Ja, beste man in de 2e helft zelfs.quote:
Was net iets beter dan Huntelaar in verstoppertje spelen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, beste man in de 2e helft zelfs.
Huntelaar scoorde man, daar staat hij toch voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Was net iets beter dan Huntelaar in verstoppertje spelen ja.
SV kijk je om je te ergeren, en ergens hoop je elke keer op een opleving, tevergeefs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, voor inhoud kijken we wel naar Studio Voetbal.
Nee zelfs dat niet.
Deed wel wat hij moest doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Was net iets beter dan Huntelaar in verstoppertje spelen ja.
Hij mag ook wel een balletje vasthouden om zo aansluiting te krijgen, maar zelfs dat lukte hem niet. Speelde echt bizar slecht op dat intikkertje na. Zelfs Aad zei dat, en die heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde man, daar staat hij toch voor?
De mooiste keer was toen ze er de stekker uit deden. Voor een seconde was ik euforisch, toen bleek het de grote JACK kwis te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
SV kijk je om je te ergeren, en ergens hoop je elke keer op een opleving, tevergeefs.
Het enige voetbalonderwerp mag inderdaad wel uitgemolken worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat gewoon over voetbal
GGMM is nooit kritisch op (voormalige)Ajacieden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag ook wel een balletje vasthouden om zo aansluiting te krijgen, maar zelfs dat lukte hem niet. Speelde echt bizar slecht op dat intikkertje na. Zelfs Aad zei dat, en die heeft altijd gelijk.
Oh sorry, ik heb gemist dat Aad dat zei. Ik ben overtuigt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag ook wel een balletje vasthouden om zo aansluiting te krijgen, maar zelfs dat lukte hem niet. Speelde echt bizar slecht op dat intikkertje na. Zelfs Aad zei dat, en die heeft altijd gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |