quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond/nacht, op balkon slapen, ventilator staat ook buiten opgesteld
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit in het kader van "Doe eens gek"
Gewoon doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon doen
Komt toch geen regen aan de komende dagen
Hier 2 balkons, niet overdekt, als het gaat regenen en de bbq is aan, paraplu gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een loggia, dus een overdekt balkon, zou wel heel erg op het randje moeten liggen en nog net een oostenwind moeten hebben wil ik daar nat worden
31.9 graden hier op mijn kamer, ik drijf zowat wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.
OMG, en heb jij een mogelijkheid om buiten te gaan slapen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
31.9 graden hier op mijn kamer, ik drijf zowat weg
The hell is dit?quote:
Op dit tijdstip een video van 1,5 uur posten.quote:
Nee niet echt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, en heb jij een mogelijkheid om buiten te gaan slapen?
ik moet toch eens wat meer talen gaan leren...quote:
Ga bij het vreemdelingenlegioen, leer je binnen no time Fransquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:57 schreef m.k het volgende:
[..]
ik moet toch eens wat meer talen gaan leren...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dan dat "hihihi" erbij, volgens mij moet jij Esses achterna, naar de Thaise ladyboys
Mazzel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Laters kerels, ik ga Lotussss vergezellen op balkon, lekker tukkie doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Laters kerels, ik ga Lotussss vergezellen op balkon, lekker tukkie doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dan dat "hihihi" erbij, volgens mij moet jij Esses achterna, naar de Thaise ladyboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |