Oh? Jij was toch ook liefhebber van MB20?quote:
Liefhebber? Eerder uberfreakquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh? Jij was toch ook liefhebber van MB20?
Vertel, wat klopt er niet aan zijn album?
Ja....download Ever The Same, Problem Girl of Here Comes The Night maar eens. Streetcorner Symphony is ook wel leuk, lekker zomers nummer en gitaar van John Mayer dus dat kan niet fout gaan. Ja dat waren wel de pluspunten van dat album.....zoals Diz zei ik had er ook meer van verwacht...totdat ik Lonely No More hoorde...toen werd ik erg bangquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zijn de andere Rob Thomas-nummers dan anders dan die Justin Timberlake-single van hem?![]()
Ja hallo, en ik danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:14 schreef Jill-RMC het volgende:
ey en trouwens ik had de titel uberfreak al gereserveerd
Niet gekeken en geen behoefte aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dachten jullie hetzelfde als ik toen je Rob Thomas in zijn eentje bij Live8 op het podium zag staan?
Heb je Something More al gehoord eigenlijk? Zo hoort het dus!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef Zapper het volgende:
Nou nou wat een frustratie, Lonely No More is toch gewoon een lekker nummer of niet, vooral de akoestische versie. Bovendien bevat het album een aantal pareltjes waaraan een willekeurig MB20 album niet kan tippen.
Rustig aan dus, Dizer
Er zitteneen paar juwelen tussen inderdaad, maar MB20 blijft beterquote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef Zapper het volgende:
Nog niet eens nee. Maar verder ben je het dus met me eens, mooi
Als we het hebben over Ever The Same, zeker weten!!!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef Zapper het volgende:
In totaal natuurlijk, maar enkele nummers overtreffen sommig MB20 werk absoluut, vind ik!
Clip is wel leuk.. maar daar is alles mee gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
Daar hebben we het over ja
Volgende single is This is how heart breaks
Die is er toch ook? Ik vind 'Show' erg lekker!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Gewoon zelf leuk live optreden is echt het beste...ik wil een Live DVD!
Ging hier om RT soloquote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die is er toch ook? Ik vind 'Show' erg lekker!
Heerlijk nummer inderdaad. Ik heb nog steeds niet helemaal de vinger kunnen leggen op waar het nu precies over gaat, maar misschien is dat wel juist de kracht.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef MikeyMan het volgende:
"last beautiful girl"... Vind dat echt geniaal in elkaar zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |