Altijd verstandig als je 38 centimeter koorts hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
"In de zon knap je lekker snel op."
Pfft jij hebt het wel flink te pakken ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, het is al acht uur geweest. Nu weer wat paracetamol nemen.
Het probleem is een beetje dat zodra ik denk dat ik me beter voel dan is het een uur later weer megakutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft jij hebt het wel flink te pakken ja.
Wie komt je zoon halen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Zo, alles ingepakt, het mag nu wel 5 uur zijn...
Vrouwen moeten ook niet denken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat zodra ik denk dat ik me beter voel dan is het een uur later weer megakut.
Zijn vaderquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet denken.
maar die is nog maar een celletje in iemands buikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
"Gefeliciteerd met je kleinzoon/dochter".
Eh, geen kaart?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die is nog maar een celletje in iemands buik
maar ik prop er wel toekomstige of zo tussen...
Of is dat weer zo afstandelijk? He verjaardagen zijn een stuk makkelijker als het om kaartjes gaat
ooh jawel is toch lief?quote:
ooh meestal vinden ze dat kei leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor de zwangere, ja. Voor oma een beetje overkill?
jeetje pas maar op! ik weet niet of vruchtbaarheid in de familie kan zitten maar je tante is in ieder geval ernstig vruchtbaar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Speaking of zwanger zijn. Mijn tante heeft net een baby gekregen, drie maanden nu. Is ze weer zwanger.
Ohja okquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh meestal vinden ze dat kei leuk
1e klein kindje ook, 1e in de familie ook die oma word etc
ze is door het dolle heen
maar ik ben extreem liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ohja ok. Het is ook wel leuk ofzo. Maar ik zou er zo niet aan gedacht hebben
.
Ze is aangetrouwd. Gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje pas maar op! ik weet niet of vruchtbaarheid in de familie kan zitten maar je tante is in ieder geval ernstig vruchtbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |