Ow ja voor de mensen die de band willen vergelijken met andere bands dan moet je een beetje denken aan de Goo Goo Dolls.
Bed of Lies, the burn, maar vooral Rest Stop zijn erg goede nummers .. eigenlijk is de hele cd goed
-edit-
ze hadden Bent denk ik niet als single uit moeten brengen, was zeker niet het beste nummer van de cd
quote:Dan moet je heel snel die eerste cd gaan checken!! Die is nog zovéél beter!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:54 schreef Cheiron het volgende:
De eerste cd die je noemt ken ik niet. Maar can Mad Season stond ik echt zwaar verbaast. Lekker muziek.Bed of Lies, the burn, maar vooral Rest Stop zijn erg goede nummers .. eigenlijk is de hele cd goed
quote:Idd is heel erg jammer maar houd ze ook wel een beetje klein en dat vind ik stiekem ook niet zo heel erg erg..
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:54 schreef janique het volgende:
Je hoort ze te weinig op de radio, dat verdienen ze niet
quote:nu aan het downloaden (ja .. ik wil snel weten hoe goed die cd dan is)
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:55 schreef snellejelle het volgende:[..]
Dan moet je heel snel die eerste cd gaan checken!! Die is nog zovéél beter!!
enneh .. doen ze aan concerten in Nederland ?
quote:Heel slim idee
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:59 schreef Cheiron het volgende:[..]
nu aan het downloaden (ja .. ik wil snel weten hoe goed die cd dan is)
Laat even weten wat je er van vond!!
quote:U zult niet teleurgesteld zijn!!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:59 schreef Cheiron het volgende:[..]
nu aan het downloaden (ja .. ik wil snel weten hoe goed die cd dan is)
enneh .. doen ze aan concerten in Nederland ?
Ze hebben ook Time after Time gecovered (tijdens een unplugged sessie), en zelf vind ik hem bijzonder geslaagd.
quote:[Ron Brandsteder modus] Zijn daar ook cd's van???? [/Ron Brandsteder modus]
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:07 schreef Dieptriest het volgende:
Yourself or someone like you kan ik iedereen blind aanbevelen, nummers zitten prima in elkaar, Mad Season vond ik toch een stuk minder opwindend (beetje saai zelfs)Ze hebben ook Time after Time gecovered (tijdens een unplugged sessie), en zelf vind ik hem bijzonder geslaagd.
quote:Ga ik ook even doen, zo een mailtje sturen
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:05 schreef snellejelle het volgende:[..]
U zult niet teleurgesteld zijn!!!
Nee ze doen helaas niet aan concerten in NL...Ik heb ze wel net een mailtje gestuurd via www.matchbox20.com of ze alsjeblieft een keertje naar hier willen komen, het helpt vast niet maar je weet het maar nooit
heb ook een sssstel nummers van ze unplugged op een cd-tje staan en dat klinkt ook heel relaxed!
Ik vind ook hun eerste CD beter, 2e heb ik eerlijk gezegd nog niet heel veel aandacht aan besteed....toch eens doen
En mochten ze een concert in NL geven, dan ga ik er beslist heen!!
quote:HMH is goed jah! Vredenburg of liever nog Paradiso mag natuurlijk ook
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:13 schreef Cheiron het volgende:[..]
Ga ik ook even doen, zo een mailtje sturen
Heineken Music Hall it is
quote:Tweede cd is op zich ook helemaal niet slecht en dan vooral nummer 5 en 9....
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind ze ook erg goed!heb ook een sssstel nummers van ze unplugged op een cd-tje staan en dat klinkt ook heel relaxed!
Ik vind ook hun eerste CD beter, 2e heb ik eerlijk gezegd nog niet heel veel aandacht aan besteed....toch eens doen
En mochten ze een concert in NL geven, dan ga ik er beslist heen!!
quote:Nr. 3 en 4 zijn goehoed!! vinik dan he
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Ben nu de eerste 6 nummers van aan het luisteren van de 1e cd. Het klinkt een stuk.. tja.. "beginnender".
wel goed overigens
quote:Matchbox 20, een band met oog voor detail!
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:49 schreef Cheiron het volgende:
Dat ff naar lucht happen voor nummer 2 was wel cool. leuk detail
Was mij trouwens nog niet opgevallen.... nu hoor ik het natuurlijk wel.....
quote:Smooth! die moet ik idd hebben
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:15 schreef Scylla het volgende:
Mijn vriendin is helemaal fan van GooGooDolls, en inderdaad ook van Matchbox 20. Ik vind ze wel okee, vooral de stem van Rob Thomas is geweldig. Smooth van hem met Santana is een wereld nummer...
En de akoestische versies zijn zeer aan te raden, staan volgens mij een paar op de single van Push.
quote:Doe mij zo'n vriendin
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:15 schreef Scylla het volgende:
Mijn vriendin is helemaal fan van GooGooDolls, en inderdaad ook van Matchbox 20. Ik vind ze wel okee, vooral de stem van Rob Thomas is geweldig. Smooth van hem met Santana is een wereld nummer...
quote:Ben hard op zoek naar alle single's maar die zijn best moeilijk te krijgen.......
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:20 schreef mouzzer het volgende:
Eerste cd is beter dan de 2de ja, vooral Kody is een fantastisch nummer! Van de 2de cd vind ik vooral Rest Stop erg mooi, heb ik ergens nog een geweldige live versie van liggen.En de akoestische versies zijn zeer aan te raden, staan volgens mij een paar op de single van Push.
quote:Ik ken het, daarom beperk ik mij tot Counting Crows en Prodigy als het om kopen van singles gaat. De rest is wel te vinden online
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:22 schreef snellejelle het volgende:[..]
Ben hard op zoek naar alle single's maar die zijn best moeilijk te krijgen.......
Ik heb ook een nummer dat heet You And I and I, begint met lollig verhaaltje van Rob Thomas dat ze het nummer die avond spelen zodat er tenminste een opname van is voor het geval ze de volgende dag een auto ongeluk krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |