Ik let op!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk straks maar. Oop eet haring van Rick Buys, daar ga je vanzelf van glimlachen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik let op!
Hij is gek op vis he?
Ben jij familie of bevriend met de Buysjes of zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk straks maar. Oop eet haring van Rick Buys, daar ga je vanzelf van glimlachen
Niet dat-ie er ooit heen loopt, maar toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's ook niet zo vreemd. Hij woont op loopafstand van de beste visboer van Den Haag
Het zou kúnnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat-ie er ooit heen loopt, maar toch.
Maar wel een Ajaxbordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou kúnnen![]()
Ik mis degetjes op de haring van Oop
Aan wiens adres was die opmerking?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
En de Oop laat weten, als je em zó niet bevalt, moet je maar Opr... en de rest verstond ik niet zo goed..![]()
[ afbeelding ]
Aan die "diegene die vroeg of Oop ook wel lache kon.." geen idee wie dat was meer wie dat was ookalweer...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan wiens adres was die opmerking?
Vriendelijke man zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aan die "diegene die vroeg of Oop ook wel lache kon.." geen idee wie dat was meer wie dat was ookalweer...
Maar speciaal voor jou tovert hij wel een lach op z'n gezichtquote:
Yes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou tovert hij wel een lach op z'n gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige fragmenten die ik nog oppikte bij Oops eten.. "Ik lag se sellef allemaal uit, klo..za.... " enig idee?quote:
Geen idee hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enige fragmenten die ik nog oppikte bij Oops eten.. "Ik lag se sellef allemaal uit, klo..za.... " enig idee?
[ afbeelding ]
Wat een gulle, hartelijke lach.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou tovert hij wel een lach op z'n gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kon zien dat het zwaarder was dan een bevalling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gulle, hartelijke lach.![]()
Een warme gloed van je reinste levensgeluk.
Zo te zien kan het elk moment gebeuren ook ,oop lijkt wel hoog zwanger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon zien dat het zwaarder was dan een bevalling.
Niets meer nu, ik heb begrepen dat zijn beste vrinden gearriveerd zijn weer inmiddels!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef Meteropnemer het volgende:
Wat gooit Opaatje toch mt huppelkutten vanavond ? wat scheeld er ?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |