Beter schop je naar Marokkoquote:
Inderdaadquote:
Als ik zo hard kon schoppen.quote:
grappemaker wat ben ik dan nep evrliefd? doe normaal man en ik heb nog nooit toilet in mn leven schoongemaakt dus slaat nergens op jou postquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef BaBy-G het volgende:
Deze schoonmaakturk post alleen maar verzonnen poeptopics. Wanneer kom je weer eens mijn toiletten schoonmaken?
Dat is zo, die vent heeft wss die vrouw uit dat land meegenomen net zoals thailand en nl lelijke mannenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
Sri Lankezen zijn sterk vergelijkbaar met mensen uit India. Maar aangezien zij een halfbloed is, en dus de moeder met een Nederlander is getrouwd, zou ik niet bang voor een cultuurclash zijn.
ja alleen veel gezeik we botsen omdat we beide domininant zijn, en dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Fok-it het volgende:
En dat meisje waarmee je zou gaan samenwonen is je vriendin lijkt me?
En daarom zoen je maar meteen met een ander?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen veel gezeik we botsen omdat we beide domininant zijn, en dat werkt niet echt
Zij heeft bekend dat ze een tijd geleden met haar ex had gewandeld, en ik zei dat ik moest overwerken ik had aluitdienst tot 2.00 en daarna een uur met haar naar het meertje gegaan en toen haar naar huis gebracht en ik ook naar mn huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarom zoen je maar meteen met een ander?
hahahah nee, zei zegt van nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Heatseeker het volgende:
Is een vrouw uit Sri Lanka niet een Srilankerin?
Ja wandelen is wat anders dan zoenen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zij heeft bekend dat ze een tijd geleden met haar ex had gewandeld, en ik zei dat ik moest overwerken ik had aluitdienst tot 2.00 en daarna een uur met haar naar het meertje gegaan en toen haar naar huis gebracht en ik ook naar mn huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |