je bedoelt de media heeft hem al veroordeeld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jammer ik kan echt niet plakken of zo,
ik lees ook Franse nieuws,tot nu toe klopt bijna als wat ik schrijf(met mijn slechte Nederlands..ha)
Ik doe het niet voor Badr,ik ken hem niet, maar ik kan niet tegen de onrecht.
mensen worden invalide gemept en jij hebt het over onrecht tegenover badr terwijl die eerder veroordeeld heeft en bekend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik lees ook Franse nieuws,tot nu toe klopt bijna als wat ik schrijf(met mijn slechte Nederlands..ha)
Maar hoe kun je nu al spreken van onrecht, terwijl de rechtsgang nog niet eens heeft plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt de media heeft hem al veroordeeld?
Kijk hier ,in Fok, hij is beoordeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:47 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nu al spreken van onrecht, terwijl de rechtsgang nog niet eens heeft plaatsgevonden?
Heb je mijn post wel gelezen of bevalt die je niet?quote:
Voor die brandstichting in 2008 is hij nooit veroordeeld maar blijkbaar had Justitie genoeg aanleiding om te zaak te heropenen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
Kijk hier ,in Fok, hij is beoordeeld.
de media doet het ook,
Dat maakt voor een rechter straks helemaal niets uit in het bepalen van de strafmaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
Kijk hier ,in Fok, hij is beoordeeld.
de media doet het ook,
dat is in engeland en de USA nog veel erger, hier in NL valt het nog mee!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel.
ze komen met dingen van de andere jaar, ze stoppen niet.
ze moeten eerst met de sensation affaire,
veel mensen hebben ook een "passe",
echt waar, wat snap je niet aan het feit dat mensen doodsbang waren om aangifte te doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef zouzou het volgende:
[..]
Welk onrecht? Badr Hari krijgt zijn proces.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
zouzou, misschien moet je dit even lezen.
http://nos.nl/artikel/398422-het-is-gewoon-een-blok-explosie.html
Met name dit:
[..]
Wij moeten hem beoordelen op wat hij nu voor zit ,
Alle boksers pratten zo, dat is een show,
zie Tyson etc...
[..]
Vertel dat aan zijn eerdere slachtoffers, zoals Jeroen van den Berg. Ik betwijfel of die het met je eens zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef zouzou het volgende:
[..]
Er zijn juist genoeg grote vechters die helemaal niet zo praten.quote:
Deze ga ik niet inkoppen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
misschien kan Badr gaan geitenmelken.
quote:
Minimum?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef zouzou het volgende:
[..]
Minimum respect voor deze moderator,
iedereen zijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |