Ja, beste man in de 2e helft zelfs.quote:
Was net iets beter dan Huntelaar in verstoppertje spelen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, beste man in de 2e helft zelfs.
Huntelaar scoorde man, daar staat hij toch voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Was net iets beter dan Huntelaar in verstoppertje spelen ja.
SV kijk je om je te ergeren, en ergens hoop je elke keer op een opleving, tevergeefs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, voor inhoud kijken we wel naar Studio Voetbal.
Nee zelfs dat niet.
Deed wel wat hij moest doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Was net iets beter dan Huntelaar in verstoppertje spelen ja.
Hij mag ook wel een balletje vasthouden om zo aansluiting te krijgen, maar zelfs dat lukte hem niet. Speelde echt bizar slecht op dat intikkertje na. Zelfs Aad zei dat, en die heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde man, daar staat hij toch voor?
De mooiste keer was toen ze er de stekker uit deden. Voor een seconde was ik euforisch, toen bleek het de grote JACK kwis te zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
SV kijk je om je te ergeren, en ergens hoop je elke keer op een opleving, tevergeefs.
Het enige voetbalonderwerp mag inderdaad wel uitgemolken worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat gewoon over voetbal
GGMM is nooit kritisch op (voormalige)Ajacieden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag ook wel een balletje vasthouden om zo aansluiting te krijgen, maar zelfs dat lukte hem niet. Speelde echt bizar slecht op dat intikkertje na. Zelfs Aad zei dat, en die heeft altijd gelijk.
Oh sorry, ik heb gemist dat Aad dat zei. Ik ben overtuigt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag ook wel een balletje vasthouden om zo aansluiting te krijgen, maar zelfs dat lukte hem niet. Speelde echt bizar slecht op dat intikkertje na. Zelfs Aad zei dat, en die heeft altijd gelijk.
Ik hoopte dat Van Halst niet meer kwam nu hij ook bij EL zit, helaas dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
SV kijk je om je te ergeren, en ergens hoop je elke keer op een opleving, tevergeefs.
Oja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM is nooit kritisch op (voormalige)Ajacieden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb gemist dat Aad dat zei. Ik ben overtuigt.
Onzin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM is nooit kritisch op (voormalige)Ajacieden.
Die alienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Van Halst niet meer kwam nu hij ook bij EL zit, helaas dus![]()
![]()
Is wel zo, maar geen zin om nu in discussie te gaan.quote:
Dat heb je nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo, maar geen zin om nu in discussie te gaan.
nee joh. Als Ajax achter het net vist wilden ze die speler eigenlijk helemaal niet en is het maar een prutser.quote:
Hij is gestuurd door zijn vrouw.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Van Halst niet meer kwam nu hij ook bij EL zit, helaas dus![]()
![]()
Ik heb een paar keer goed gediscussieerd met jou. Ben je dat nu al vergeten?quote:
Het stond in beeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Als Ajax achter het net vist wilden ze die speler eigenlijk helemaal niet en is het maar een prutser.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer goed gediscussieerd met jou. Ben je dat nu al vergeten?
Idd same here.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Aad is een van de weinigen die ik aan de ene kant een rare eikel vind en aan de andere kant toch mag.
Wat heeft Maradona daar mee te maken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hra-van-Persie.dhtml
heeft van persie bedreigd dat ie zijn nieuwe coach wordt als SAF ermee ophoudtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Maradona daar mee te maken?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Samfairs14: 'Leave your husband before he leaves you. His loyalty sucks. Advice.'
Je bent ook wel een mongool als je van Londen naar Manchester gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze is volgens mij strafbaar.quote:NathanGooner: 'Hurry up and get to Manchester before I find you!'
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent ook wel een mongool als je van Londen naar Manchester gaat.
Hij speelt niet bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Oh jezus, het gaat om een paar TweetsHet is wat.
Ik dacht dat er een paar hooligans voor d'r huis stonden ofzo.
"En dames en heren Johan Boskamp is gesignaleerd in Brazilië! Jawel!"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-van-Richter.dhtml
Dit wordt Genee's momentje.
Nee, mijn punt was dat ie in de grote wedstrijden uiteindelijk ook nog niet zoveel het verschil heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
schopt er per seizoen 50 in . doet Robben dat?
Die tweets zijn belachelijk, maar als je als voetballer van Londen naar Manchester gaat heb je weinig respect. Het is een soort Wijnaldum-move.quote:
wel meer dan Arjen , want die doet het vrijwel nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee, mijn punt was dat ie in de grote wedstrijden uiteindelijk ook nog niet zoveel het verschil heeft gemaakt.
Hij doet het meer ja, maar Robben heeft in al die seizoenen ook flink het verschil gemaakt bij verschillende clubs, maar idd bij de belangrijkste wedstrijden deed ie het niet, dat is waarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wel meer dan Arjen , want die doet het vrijwel nooit
quote:
Helaas niet, want hij maakt blijkbaar goede keuzes.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee moet Nijland zo wel even vragen of hij wel een kut kan dekken. [ afbeelding ]
Dat dit kan in Groningen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat opgericht door Alberto Stegeman ofzo?
Nijland is een prima kerel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Maaskant en die nijland, heb je toch wel twee ongelofelijke proleten bij elkaar zeg.
is toch geweldig als je met Mickey Mouse op de foto mag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Volwassen mensen die mascottes een handje geven blijven toch geweldig om te zien.
Wolf in schaapskleren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nijland is een prima kerel.
Sowieso, denken dat je de macht over iemand hebt omdat je wat centjes op zijn rekening stortquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij betaalt geen ene kankercent joh.
Die stort hij ook helemaal niet. Hij is geen suikeroom ofzo, gewoon de directeur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Sowieso, denken dat je de macht over iemand hebt omdat je wat centjes op zijn rekening stort.
Die moet maar snel vader wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wilfred is echt aan het kutten
terecht.quote:
Door die kleine teringapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen werden er ook veel portemonnee's gejat, die anekdote ken ik.
"Dirk kon het niet bolwerken in Liverpool."quote:
leer dat eerst maar eens goed spellen.quote:
Volgens mij zei hij Semihquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:34 schreef Marcoss het volgende:
Ceni? Die is gewoon international van Brazilië geweest toch?
Boeit niemand eigenlijk echt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef Rickazio het volgende:
Nijland moet nog even vertellen over Edison Flores
CSIquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
CSI avond op RTL 7???
Waar moet ik dan moet Steven Seagel shotje krijgen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vandaar dat het ook nooit over Twente gaat
4-1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vandaar dat het ook nooit over Twente gaat
Zoveel domheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En geen cent te makken!
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-bij-FC-Twente.dhtml
Rot dan op als je er geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het straks over PSV hebben![]()
"We nemen geen financiële risico's"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En geen cent te makken!
Gelukkig wel ja. De aanstaande kampioen verdient ook aandacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het straks over PSV hebben![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En geen cent te makken!
Wat heb jij op de laatste tijd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot dan op als je er geen zin in hebt.
Weet niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij op de laatste tijd?
zaterdag 18:00quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ja waar zijn de jupiler samenvattingen eigenlijk tegenwoordig?
Zaterdag 6 uur is inderdaad een onwijs lompe tijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
Geen Jupiler League meer op vrijdagavond
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef Rickazio het volgende:
Nijland moet nog even vertellen over Edison Flores
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
TV Tip, Straks om 22:25 bij Hoe is het toch met..? Een interview met de Tokkies
Zijn naar zaterdagavond omdat VI tegenwoordig door Amstel wordt gesponsord. En die willen geen Jupiler op dezelfde avond. Echt treurigheid ten top.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ja waar zijn de jupiler samenvattingen eigenlijk tegenwoordig?
Arsenal gaat 9e worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hij gaat gelijk falen bij Man Utd. en dan ligt het aan Man Utd. en niet v Persie
Arsenal is niets mis mee, geen geweldige club. Liverpoolquote:
Liverpool, veel Ierse fansquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal is niets mis mee, geen geweldige club. Liverpool
Denk dat ie daar niet gaat falen. Hij heeft veel te veel klassequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hij gaat gelijk falen bij Man Utd. en dan ligt het aan Man Utd. en niet v Persie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |