SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Voor beginners: Er zijn manieren om de benader angst te verlagen, een groot gedeelte ken je vast al wel maar toch. Niet de meest natuurlijke dingen, maar het kan net genoeg zijn om je een opstapje te geven:
- Excuusjes (vragen om iets)
- Niet nadenken (je hoofd totaal leeg gooien)
- Alcohol
- De verantwoordelijkheid leggen op een vriend van je (dat het van hem moest)
- Voor de "easy target" gaan
- Zeggen tegen jezelf dat je het al gaat verpesten, of juist dat het je wel gaat lukken
- Jezelf dwingen om ervoor te gaan, anders moet je je maat een geld bedrag geven
- Jezelf mindfucken dat het een klasgenootje van je is of bekende
- Zorgen dat je al dichtbij vrouwen staat, als je veel meters moet lopen heb je een groter kans dat je teveel gaat nadenken en in je hoofd gaat zitten met wat er mis kan gaan.
Het is niet altijd de beste manier en soms de minst natuurlijke, maar beter een vrouw aangesproken dan niets en je bent weer een ervaring rijker
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Eerder was alcohol nog uit den boze. Net al kleding.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Slechtste tip ooit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
- De verantwoordelijkheid leggen op een vriend van je (dat het van hem moest)Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Voor het volgend niveau wel, dan moet je dezelfde dingen ook zolder alcohol doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
Eerder was alcohol nog uit den boze. Net al kleding.
Het verschil tussen alcohol en kleding is echter dat je met drank weet dat een vrouw jou leuk vind (je hersenen denken dat in ieder geval), terwijl met kleding je gaat denken dat ze je kleding leuk vind.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als het het verschil maakt tussen wel of niet haar aanspreken, dan moet het maar. Maar dan gebeurd er wel tenminste iets.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wanneer is de laatste keer dat je goed gepoept hebt firefly3?
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Het helpt als iemand zegt dat diegene die vrouw moet aanspreken, het is dan makkelijker voor diegene om haar aan te spreken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Tangledup het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat je goed gepoept hebt firefly3?
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nee hoor, je moet het zelf willen doen, niet omdat het 'moet'....
Ja hoi, mijn vriend, ja die daar zei dat ik je moest aanspreken, dus , eehhhh, hoi! ehhh..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dan kan kleding ook helpen om de persoon in kwestie dat stukje zekerheid te geven om zich beter te voelen. Wat zelf verzekerder. Om de eerste stap te zetten. Dan maakt dan geen verschil met drank. Beiden kunnen net dat setje geven om een vrouw aan te spreken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor het volgend niveau wel, dan moet je dezelfde dingen ook zolder alcohol doen.
Het verschil tussen alcohol en kleding is echter dat je met drank weet dat een vrouw jou leuk vind (je hersenen denken dat in ieder geval), terwijl met kleding je gaat denken dat ze je kleding leuk vind.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat komt op mij heel erg schoolplein basisschool over, weet je, dat er ineens iemand op je af komt en vraagt wil je verkering met die en die.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het helpt als iemand zegt dat diegene die vrouw moet aanspreken, het is dan makkelijker voor diegene om haar aan te spreken.
Bij mij werkt alcohol wel goed op zich, maar je moet er wel mee uitkijken natuurlijk. Drink je te weinig dan heb je nog steeds een beetje een remming, drink je teveel, ja, dan loop je alleen maar te lallen, dat is ook niet echt charmant natuurlijk.
Nou moet ik wel zeggen dat wanneer ik een meisje zie wat ik echt mooi vind, waar ik bijvoorbeeld direct verliefd op zou worden, dan heb ik ineens overal schijt aan en dan loop ik er gewoon op af. Met of zonder drank. En ik denk dat dat is vanwege het feit dat ik nooit spijt wil hebben van dingen die ik niet gedaan heb.![]()
Ik had laatst nieuwe schoenen gekocht, voelde me gelijk een stuk zelfverzekerder. Niet dat ik zwaar onzeker ben, maar ik voelde me er echt gewoon zekerder van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan kleding ook helpen om de persoon in kwestie dat stukje zekerheid te geven om zich beter te voelen. Wat zelf verzekerder. Om de eerste stap te zetten. Dan maakt dan geen verschil met drank. Beiden kunnen net dat setje geven om een vrouw aan te spreken.![]()
De kern van alles is het zelfde. Doe dat geen wat jou een zelf vertrouwen zetje geeft om een drempel over te gaan. Drank, kleding, gelukstring het maakt niks uit. Als het maar als resultaat heeft dat je het drempeltje over gaat.
Later kan je dat soort dingen langzaam afbouwen en merk je dat je het niet nodig hebt. Dat ben ik zeker met FireFly3 eens.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat iemand een schop onder zijn kont geeft om te gaan voor diegene die hij leuk vind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat komt op mij heel erg schoolplein basisschool over, weet je, dat er ineens iemand op je af komt en vraagt wil je verkering met die en die.
Bij mij werkt alcohol wel goed op zich, maar je moet er wel mee uitkijken natuurlijk. Drink je te weinig dan heb je nog steeds een beetje een remming, drink je teveel, ja, dan loop je alleen maar te lallen, dat is ook niet echt charmant natuurlijk.
Nou moet ik wel zeggen dat wanneer ik een meisje zie wat ik echt mooi vind, waar ik bijvoorbeeld direct verliefd op zou worden, dan heb ik ineens overal schijt aan en dan loop ik er gewoon op af. Met of zonder drank. En ik denk dat dat is vanwege het feit dat ik nooit spijt wil hebben van dingen die ik niet gedaan heb.
Ja, alcohol kan nadelig zijn als je over het balans zit.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ja, al ben ik nog steeds geen voorstander van kleding (omdat ik veel mensen er oneindig in vast zie blijven haken dat ze mooie kleding nodig hebben).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:30 schreef ook_gek het volgende:
De kern van alles is het zelfde. Doe dat geen wat jou een zelf vertrouwen zetje geeft om een drempel over te gaan. Drank, kleding, gelukstring het maakt niks uit. Als het maar als resultaat heeft dat je het drempeltje over gaat.
Later kan je dat soort dingen langzaam afbouwen en merk je dat je het niet nodig hebt. Dat ben ik zeker met FireFly3 eens.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Jij komt echt wanhopiger over dan zelfs de meest verstokte maagd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Voor beginners: Er zijn manieren om de benader angst te verlagen, een groot gedeelte ken je vast al wel maar toch. Niet de meest natuurlijke dingen, maar het kan net genoeg zijn om je een opstapje te geven:
- Excuusjes (vragen om iets)
- Niet nadenken (je hoofd totaal leeg gooien)
- Alcohol
- De verantwoordelijkheid leggen op een vriend van je (dat het van hem moest)
- Voor de "easy target" gaan
- Zeggen tegen jezelf dat je het al gaat verpesten, of juist dat het je wel gaat lukken
- Jezelf dwingen om ervoor te gaan, anders moet je je maat een geld bedrag geven
- Jezelf mindfucken dat het een klasgenootje van je is of bekende
- Zorgen dat je al dichtbij vrouwen staat, als je veel meters moet lopen heb je een groter kans dat je teveel gaat nadenken en in je hoofd gaat zitten met wat er mis kan gaan.
Het is niet altijd de beste manier en soms de minst natuurlijke, maar beter een vrouw aangesproken dan niets en je bent weer een ervaring rijkerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat ook kan helpen is mee gaan met iemand die heel makkelijk en goed contact kan maken. Laat je zelf voor stellen. Doe ik regelmatig, oh trouwens dit is.... Betrekken in het gesprek dan loopt het vrij snel al los. Op een gegeven moment gaat ik naar de wc en hop alleen staat die er voorsucces pik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Idd! Dat doe ik ook soms, of doen alsof ik er ook op af ga (met z'n 2en) en dan toch doorlopen. Dan zit diegene ineens aan twee vastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook kan helpen is mee gaan met iemand die heel makkelijk en goed contact kan maken. Laat je zelf voor stellen. Doe ik regelmatig, oh trouwens dit is.... Betrekken in het gesprek dan loopt het vrij snel al los. Op een gegeven moment gaat ik naar de wc en hop alleen staat die er voorsucces pik.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Doe jezelf eens een plezier en stop eens met zo wanhopig te zijn dat ruikt men al van mijlen ver. Alsof je leven erom hangt om een partner te vinden om er liefdesbaby's mee te maken.![]()
Tja eigenlijk elke nacht droom ik van scenario's die in het echt nooit zouden lukken bij mij. Daarom hoop ik ook vaak dat ik niet meer wakker word op een dag
Op elke fokker past een bril.![]()
dat klopt inderdaad als jij je vast blijft houden aan dit idee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef Catch_me het volgende:
Tja eigenlijk elke nacht droom ik van scenario's die in het echt nooit zouden lukken bij mij. Daarom hoop ik ook vaak dat ik niet meer wakker word op een dagAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik zit met een grijns op mijn gezicht t vorige topic te lezen. Ook ik heb mij door een man laten strelen en het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit met een grijns op mijn gezicht t vorige topic te lezen. Ook ik heb mij door een man laten strelen en het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.![]()
jij als kroeg eigenaar ziet natuurlijk ook van alles qua versierenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties Forumhop: Hop naar: