ajax
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:26 schreef Tarado het volgende:
Mensen die Siem de Jong uit een opstelling laten kennen FdB nog niet zo goed
Blind weer in de basis, dat is niet te hopen. En Schone op de flanken is ook geen succes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef BrokenArrow het volgende:
Dit wordt de opstelling heb ik gehoord
Vermeer
vd wiel - toby - rhijn - Dijks
-------------Blind-------------
--------Siem-----Eriksen----
Sana----Siggy-----Schone-
Hij had nog maar 1goedziend oog tegen Az. Natuurlijk is hij niet de gedroomde kandidaat voor de flank, sterker nog het is zijn positie niet maar tegen Nec zie ik het hem best kunnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Blind weer in de basis, dat is niet te hopen. En Schone op de flanken is ook geen succes.
Dan zie ik liever Lukoki en Sana op de vleugels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had nog maar 1goedziend oog tegen Az. Natuurlijk is hij niet de gedroomde kandidaat voor de flank, sterker nog het is zijn positie niet maar tegen Nec zie ik het hem best kunnen.
Niks nieuws dus, niemand weet echt waar Ajax nog mee bezig is, iig geen bod bij Hamburg voor Rajkovic.quote:Arnesen wacht op Ajax
Ajax heeft zich bij Hamburger SV opnieuw gemeld voor de huur van Slobodan Rajkovic. De linksbenige centrale verdediger zou de opvolger kunnen worden van Jan Vertonghen.
De Amsterdammers hebben nog meer ijzers in het vuur. Technisch directeur Frank Arnesen is in afwachting van een bod op de international van Servië, die woensdag tegen Ierland ontbrak omdat hij in Hamburg niet in actie komt.
Rajkovic is in Noord-Duitsland in ongenade geraakt na een vechtpartij op de training en een aanvaring met trainer Thorsten Fink. Zelf ziet Rajkovic een overgang naar Ajax wel zitten, na eerder onder contract gestaan te hebben bij PSV, FC Twente en Vitesse, en omdat Ajax uitkomt in de Champions League.
Interesse uit Rusland, Oekraïne, Turkije en Frankrijk heeft hij naast zich neergelegd.
Huren en kopen allebei nog een optie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niks nieuws dus, niemand weet echt waar Ajax nog mee bezig is, iig geen bod bij Hamburg voor Rajkovic.
Huur met optie tot koop zei VI volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huren en kopen allebei nog een optie?
De enige reden daarvan is dat hij bij Chelsea nooit een kans heeft gekregen. Die hebben hem 6 jaar lang naar 4 verschillende clubs verhuurd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:05 schreef TLC het volgende:
Rajkovic heeft niet voor niets al zoveel clubs achter de rug
Zou zomaar kunnen dat Blind daar speelt, denk ook dat dat de positie is wat het best bij hem past.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef BrokenArrow het volgende:
Dit wordt de opstelling heb ik gehoord
Vermeer
vd wiel - toby - rhijn - Dijks
-------------Blind-------------
--------Siem-----Eriksen----
Sana----Siggy-----Schone-
Fischer is pas 18. Hoe kun je dan spreken over "uit de gratie gevallen"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Blind daar speelt, denk ook dat dat de positie is wat het best bij hem past.
Fischer is uit de gratie gevallen bij Frank ?
Heeft ook pas 1 wedstrijd gespeeld. Snap niet waar die pedroso het over heeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is pas 18. Hoe kun je dan spreken over "uit de gratie gevallen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |